امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

برای ولنتاین کادو چی بخریم و چی نخریم ؟

#1
ولنتاین یا روز عشق بهانه ای برای کادو دادن به عشق هامون است .خرید کادو ولنتاینبرای این مناسبت باید با توجه به ویژگی های این روز انجام بشه تا تبدیل به یک فاجعه نشه و خوب برگزار بشه!

کادو ولنتاین

ولنتاین یا روز عشق بهانه ای برای کادو دادن به عشق هامون است . کادو خریدن برای این مناسبت باید با توجه به ویژگی های این روز انجام بشه تا تبدیل به یک فاجعه نشه و خوب برگزار بشه!

همانقدر که روز تولد برای آدم ها با اهمیت است و یک اتفاق کاملا شخصی است که از گرفتن هدایای شخصی لذت میبرند ، روز ولنتاین هم به عنوان روز عشق با اهمیت است که همه انتظار کادوهای متناسب دارند .

اینجا چند باید و نباید ساده رو براتون آماده کردیم که برای انتخاب کادوی روز ولنتاین میتونه به درد بخور باشه .

برای ولنتاین چی نخریم ؟

سوال خیلی خوبیه که جوابش دایره کادوها و هدایایی که میتونید بخرید رو خیلی محدود میکنه !

لباس نخرید ! لباس شاید برای تولد خوب باشه اما انتخاب خیلی بدیه برای ولنتاین !

لوازم الکترونیکی نخرید ! (همچنین لوازم جانبی) موبایل ، هندزفری و قاب خیلی باحالن ، اما نه برای ولنتاین

لوازم منزل نخرید ! ( هیچ وقتتتتتتت !!! ) شاید ساده لوحانه به نظر بیاد اما بعضی آقایون دیده شده که برای عشقشون کاسه بشقاب هم خریدند . برادر من این ها رو بذار یک زمان دیگه .

برای ولنتاین چی بخریم ؟

گل ؛ گل یکی از بهترین و رمانتیک ترین کادوهای تمام تاریخه . ولنتاین بدون گل – چه یک شاخه و چه یک دسته یا یک بسته ! – یک چیزی کم داره . مخصوصا اگر برای خانم های قصد خرید دارید گل رو فراموش نکنید ! در مو تن رو یک برند خوب و لاکچری گل داریم به اسم Golgift که علاوه بر اینکه گل رو خیلی عالی بسته بندی و تزیین میکنه ، همراهش شکلات و عروسک هم قرار میده و بسته های خلاقانه و باحالی درست میکنه .

عروسک ؛  عروسک ولنتاین معمولا خرس تدی هستش ، اما کلا کادو دادن هر نوع عروسک در این موقعیت عالیه . اگر برای یک آقا پسر کادوی ولنتاین میخرید یک عروسک بامزه و ترجیحا شبیه خودش پیدا کنید ! ، اگر هم برای یک خانم جوان عروسک میخرید هم یک عروسک تزیینی زیبا بخرید .

این خرس هزار کیلویی های چینی رو خواهشا بی خیال بشید ، چون به نظر میاد بیشتر از اینکه عشقتون رو بخواهید تحت تاثیر قرار بدید ، در فکر تحت تاثیر قرار دادن فروشنده و افراد توی خیابان هستید !

لوازم آرایشی و بهداشتی؛ برایخرید اینترنتی کادو ولنتاین ، پیشنهادات خوبی از برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی  در مو تن رو داریم .

شکلات ؛ شکلات هم معمولا پای ثابت تمام ولنتاین هاست و انتخاب مناسبیه ، مخصوصا هم که اگر برای ولنتاین شخصی سازی شده باشه . شکلات های برند شوکو برند رو حتما ببینید ، انتخاب های خوبی برای ولنتاین و همچنین مناسبت های دیگه هستند .
پاسخ
 سپاس شده توسط NAJY ، @پوریا@
آگهی
#2
ما تو ترکی به ولنتاین می گیم ولینین تویی یعنی عروسی ولی Big Grin
پاسخ
 سپاس شده توسط وینکس
#3
وا چی میگی
بالا نوشتی لوازم ارایش نخرید
بعد پایین می گی بخرید
وات فاز سیدی
پاسخ
#4
(10-10-2019، 19:23)mahyan13 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
وا چی میگی
بالا نوشتی لوازم ارایش نخرید
بعد پایین می گی بخرید
وات فاز سیدی

ارع دقیقا منم گیج شدم
.Haters  are my greatest  motivators
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16596388991788

پاسخ
#5
چرا برای ولنتاین کادو بخریم؟

روز ولنتاین که با عنوان روز سنت ولنتاین نیز شناخته می‌شود، در روز 14 فوریه مصادف با 25 بهمن هر سال در بخش‌های مختلفی از جهان گرامی داشته می‌شود. این روز که ابتدا در تقویم قدیسین دین مسیحیت برای بزرگداشت یک یا دو قدیس به نام والنتینوس به عنوان روزی مقدس انتخاب شده بود، امروزه در بسیاری از نقاط دنیا به عنوان روزی برای پاسداشت عشق شناخته می‌شود. براساس افسانه‌ها، سنت ولنتاین قدیسی بود که برای سربازانی که حق ازدواج نداشتند مراسم عروسی برگزار می‌کرد و به مسیحیانی که تحت تعقیب امپراتوری روم بودند پناه می‌داد.

این روز ابتدا در قرن چهاردهم و زمانی که سنت عشق شهسوارانه به شکل گسترده‌ای رواج پیدا کرده بود در حلقه اطرافیان جفری چاسر به عنوان روز عشق شناخته شد. در ادامه در قرن هجدهم در انگلستان نیز زوج‌ها با ارسال گل، هدایا و یا کارت‌های تبریک به یکدیگر ابراز علاقه می‌کردند. روز ولنتاین تا به امروز نیز همچنان به عنوان روز عشق شناخته شده و جشن گرفته می‌شود.

این روز به سرعت در حال نزدیک شدن است و اکنون می‌تواند زمان مناسبی برای خرید هدیه ولنتاین باشد؛ زیرا هیچکس از یک هدیه‌ای که در لحظه‌های آخر و با عجله آماده شده باشد خوشش نمی‌آید. علاوه بر این اگر از حالا به فکر هدیه ولنتاین باشید، فرصت کافی برای خرید هدیه ولنتاین برای تمامی کسانی که دوستشان دارید، از شریک زندگیتان گرفته تا خانواده و دوستان را خواهید داشت.
منبع: پلازامگ
پاسخ
#6
نخرین زشته بجاش برین باهم بازی کنین
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ناشناس
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان