امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فتحی: تراکتور را که بردیم نگرانشدم!

#1
مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: اینکه عده‌ای برای منافع شخصی طرفداران استقلال و پرسپولیس را به جان هم بیندازند و ما هم فقط تماشا کنیم، خنده‌دار است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فتحی: تراکتور را که بردیم نگرانشدم! 1
روزنامه خبرورزشی نوشت: امیرحسین فتحی در پاسخ به این سؤال که چرا در برنامه تلویزیونی از پلیس فتا خواستید با برخی کانال‌های هواداری برخورد کند، گفت: «متأسفانه در فضای مجازی کانال‌هایی فعالیت می‌کنند که متعلق به یک نفر هستند و طرفداران استقلال و پرسپولیس را به جان هم می‌اندازند. من از پلیس فتا خواستم جلوی فعالیت این کانال‌ها را بگیرد. از برند و لوگوی استقلال استفاده می‌کنند و دروغ می‌نویسند و هوادار را به جان باشگاه می‌اندازند. من با انتقاد مشکلی ندارم، از رقابت هم ترسی ندارم، هیچ وقت نگفتم از من انتقاد نکنید یا چرا رقبای ما قدرتمند هستند، ولی اینکه عده‌ای برای منافع شخصی طرفداران استقلال و پرسپولیس را به جان هم بیندازند و ما هم فقط تماشا کنیم، خنده‌دار است.»

فتحی تأکید کرد: «ما در تبریز یک بازی بزرگ را بردیم و شما دیدید که بعد از بازی از هواداران تراکتور بابت حضور پرشورشان قدردانی کردم. ما با شور و هیجان طرفداران مشکلی نداریم، حتی اگر منتقد ما باشند، اما بعضی انتقادها به قصد تخریب است و جریان‌سازی و حاشیه‌پردازی درون خودش دارد. مثلاً تیم ما در حال حاضر بهترین نتایج را می‌گیرد و عالی بازی می‌کند، اما باز هم عده‌ای دنبال تخریب هستند.»

مدیرعامل استقلال که در برنامه تلویزیونی گفته بود کار من و انصاری‌فرد واقعاً سخت است، در این خصوص گفت: «کسی که شرایط امروز استقلال و پرسپولیس را می‌داند می‌فهمد من چه گفتم. در این شرایط که پول نیست، مشکلات و بدهی زیاد است، هزینه‌ها بالاست و باید در چند جبهه بجنگیم مدیریت در این دو باشگاه پرطرفدار کار سختی است. این چیزها را نگفتم که دنبال توجیه و بهانه باشم. ما وظیفه داریم برای تأمین خواسته هواداران تلاش کنیم و عقب هم نمی‌نشینیم، ولی این حرف‌ها را گفتم تا هواداران بدانند ما در مجموعه باشگاه با چه مشکلاتی مواجه هستیم.»

فتحی با ابراز رضایت از عملکرد استراماچونی گفت: «خوشحالم با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان، زحمت‌های کادر فنی و تلاشی که آن‌ها برای ایجاد تحول داشتند، نتیجه داد. ما اطمینان داشتیم این تلاش‌ها به نتیجه می‌رسد و فقط زمان لازم است. حالا وقت دیدن ثمره تلاش‌هاست، اما نباید مغرور شویم. شاید باورتان نشود، اما نگرانی من بعد از بردن تراکتور بیشتر شد، چون نباید تصور کنیم دیگر همه چیز تمام است. کار ما تازه شروع شده و بچه‌های باتجربه تیم باید حواس‌شان به جوان‌ترها باشد تا دچار غرور نشوند. البته استراماچونی باتجربه است و خیلی خوب تیم را کنترل و هدایت می‌کند. بزرگترین و باارزش‌ترین کار او این بود که به بچه‌های استقلال این باور را القا کرد که ما استقلال هستیم و باید از این اسم معتبر با نتایج و اقتدارمان دفاع کنیم. روزهای خوب استقلال با این تفکر ادامه خواهد داشت، به شرطی که پیشکسوتان و هواداران از استقلال حمایت کنند. نمی‌گویم از من حمایت کنید، من امروز هستم شاید فردا نباشم، ولی استقلال همیشه هست و بزرگ می‌ماند.»
123::
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فتحی: تراکتور را که بردیم نگرانشدم! 1















پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نقشه راه صعود تراکتور ایران در آسیا
  مصدومیت سخت برای مهاجم حریف تراکتور
  شارجه با برد به تراکتور رسید
  گل‌محمدی: اینجا شرایط خوب نیست اما ما بردیم!
  سنگ تمام اخباری برای تراکتور
  ارنج سرمربی هلندی برای تقابل با تراکتور
  طارمی: چلسی را بردیم اما این کافی نبود
  صعود نیروی هوایی عراق در مکه؛ تراکتور حریف خود را شناخت
  سوار بر تراکتور، با کفش آبی و قرمز در اراک(عکس). بزرگ ترین زرشک دنیا رو گفتن بهش
  رکوردزنی تراکتور با خطیبی در بازی اول(عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان