امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چرا باید از یک سوپر مارکت اینترنتی خرید کنیم؟

#1
سوالی که برای خود من حدود یک ماه پیش رخ داد و تصمیم گرفتم به آن پاسخ ندهم چون پاسخی برای آن نداشتم! در پایین ساختمان محل کار من چند سوپر مارکت بزرگ،‌ شیرینی فروشی و… هست که همیشه نیاز روزمره ام را از آنها تهیه می کردم و در منزل نیز سر کوچه 3 سوپر مارکت دقیقا در کنار یکدیگر به رقابت مشغول هستند و هر 3 آنها نیز ارسال رایگان هم دارند!!

دیگر چه دلیلی وجود دارد برای سفارش کالای مصرفی روزانه به یک سایت سوپر مارکت اینترنتی مراجعه کنم؟

دلیل اول: 10 روز پیش وقتی برای خرید به سوپر مارکت رفتم به مشکلی برخورد کردم که برای من متداول بود و آن “عدم موجودی کالای مد نظرم” بود! خوب فکر می کنم برای همه ما چیز عادی باشد که مثلا یک نوشیدنی خاص را دوست داریم و گاهی آن را در یخچال سوپر مارکت می بینیم و خرید می کنیم و در باقی موارد موجود نیست و از خیرش می گذریم.

همینطور نداشتن نایلون زباله متوسط، نبات زعفرونی، محصولات لبنیاتی خوشمزه کاله، مرباهای یک و یک و محصولات پروتئینی آندره و نوشیدنی های لیمو نعناع شمس که همیشه برای من یک مشکل عادی محسوب میشد، در آنروز مرا به یاد سوپر مارکت اینترنتی انداخت!

اقلامی که در بالا نام بردم محصولاتی هستند که اگر موجود باشند هرگز چیزی غیر از آنها خرید نخواهم کرد و قطعا شما هم که در حال خواندن این بخش از مقاله هستید در حال فکر کردن به اقلام مورد علاقه خود هستید و با مشکل عدم موجودی همیشگی آنها در سوپر مارکت ها مواجه می شوید.

دلیل دوم: همیشه وقتی به مرکز خریدی مانند هایپر استار ها یا فروشگاه های بزرگ شهروند می رویم یک مزیت دیگر نیز نسبت به سوپر مارکت ها خواهیم داشت و آن تخفیف است، چیزی که همه ما دوست داریم اما قطعا توقع تخفیف در خرید از سوپر مارکت برای ما بی معنی است، همین موضوع دلیل دوم برای خرید از سوپر مارکت های اینترنتی را ایجاد می کند، زیرا هرچه که الکترونیک بشود معمولا تخفیف هم دارد.

دلیل سوم: اما دلیل سوم خرید مجدد من از یک سوپر مارکت اینترنتی چیزی بود که در هنگام خرید اول متوجه آن شدم و آن دسته بندی منظم و جستجوی سریع بود، من در هنگام خرید اول با گشت و گذار تقریبا 40 دقیقه ای در سایت سوپر مارکت اینترنتی متوجه شدم چقدر سریع می توانم به دسته محصولات مورد نظرم برسم و در هنگام جستجو با کالاهایی مواجه میشدم که فراموش کرده بودم به آنها احتیاج دارم یا قبلا از آنها استفاده می کردم و پیدا کردن این کالاها نیز احساس خوبی برای من ایجاد کرد و سفارش من را نیز بیشتر کرد.

دلیل چهارم: در آخر نیز معمولا اکثر ما بعد از کار روزانه و عصرها برای خرید های روزمره اقدام می کنیم و با خستگی کار روزانه خرید با لپ تاپ یا گوشی و تعیین روز و زمان تحویل آن خود یک مزیت رقابتی نسبت به سوپر مارکت های سنتی محسوب می شود و با داشتن لیست علاقه مندی ها در این سایت ها نیز مسئولیت به خاطر آوردن کالاهای مورد نیاز هم از بین می رود و فقط با مراجعه به لیست شخصی خود سفارش مجدد را ثبت می کنیم و تمام.

دلیل پنجم: یک مورد دیگر اینکه شاید سر کوچه من و شما سوپر مارکت باشد اما سر خیلی از کوچه ها و محله ها هنوز خبری نیست و ارسال رایگان سوپر مارکت های اینترنتی برای این گروه می تواند دلیل خوبی جهت خرید آنلاین نیاز روزانه باشد.
با مطالعه ی متن فوق متوجه می شوید که اهمیت این نوع کسب و کار چیست
پاسخ
آگهی
#2
تشکر از آن شماست ممنونم و دوباره هم بزار
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چرا باید از یک سوپر مارکت اینترنتی خرید کنیم؟ 1

ما روحمون به خون آلوده ست. ما هزارتا احساسو کشتیم.....
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Heart از مبادله ایران و ونزوئلا جلوگیری می‌کنیم
Heart برجام باید حفظ شود
  برای خوزستان باید تصمیمات جدی‌تری گرفت
  چه کنیم که مردم کرونا را جدی بگیرند؟
  چرا از خرید آنلاین می ترسید؟
  پلاسمادرمانی برای بیماران کرونایی باید در مراحل اولیه بیماری انجام شود
  مک‌کانل: اوباما باید دهانش را بسته نگه می‌داشت
Heart وزیر خارجه آمریکا: ایران باید از سوریه خارج شود/ هنوز درباره منشأ کرونا اطمینان نداری
Heart معافیت عراق برای خرید برق از ایران ۱۲۰ روز تمدید شد
Heart عراق به دنبال خرید اس۳۰۰ و اس۴۰۰ از روسیه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان