امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کدام تیپ مردانه زنان را جذب می‌کند!!

#1
Thumbs Up 
۱۰- عینک
کدام تیپ  مردانه زنان را جذب می‌کند!! 1
در این مورد همه چیز به ترجیحات شخصی و باور‌های زنان باز می‌گردد. برای مثال اگر او همیشه بر این باور بوده که عینک مخصوص مردان باهوش، اما دست و پا چلفتی و خسته کننده بوده است، عینک زدن می‌تواند زن مورد نظرتان را از شما دور کند. اما اگر زن مذکور مردان عینکی را از قبل مردانی کاریزماتیک، باهوش و متعهد فرض کرده باشد به احتمال فراوان عینک به چشم زدن نظر او را به شما جلب خواهد کرد.

مطالعات نشان می‌دهد که اغلب زنان اینطور فکر می‌کنند. اکثر زنان بر این باورند که عینک (و عینک آفتابی) مردان را بسیار جذاب‌تر و رویایی‌تر می‌کند. به همین دلیل است که پوشیدن این اکسسوری کوچک و ساده می‌تواند تاثیر زیادی در جذب شدن دختر مورد علاقه تان به شما شود. البته به یاد داشته باشید که نوع عینکی که انتخاب می‌کنید می‌تواند باعث خوش قیافه به نظر رسیدن یا غیرجذاب به نظر رسیدن شما شود؛ بنابراین در انتخاب نوع عینک وسواس به خرج داده و عینکی را استفاده کنید که به صورت شما همخوانی دارد.
۹- کت و شلوار شیک
کدام تیپ  مردانه زنان را جذب می‌کند!! 1
در دنیای مدرن، مردان کت و شلوار را معمولاً تنها برای ملاقات‌های تجاری یا گردهمایی‌های رسمی می‌پوشند. اما مردان قدرت و تاثیر قابل توجه کت و شلوار روی مردان را نادیده می‌گیرند. بهتر است کت و شلواری منطبق بر مد روز به تن داشته باشید، زیرا این طرز لباس پوشیدن جذابیت شما را در نگاه دختر مورد علاقه تان به شدت افزایش خواهد داد. همه زنان از دیدن یک مرد کت و شلواری شیک به وجد آمده و به این نتیجه می‌رسند که وی به خاطر آن‌ها چنین لباس فاخری به تن کرده است.
روانشناسان بر این باورند که بدن V. شکل مردان (حالتی که هنگام پوشیدن کت و شلوار معمولاً بدن مردان به خود می‌گیرد) نشانه داشتن سلامتی و مقدار بالای تستوسترون است. از این رو توصیه می‌شود کت و شلوار‌هایی بپوشید که با بالاتنه شما سازگار بوده و کاملاً در تن شما جا بگیرد. با این کار، شما مزیت‌های جسمانی تان را بیش از پیش نمایان ساخته و بسیار مردانه‌تر بنظر می‌رسید، زیرا شانه‌های شما پهن‌تر و بازو‌های شما کلفت‌تر به نظر می‌رسند.
۸- پولیور‌های پشمی باکیفیت
کدام تیپ  مردانه زنان را جذب می‌کند!! 1
وقتی که لباس هایتان را انتخاب می‌کنند، مردان و زنان توجهی به تاثیر جنس لباسشان روی افراد دیگر ندارند. پارچه کشمیری یا همان ترمه (نوعی پارچه پشمی بسیار مرغوب) بسیار کمیاب و گران قیمت است. این پارچه پشمی بسیار نازک، نرم و گرم است که لمس کردن آن‌ها بسیار خوشایند به نظر می‌رسد. مطالعات نشان می‌دهد که زنان هنگام انتخاب لباس بدون دغدغه مالی، لباس‌هایی که از این پارچه ساخته شده باشند را ترجیح می‌دهند. پولیور‌های پشمی باعث می‌شود که مردان منعطف‌تر و مهربان‌تر و کمتر خشن به نظر برسند و لمس کردن آن نیز حس خوبی به زنان می‌دهد. از لحاظ روانشناسی، پوشیدن لباس‌هایی از این جنس باعث می‌شود که زنان احساس آرامش داشته و در کنار مردی که چنین لباسی به تن دارد احساس راحتی کنند.
۷- پیراهن و تی شرت صورتی
کدام تیپ  مردانه زنان را جذب می‌کند!! 1
اکثر مردان و حتی زنان رنگ صورتی را رنگی دخترانه می‌دانند، اما بسیار دیده شده که مردان لباس‌هایی به این رنگ پوشیده و توجه زنان را به خود جلب کرده اند. با پوشیدن لباس صورتی، مردان اعتماد به نفس و دیدگاه بدون ترس و متفاوت خود نسبت به باور‌های عمومی را نشان می‌دهند. برخی از مردان ایتالیایی که به خوش تیپی و شیک پوشی معروفند، پیراهن‌هایی به رنگ صورتی روشن را با کت و شلوار‌هایی با رنگ‌های آرامش بخش می‌پوشند و دل دختران را می‌ربایند. محققان فرانسوی دریافته اند مردانی که لباس‌های صورتی می‌پوشند بسیار مثبت‌تر و شادتر به نظر می‌رسند.
با این وجود به مردان توصیه می‌شود که هنگام انتخاب لباس‌هایی به رنگ صورتی، سراغ سایه‌های ساده و کم رنگ‌تر صورتی بروند. یکی دیگر از نکاتی که مربوط به جزییات لباس پوشیدن بوده و زنان به خوبی متوجه آن می‌شوند، بالا بردن آستین‌های پیراهن است که حس رهایی و غیررسمی بودن را القا می‌کند. اما به یاد داشت باشید که آستین پیراهن خود را بسیار تمیز و مرتب بالا بزنید تا شلخته و نامرتب به نظر نرسید.
۶- کاپشن چرمی
کدام تیپ  مردانه زنان را جذب می‌کند!! 1
کاپشن‌های چرمی شیک کمی کلاسیک به نظر می‌رسند، اما هنوز هم یکی از بهترین گزینه‌های مردان در هنگام انتخاب لباس به شمار می‌آیند. لباس‌هایی که از چرم طبیعی ساخته شده اند گران قیمت به نظر رسیده و ظاهر و سبک لباس پوشیدن شخص را بهبود می‌بخشند به نحوی که اعتماد به نفس بالای شخص را القا می‌کنند. اگر می‌خواهید لباس چرمی انتخاب کنید، لباسی را انتخاب کنید که ظاهری باحال و خوش مشرب از یک «پسر بد» را در ذهن دیگران ایجاد می‌کند. مزیت اصلی کاپشن‌های چرمی این است که همیشه جذاب به نظر می‌رسند.
۵- ساعت شیک
کدام تیپ  مردانه زنان را جذب می‌کند!! 1
در عصر ارتباطات الکترونیک، عادت کرده ایم که از تلفن همراه هوشمند خود برای آگاهی از زمان استفاده کنیم و بدین ترتیب فراموش کرده ایم که چرخاندن مچ دست، بهترین و تاثیرگذارترین شکل مطلع شدن از زمان و ساعت روز است. ساعت تنها اکسسوری است که هر مرد باید هر روز بپوشد. حتی می‌توانید کلکسیون‌های کوچکی درست کنید و برخی ساعت‌ها را با لباس‌هایی خاص بسته به ظاهری که می‌خواهید از خود ارایه دهید ست نمایید.
این موضوع بسیار مهم و موثر است، زیرا همانطور که گفتیم، زنان اهمیت زیادی به جزییات می‌دهند و یک ساعت زیبا می‌تواند همان چیزی باشد که شخصیت شما را برای دختر مورد نظر بیان کرده و بیشترین تاثیر را بر روی او دارد. حتی یک ساعت دیجیتالی نیز بهتر از نداشتن ساعت است. تنها چیزی که باید از آن‌ها دوری کرد الماس یا طلاست. زنان اعتراف کرده اند که ساعت مردان هر چه ساده‌تر و البته مردانه‌تر باشد از نظر آنان جذاب‌تر خواهد بود.
۴- لباس ورزشی
کدام تیپ  مردانه زنان را جذب می‌کند!! 1
همان طور که مردان دوست دارند زنان را در لباس ورزشی ببینند، زنان نیز به شدت تحت تاثیر مردانی قرار می‌گیرند که با لباس‌های ورزشی در خیابان راه می‌روند. نکته مهم در این تاثیرگذاری آنی و سریع این است که مردان و زنان از کسانی که وضعیت جسمانی مناسب و ظاهر ورزشکاری دارند خوششان می‌آید. افراد ورزشکار معمولاً دارای اعتماد به نفس و گشاده رو بوده و معاشرت با آن‌ها لذتبخش است.
بهترین لباس ورزشی آنی است که در آن احساس راحتی کنید، چه روحی و چه جسمی. زنان به چند جنبه لباس‌های ورزشی اهمیت می‌دهند، اما اصل بسیار ساده‌ای در این مورد صدق می‌کند و آن هم این است که تعداد لباس‌های ورزشی که روی هم پوشیده اید نه بیش از حد معمول و نه کمتر از آن باشد. علاوه بر این به یاد داشته باشید که لباس ورزشی لازم نیست حتما بخشی زیادی از بدن شما را به صورت عریان به نمایش بگذارد، زیرا این موضوع تاثیر منفی بر روی دیدگاه زنان دارد.
۳- شلوار جین
کدام تیپ  مردانه زنان را جذب می‌کند!! 1
شلوار‌های جین هم مانند کاپشن‌های جرم لباس‌هایی کلاسیک و بادوام به شمار می‌آیند. هر مردی فارغ از سن و تیپ بدنی خود باید یک جفت شلوار جین مناسب در میان لباس‌های خود داشته باشد. البته پیدا کردن و انتخاب بهترین و مناسب‌ترین شلوار جین کار ساده‌ای نیست، اما ارزش تلاش برای پیدا کردنش را دارد. بر اساس تحقیقاتی که به کمک زنان و دختران صورت گرفته، نتایج زیر بدست آمده است: مدل‌های کلاسیک جین بهترین و جذاب‌ترین شلوار‌های جین از دیدگاه زنان هستند. هیچگاه شلوار‌های بسیار تنگ یا خیلی گشاد را به مدل‌های کلاسیک ترجیح ندهید. به سراغ شلوار‌های جین رنگارنگ و یا دارای طرح‌های فراوان نروید. یک شلوار جین مشکی در کنار یک نمونه مشابه با رنگ آبی بهترین انتخاب‌ها خواهند بود.
۲- پالتو
کدام تیپ  مردانه زنان را جذب می‌کند!! 1
امروزه می‌توانید پالتو‌های مردانه را در انواع، طول، جنس و ظاهر متفاوت بخرید. بدین ترتیب برای هر مردی گزینه‌ای بر اساس سلیقه و نیازش وجود دارد. پالتویی که به درستی انتخاب شده همواره شیک و جذاب به نظر رسیده و بر نظر زنان اطراف تاثیر خواهد گذاشت. اگر در مورد انتخاب پالتو شک دارید به شما توصیه می‌کنیم که پالتو‌های کلاسیک و کژوال را انتخاب کنید به ویژه پالتو‌هایی که رنگ‌های ملایمی دارند. این پالتو‌ها مزیت‌های زیادی دارند که مهم‌ترین آن‌ها این است که می‌توان در هر جایی و در هر مراسمی آن‌ها را پوشید. پالتو‌ها را می‌توان براحتی با شلوار پارچه ای، شلوار جین و حتی کفش ورزشی نیز ست کرد.
۱- کفش
کدام تیپ  مردانه زنان را جذب می‌کند!! 1
همه می‌گویند که چشم‌های آینه روحانسان هستند. اگر این گفته واقعیت داشته باشد پس کفش را می‌توان آینه استایل یک شخص دانست. امروزه بسیاری از مردان و زنان ترجیح می‌دهند کفش ورزشی بپوشند. باور کنید که هیچ چیز به اندازه یک جفت کفش کلاسیک همراه با کت و شلوار یا یک جفت کفش غیررسمی همراه با شلوار جین و یک پیراهن قشنگ جذاب به نظر نمی‌رسد. با توجه به کفشی که به تن دارید، زنان می‌توانند واقعیاتی را در مورد شخصیت شما دریابند. کفش‌هایی که کیفیت پایینی دارند باعث می‌شوند که مردان چیپ به نظر رسیده و نشانن دهنده این است که مرد مورد نظر پول کافی ندارد.
کفش‌های کهنه یا کثیف نیز نشان می‌دهد که شما نسبت به ظاهر و لباس‌های خود بی اهمیت هستید. کفش‌های شیک یا اداری ظاهر جذابی به شما می‌دهند و وضعیت کاری و روحی شما را همراه با اعتماد به نفستان به طرف مقابل انتقال خواهد داد. همچنین زنان به مناسب بودن کفش‌هایی که در موارد مختلف می‌پوشید توجه می‌کنند. کفش‌های شیک با کیفیت بیش از هر لباس دیگری نظر زنان را به خود جلب می‌کند.
منبع: روزیاتو
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
LIFE
پاسخ
 سپاس شده توسط یلدا 86
آگهی
#2
خیلی عجیبه
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ناشناس بگو (;

هَمِعٕ فاٰز گَنّگِستِر وَلّی تآ شَب نَشُدِح باٰس خٖونِع بآشَن♂❤

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کدام تیپ  مردانه زنان را جذب می‌کند!! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  حقایق جالب زنان ودختران که نمیدانستید(ورود آقایان اکیداممنوع)
  چرا زنان کمتر از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند؟
  متولدین کدام ماه‌ها در ریاضی ضعیف‌ترند؟؟؟؟
  بهترین یخچال بستنی برای نگهداری بستنی کدام است؟
  بهترین برند بستنی ساز کدام است؟
  راز موفقیت زنان خودساخته=)
  99میلیون رنگی که فقط زنان درک می کنند
  حسی در زنان که بسیار قوی تر از مردان است!
  آیا میدانید کدام عضو بدن زودتر پیر میشود
  عینک طبی مردانه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان