امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تولید ۳۷ محصول حوزه پزشکی بازساختی در یکی از شرکتهای دانش‌بنیان!

#1
Thumbs Up 
تولید ۳۷ محصول حوزه پزشکی بازساختی در یکی از شرکتهای دانش‌بنیان! 1
عکس تزیینی است


رییس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علوم پزشکی ایران از ثبت و تولید انبوه ۳۷ محصول در زمینه پزشکی بازساختی از سوی یکی از شرکتهای دانش‌بنیان خبر داد.
به گزارش ایسنا، دکتر پورنیک با بیان این‌که معید دهقانپور، جوان ۲۹ ساله و فارغ‌التحصیل رشته برق و الکترونیک و مدیر شرکت دانش‌بنیان مذکور موفق به تولید ۳۷ محصول در زمینه ساخت محصولات حوزه سلامت و درمان بر اساس جدیدترین تکنولوژی‌های دنیا شده است، اظهار کرد: مهندس دهقانپور جزو نخبگان کشور و اعضای فناور است که در حوزه سلامت فعالیت می‌کند و محصولاتی را که تولید کرده، در بازار وجود دارند.

وی افزود: لذا با نظر رییس دانشگاه از وی دعوت کردیم تا از تجربیاتشان در حوزه‌های مختلف دانشگاه استفاده کنیم، مباحثی همچون تفکر و سیاست‌گذاری سلامت، توسعه صنعتی دانشگاه، فرهنگ‌سازی و حوزه تسهیل‌گری و ایجاد انگیزش در اکوسیستم فناوری در دستور کار قرار دارد.

پورنیک یادآور شد: لوح یادبودی از طرف دکتر کوهپایه‌زاده، رییس دانشگاه تقدیم مهندس دهقانپور شد.

مهندس دهقانپور نیز اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات با کیفیت بالا و هزینه پایین به بیماران، ۳۷ محصول در زمینه پزشکی بازساختی و سلول درمانی تولید کردم.

وی گفت: محصولات تولید شده در حوزه‌های درمان و پانسمان زخم، درد، پوست و مو، زنان و مردان است که تکنولوژی مربوط به آنها را در ایران بومی‌سازی کردم. در واقع بعد از بررسی مشکلات و شناسایی نیازها، دستگاه‌های مربوطه تولید شد که هم سیکل درمان را تسریع می‌بخشند و هم در کاهش هزینه‌های درمانی موثرند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در خصوص سبد کامل تکنولوژی (روش استفاده، مواد مصرفی و کاربرد محصول) برای پزشکان و محققان به صورت رایگان از دیگر افتخارات مهندس دهقانپور است که این دوره های آموزشی در سایر کشورها با هزینه بالا برگزار می‌شود.

به گفته مهندس دهقانپور، وی در طی این مسیر کاملاً متکی به خود بوده و ازحمایت‌های معاونت علمی‌وفناوری ریاست جمهوری و وزارت بهداشت استفاده نکرده است.

وی خطاب به پژوهشگران تاکید کرد: افراد نباید فقط به انجام پروژه توجه کنند، بلکه آنچه حائز اهمیت است، این است که پژوهش و تولید محصول بر اساس نیاز جامعه باشد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دانستنیهای جالب پزشکی
  درخواست نویسندگی در بخش پزشکی و زیرشاخه ها
  شقاق یا ترک سینه؛ از درمان های خانگی و گیاهی تا درمان های پزشکی و دارویی
  ۵ عمل پزشکی که باید خشنود باشید دیگر وجود ندارند!
  توصیه‌های پزشکی |با این اقدامات کرونا را شکست دهید
  اطلاعات پزشکی
  آشنایی با دانستنی های علمی و پزشکی
  بحران کرونا و عواقب خصوصی سازی حوزه سلامت
  تاریخچه دندان پزشکی در جهان
  راه های مقابله با ترس کودکان از دندان پزشکی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان