امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پوستر و پوسترفراخوان جشنواره قصه‌گویی رونمایی شد!

#1
Star 
پوستر و پوسترفراخوان جشنواره قصه‌گویی رونمایی شد! 1


پوستر و پوسترفراخوان بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضور رییس جشنواره و اعضای شورای سیاست‌گذاری آن رونمایی شد.
به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مراسم هم‌زمان با نخستین نشست سراسری رابطان جشنواره و نمایندگان انجمن قصه‌گویی از ۳۱ استان کشور در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در تهران برگزار شد.
 
در این مراسم، محمدرضا زمردیان، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، راه‌اندازی انجمن‌ قصه‌گویی را بستری برای یافتن زبان مشترک با نسل جدید دانست.
 
او با بیان این مطلب گفت: قصه‌گویی می‌تواند یکی از ابزارهای مهم برای بالابردن سرانه‌ مطالعه و برقراری ارتباط با نسل جدید باشد.

زمردیان با بیان این‌که جذب و تشویق نوجوانان به فعالیت‌های فرهنگی‌هنری یکی از دغدغه‌های مهم کانون است، افزود: تلاش کردیم با راه‌اندازی انجمن‌های مختلف در این مجموعه، بستری مناسب برای فعالیت‌ و علاقه‌مندی بچه‌ها فراهم کنیم.
 
رئیس بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در ادامه یادآور شد: همان‌طور که ورزشی‌ها اعتقاد دارند دومیدانی و ژیمناستیک مادر تمامی ورزش‌هاست، در کانون هم اعتقاد داریم قصه‌گویی می‌تواند مبنا و زمینه‌ای برای تمام فعالیت‌های فرهنگی و هنری باشد.
 
زمردیان همچنین با اشاره به موضوع بحران هویت در نوجوانان به عنوان یکی از آسیب‌های جامعه بیان کرد: امروز شاهدیم پیوند نسل جدید با هویت ملی و دینی کم‌رنگ شده و بچه‌ها اطلاعات عمیق از باورهای دینی ندارند؛ برهمین اساس به‌نظر می‌رسد یکی از راه‌های جبران این کمبودها  بهره‌گیری بیشتر از زبان، ادبیات و هنر است.
 
او ارتقای دانش و مهارت‌های فردی را از دیگر کارکردهای قصه و قصه‌گویی دانست و اظهار کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری جشنواره و بخش قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای ایجاد ابزار ارتباطی با عموم مردم و جذب بیشتر مخاطبان است.
 
در این نشست سروش صحت و افسون امینی از اعضای اصلی شورا در سخنانی به بیان اهمیت جشنواره قصه‌گویی پرداختند و بهرام شاه محمدلو، علی خانجانی و مجید توکلی از دیگر اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره نیز حضور داشتند.
 
پوستر و پوستر فراخوان جشنواره بیست‌ودوم که برگرفته از قصه بین‌المللی لوبیای سحرآمیز است از سوی سلمان طاهری طراحی شده است.

فراخوان بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ۲۱ تیر منتشر شد و مرحله نهایی آن پس از جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای، آذر ۱۳۹۸ هم‌زمان با شب یلدا در تهران برگزار می‌شود.



پوستر و پوسترفراخوان جشنواره قصه‌گویی رونمایی شد! 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فراخوان «قصه‌گویی شهرزاد» منتشر شد
Music فراموش میشوی گویی که هرگز نبوده ای :)
Big Grin رونمایی از ۲۵ جلد کتاب رضوی به خط بریل در قم!
Big Grin فراخوان جشنواره‌ قصه‌گویی منتشر شد!
Exclamation پایان جشنواره داستان‌نویسی رضوی به زبان ترکی!
Thumbs Up رونمایی از «صد و ده سال؛ از شعاعیه تا شاهپور و ابوذر»
Lightbulb توقعی که از جشنواره‌های ادبی می‌رود!
Big Grin «دیوید کاپرفیلد» جشنواره فیلم لندن را افتتاح می‌کند!
Thumbs Up ۱۸ کتاب تصویری رونمایی شد
Smile معرفی نامزدهای جشنواره کتاب سال «سبک زندگی»

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان