امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اگر به حرفه آرایشگری علاقمندید با ویژگی های یک آموزشگاه آرایشگری خوب آشنا شوید!

#1
با توجه به اهمیت روزافزون زیبایی و آرایش در بین اقشار مختلف جامعه با هر سطح از توان مالی، بالطبع تقاضا برای گذراندن حرفه های آرایشگری نیز افزایش پیدا کرده است. لذا در این مقاله سعی داریم تا به معرفی ویژگی های آموزشگاه های آرایشگری خوب و پس از آن به معرفی دوره های پرطرفدار آرایشگری مانند آموزش کاشت ناخن، آموزش شینیون عروس و آموزش آرایشگری بپردازیم تا بتوانید تصمیم مناسبی را اتخاذ نمایید.
آموزشگاه آرایشگری زنانه خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
آموزشگاه آرایشگری زنانه
امروزه یکی از هنرهایی که خانم­ها علاقه­ی بسیار زیادی به فراگیری آن دارند، هنر آرایشگری است. اگر شما فردی مبتدی هستید و به دنبال پیدا کردن مکانی مناسب جهت فراگیری دوره­های آموزشی آرایشگری می­باشید و یا اگر قبلا این مهارت را فراگرفته­اید و به دنبال کسب آموزش­های نوین و بروز می­باشید باید به یک آموزشگاه آرایشگری خوب مراجعه کنید.

آموزشگاه آرایشگری باید مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه­ای داشته باشد و با بهره گیری از اساتید مجرب، آشنا و مسلط به تکنیک­ها، روش­ها و مدل­های جذاب و متنوع بتواند آموزش جامع و کامل و همچنین متناسب با بازار کار را به هنرجویان گرامی عرضه کند. در پایان دوره­ی آموزش نیز هنرجویان را به سازمان فنی و حرفه­ای جهت آزمون معرفی کرده و مدرکی را اعطا کند که قابل ترجمه نیز باشد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برخی از دوره­های آموزشی بپردازیم تا بیشتر با ویژگی­های این دوره­ها آشنا شوید و تصمیم مناسبی جهت ثبت نام و فراگیری آن اتخاذ نمایید. با ما همراه باشید.

آموزش کاشت ناخن (Nail Planting):
خانم­های زیادی هستند که به زیبایی ناخن­های خود اهمیت بسیاری می­دهند چرا که می­دانند برای داشتن دستان و پاهای زیبا، به ناخن­های زیبایی نیاز خواهند داشت. یکی از روش­های زیبا سازی ناخن­ها، کاشت ناخن می­باشد که علاوه بر زیبا سازی، به رفع مشکلات ناخن­ها از قبیل: ناخن­های بد شکل و بد رنگ، ناخن­های ضعیف و شکننده و همچنین بد فرمی ناشی از جویدن ناخن می­پردازد.

لذا استقبال از این شیوه بسیار بالا بوده و هنرجوی گرامی پس از طی دوره­ی آموزش کاشت ناخن به مدت چند ماه، در آزمون فنی و حرفه­ای ثبت نام کرده و می­تواند مدرک آن را دریافت نماید. سرفصل­هایی که در این دوره به صورت مبتدی تا پیشرفته خدمت شما عزیزان ارائه می­گردد به دو بخش سرفصل­های ویژه­ی افراد مبتدی شامل: مواد شناسی، ابزارشناسی، اصول صحیح مواد گذاری و سوهان کشی، مانیکور و پدیکور خشک و خیس، کاشت مادر، کاشت پودر، کاشت فرمر، کاشت قالب، کاشت میکس، کاشت ناخن پا، ژلیش ناخن، ریمو و ترمیم؛ و سرفصل­های دوره­ی پیشرفته نیز شامل: صدف سازی، استند گلس، نصب فرمر، کاشت ژل، کاشت گلس، کاشت تراشه، کاشت بیبی بومر، کاشت مرمریت و کاشت گل خشک می­باشد.

مواد و لوازم در این دوره­ها توسط آموزشگاه در اختیار شما هنرجویان گرامی قرار خواهد گرفت. از همین حالا می­توانید در دوره­های آموزش کاشت ناخن ثبت نام کرده و زیر نظر اساتید مجرب و حرفه­ای، همراه با قیمتی نازل و مصوب اقدام به فراگیری نمایید.

آموزش شینیون عروس (Bride’s Chignon):
شینیون یکی از روش­های پرکاربرد آرایش مو محسوب می­گردد که در اصطلاح فرانسوی به معنی پشت گردن می­باشد و کلا در حرفه­ی آرایشگری به جمع کردن موی پشت سر با وسیله­ای مثل سنجاق شینیون می­گویند که امروزه انواع مختلفی از آن وجود دارد. شینیون عروس به دلیل اهمیت فوق العاده زیاد دارای کیفیت کار بسیار بالا بوده و حتما باید توسط افراد مجرب و آموزش دیده­ی حرفه­ای صورت پذیرد لذا شما ملزم به شرکت در آموزشگاه آرایشگری برای طی نمودن دوره­های آن می­باشید.

آموزشگاه آرایشگری زنانه
در این دوره شما انواع شینیون­های حرفه­ای و کلاسیک عروس، شینیون با تور و بدون تور، شینیون با تکنیک S و تویست (Twist) و انواع آنها، شینیون با تکنیک خطی و انواع آن، شینیون با انواع تکنیک گل رز، شینیون عروس با موی باز با نصب تور و تاج، شینیون عروس با موی بسته با نصب تور و تاج را آموزش خواهید داد.

تمامی دوره­های آموزش شینیون عروس ، متناسب با فرم و حالت صورت، و متناسب با موهای کوتاه، کم پشت و پرپشت ارائه می­گردند. مواد مورد استفاده تماما توسط آموزشگاه در اختیار شما قرار داده خواهد شد. تمامی دوره­ها دارای نرخ مصوب بوده و در پایان دوره با معرفی هنرجو به سازمان فنی و حرفه­ای کشور و شرکت در آزمون مربوطه، مدرک معتبر اعطا می­گردد که پس از آن می­توانید به راحتی وارد بازار کار شوید.

آموزش آرایشگری (Hairdresser Education):
آرایشگری فن و هنری است که به آرایش کردن (اضافه کردن) و زیباسازی ظاهر افراد از طریق پوست، مو، ناخن و... می­پردازد. مواردی که دوره­های آموزش آرایشگری خدمت هنرجویان گرامی تقدیم می­گردد شامل قسمت­های مختلفی می­باشد:

بخش مو: کوتاه کردن موها، مدل دادن و رنگ کردن مو، انواع هایلایت و مش، انواع شینیون، فر کردن و صاف کردن مو، کراتینه کردن مو و اکستنشن مو متناسب با فرم و رنگ صورت،

بخش صورت: اصلاح، وَکس، پاکسازی پوست، اپیلاسیون، ماسک صورت، میکروبلیدینگ، میکرونیدلینگ، لیفت ابرو، کاشت مژه و میکروپیگمنتیشن می­باشد.

بخش ناخن: شامل کاشت، اصلاح، طراحی و... می­باشد. تمامی مباحث گفته شده توسط اساتید مجرب و حرفه­ای آموزش داده می­شوند. هزینه­ی شرکت در دوره­های آموزش آرایشگری برای افراد مبتدی تا پیشرفته طبق نرخ مصوب بوده و تمامی مواد مورد نیاز دوره در اختیار هنرجویان گرامی قرار داده می­شوند و در انتها نیز از طرف سازمان فنی حرفه­ای کشور مدرک معتبر با قابلیت ترجمه و مناسب برای بازار کار اعطا خواهد گردید. وقت را از دست ندهید و همین حالا برای شرکت در دوره­های آموزش آرایشگری اقدام به ثبت نام نمایید.
منبع: آموزشگاه آرایشگری زنانه خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
 سپاس شده توسط رها جوووون
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ویژگی های یک کتونی مناسب دوندگی
  اولین بار با انجمن چطور آشنا شدین؟
  معرفی هدفون Redmi AirDots 3 Pro و 8 ویژگی جدید آن
  با قطعات دستگاه کالباس بر آشنا شویم
  ویژگی های متولدین هر ماه در رابطه عاشقانه
  با سرد و بی احساس ترین فرد جهان بیشتر آشنا شوید
  ویژگی های شخصیت خود را مطابق جوابتان بیابید
  نام خودرا بنویسید و منتظر سوپرایز شوید
  لباس‌های بچگانه چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟
  ویژگی ماه تولد شما .-.

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان