امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انتقاد شدید آقای گل آبی‌ها از بازیکنان استقلال

#1
رضا عنایتی گفت اگر جای استراماچونی بود همین حالا 6،7 بازیکن از تیم امیدهای استقلال می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آقای گل سابق استقلالی ها در برنامه سلام صبح بخیر درباره شهرآورد دیروز گفت: فکر می کنم گل باید به اسم حسینی نوشته شود چون مسیر توپ کاملا تغییر کرد و اگر حسینی نبود، توپ به تیرک می خورد. بنابراین گل باید به نام او ثبت شود.

وی افزود: بازی دیروز چنگی به دل نزد و توقع از بازی شهراورد این است که اتفاقی از لحاظ فنی توی زمین بیفتد اما بازی دیروز به لحاظ فنی هیچ چیزی نداشت و هر دو تیم سردرگم و منتظر یک اتفاق بودند. فقط چند صحنه داشت که آن هم صحنه های درگیری بود که صفحات مجازی باعث می شود برخی بازیکنان کارهایی انجام بدهند که آنجا از طرف هواداران کارشان تایید شود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انتقاد شدید آقای گل آبی‌ها از بازیکنان استقلال 1
این کارشناس فوتبال درباره حواشی بازی تصریح کرد: در خصوص کنعانی زادگان، اصلا دلیلی نداشت توپ به سمت طرفداران استقلال برود و اتفاقات بد بعدی بیفتد. ما باید جنبه مان را بالا ببریم و بدانیم در چه تیمی بازی می کنیم. به تیم پرسپولیس بابت برد و هواداران خوب آن تبریک می گویم و ناراحتیم استقلال بازی را واگذار کرد اما برای من جای تعجب دارد بازیکنانی که در استقلال هستند به هیچ وجه درک نمی کنند در چه تیمی دارند بازی می کنند و این نقطه ضعف بزرگ استقلال است که بازیکنان آن درک نمی کنند چه لباس مهمی پوشیده اند.

عنایتی یادآور شد: در بازی دیروز فوق العاده به من فشار آمد و نمی توانستم درک کنم که چرا برخی بازیکنان 20 درصد تلاششان را هم در زمین نمی کنند. اگر جای استراماچونی بودم با حسن زاده مربی امید استقلال تماس می گرفتم و 6، 7 بازیکن جوان می آوردم و با آن بازیکنان ادامه می دادم. بحث فنی و انگیزشی مهم است و من در بازیکنان دیروز استقلال این را ندیدم. خیلی از اتفاقات می تواند انگیزه بازیکن را پایین بیاورد. یکی اینکه درک نکند در چه تیمی است و به مسائل غیر تکنیکی و تاکتیکی فکر کنند. برخی بازیکنان استقلال بیشتر به حواشی فوتبال فکر می کنند تا خود فوتبال.

مهاجم سابق استقلال اذعان کرد: وقتی هوادار سرافکنده استادیوم را ترک می کند باید به ما بربخورد اما فکر نمی کنم این اتفاق دیشب برای بازیکنان افتاده باشد. وقتی اول فصل 10، 12 بازیکن جابجا می شود طبیعی است که شاهد این شرایط باشیم و در تیم های بزرگ شاید دو سه بازیکن جابجا بشود اما در استقلال جابجایی های چندین بازیکن در ابتدای هر فصل ضربه های بزرگی به پیکره تیم زده است.

عنایتی افزود: بازیکن داخل زمین همیشه باید رقیب خوبی داشته باشد تا پیشرفت کند. من فکر می کنم خیلی از پست های استقلالی ها بی رقیب است و اینگونه بازیکنان بی انگیزه هستند. آمدن امیدهای استقلال باعث انگیزه می شود و برای کسانی که خیالشان راحت است چه ببرند و چه ببازند و چه بد یا خوب بازی کنند هستند انگیزه ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه مشکل استقلال این است که هر سال برای خرید بازیکنان زیادی هزینه می کند، تاکید کرد: باید بر حسب نیاز بازیکن بگیرید نه اینکه چون فلانی بهترین بازیکن است آن را بخریم. بازیکنانی مثل بیت سعید که در لیگ بهترین بودند آمدند اما اتفاقی نیفتاد چون در استقلال بر حسب نیاز بازیکن نمی گیریم و این یک نیاز بزرگ است. این را کسانی که برای استقلال یارگیری کرده اند کاملا فراموش می کنند.

این بازیکن سابق استقلال در پایان گفت: امیدوارم اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد چون نگرانی هواداران زیاد است و من هم نگران تیم محبوبم هستم و امیدوارم کسانی که برای استقلال بازی می کنند درک کنند برای چه تیمی بازی می کنند و چه پیراهنشی تنشان است و یک زمانی رفتن به استقلال آرزوی همه هم دوره ای های من بود.
123::
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انتقاد شدید آقای گل آبی‌ها از بازیکنان استقلال 1















پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Clocket عبدی: منشا را کنار می‌زنم و آقای گل می‌شوم
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  طارمی آقای گل لیگ پرتغال بود اگر ...

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان