امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گروه موسیقی imagine dragons (ایمجین درگنز)

#1
Imagine Dragons یک گروه موسیقی (آلترنتیو راک) آمریکایی است؛ که با آلبوم نایت ویژن در سال ۲۰۱۲ کار خود را شروع کرد که بعد از انتشار اولین آلبوم خود یک تور جهانی نیز داشته‌اند، مجله بیلبورد از آن به عنوان یک گروه موسیقی موفق در سال ۲۰۱۳ نام برده‌است و مجله رولینگ استون تک‌آهنگ رادیواکتیو این آلبوم را بزرگترین آهنگ راک سال نامید. آهنگ های این گروه معمولا از درد و رنج هایی است که در بچگی یا نوجوانی کشیده اند است.
.
.
.
.
در سال ۲۰۰۸ دیدار دن رینولدز خواننده و اندرو تولمن در دانشگاه بریگم یانگ سرآغاز شکل‌گیری گروه بود. تولمن، دنیل وین سرمن دوست قدیمی خود در دبیرستان را به گروه اضافه می‌کند. دنیل وین سرمن از کالج موسیقی برکلی فارغ تحصیل شده بود. کمی بعد تولمن همسر خود بریتنی تولمن را برای همخوانی و نواختن کیبورد به گروه اضافه می‌کند. سرمون یکی دیگر از دانش آموزان کالج موسیقی برکلی بن مک‌کی را وارد گروه می‌کند تا اعضای گروه کامل شود آهنگ "Battle of the Bands" در دانشگاه بریگم یانگ و دیگر مسابقات محلی در همان سال‌ها برنده شد.اعضا گروه با هم در لاس وگاس، شهر دن رینولدز زندگی می‌کردند که نخستین آلبوم گروه را در آنجا ضبط کردند.
.
.
.
اندرو تولمن و بریتنی تولمن از اعضای اولیه گروه در ژوئیه ۲۰۱۱ این گروه را ترک کردند و دنیل پلاتزمن و ترزا فلامینیو جایگزین آن‌ها شدند که ترزا فلامینیو نیز در ژانویه ۲۰۱۲ گروه را ترک کرد. ایمجین دراگنز همکاری نزدیکی با الکس دا کید داشت، تا اولین کار باشکوه خود را خلق کنند. آن‌ها یک آلبوم چند آهنگه به نام ادامه ی سکوت در روز عشق منشر می‌کنند که به رتبه ۴۰ مجله بیلبورد صعود می‌کند. آن‌ها همچنین آلبوم چند آهنگه دیگری به نام منو بشنو در سال ۲۰۱۲ منتشر می‌کنند. کمی بعد ایمجین درگنز تک‌آهنگی به نام وقتشه منتشر می‌کنند که به رتبه ۱۵ مجله بیلبورد صعود می مند و نماهنگ آن نامزد دریافت بهترین نماهنگ راک نیز می‌شود. آنها پس از ضبط آلبوم خود دید در شب در روز بعد روز کارگر در آمریکا منتشر می‌کند. این آلبوم در هفته اول انتشار به رتبه دوم مجله بیلبورد می‌رسد و همچنین رکورد فروش ۸۳٬۰۰۰ نسخه فروش را می‌زند که بهترین آغاز از سال ۲۰۰۶ به حساب می‌آمد. این آلبوم همچنین در کشورهای مختلف دیگری نیز به جدول ده آهنگ برتر می‌رسد. همچنین این آلبوم جایزهٔ بهترین آلبوم راک سال را از مجله بیلبورد دریافت می‌کند. رادیواکتیو دومین تک‌آهنگ از این آلبوم به رتبه نخست جداول بهترین‌های راک و آلترنتیو راک می‌رسد. این تک‌آهنگ بیش از هفت میلیون نسخه می‌فروشد و با باقی ماند در جدول صد آهنگ برتر سال بیلبورد رکورد به مدت ۸۷ هفته و باقی ماندن به مدت ۲۳ هفته در جایگاه اول جدول آلترنتیو راک رکورد شکنی می‌کند. این آهنگ با فروش فوق‌العاده خود از Nielsen SoundScan عنوان بهترین آهنگ راک دیجیتال در تاریخ را دریافت می‌کند. مجله رولینگ استون آن را به عنوان بهترین آهنگ راک سال برمی‌گزیند. رادیواکتیو بیش از هر آهنگ دیگری در اسپاتیفای شنیده می‌شود. این آهنگ نامزد بهترین رکورد سال و بهترین اجرای راک در مراسم گرمی می‌شود و برنده بهترین اجرای راک می‌شود. سومین تک‌آهنگ از آلبوم دید در شب به رتبه اول جدول آهنگ‌های پاپ و رتبه ششم جدول صد آهنگ برتر مجله بیلبورد می‌رسد. ایمجین دراگون در سال ۲۰۱۳، به همراه خانواده تیلر رابینسون، یک مؤسسه خیریه به نام بنیاد رابینسون تایلر که به جوانان در مبارزه با سرطان کمک می‌کند را بنیاد نهادند.
.
.
.
.
.
.
در لولاپوزای سائو پائولو، برزیل و در آخرین شب اجرای تور گروه، دن رینولدز گفت:" ما همیشه در حال نوشتن ترانه هستیم، پس نتیجه می‌گیریم آلبوم دوم تو راهه! مگه اینکه بمیریم و به کلوب ۲۷ ملحق بشیم! امیدورام که زنده بمونیم و آلبوم دوم رو بسازیم. نمی تونم زمان دقیقی بگم ولی آلبوم جدید تو راهه!" قبل از انتشار آلبوم در ژولای ۲۰۱۴ اعلام شد که یکی از تک‌آهنگ‌های ایمجین دراگنز به نام «شعار جنگی» در فیلم تبدیل‌شوندگان: عصر انقراض پخش می‌شود. همچنین در سپتامبر ۲۰۱۴ آهنگ «جنگ جوها» در یکی از جشنواره‌های بازی‌های کامپیوتری پخش شد.

در ۲۴ام اکتبر آهنگ «زندگیم را شرط می‌بندم» در قالب چند قطعهٔ تصویری کوتاه در فیسبوک و اینستاگرام پخش شد و در ۲۷ام اکتبر به صورت رسمی انتشار یافت. در ۳ام نوامبر این آهنگ برای پخش به رادیو آلترناتیو آمریکا فرستاده شد.

در ۲ام دسامبر ۲۰۱۴ ایمجین دراگنز مطلبی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و در آن از هواداران خود در آمریکا درخواست کرد در شهرهایشان دنبال سورپرایز بگردند و اگر چیزی پیداکردن منتشر کنند! همچنین آن‌ها به دو منطقه در لاس وگاس اشاره کردند. ظرف مدت کوتاهی در بیلبوردهای آثار هنری، اسم گروه، هشتگ ("#smoke+mirrors") و چندین عنوان که گفته می‌شد اسامی آهنگ‌های آلبوم جدید است، به نمایش درآمد. همانند تابستان، شلیک‌ها، پولاروید، خیلی متاسفم و طلا. در روز بعد طرح روی جلد آلبوم و تاریخ انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی فاش شد.

در ۵ام فوریه ۲۰۱۵ ایمجین دراگنز یک اجرای نیم ساعته در تماشاخانهٔ مایان در لس آنجلس داشتند. آن‌ها آهنگ‌های رادیواکتیو و وقتشه را از آلبوم دید در شب اجرا کردند. بعد از این قطعه‌های، طلا، تابستان و خیلی متاسفم از آلبوم جدیدشان را خواندند. انتشار رسمی آلبوم دود + آیینه‌ها در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۱۵ انجام شد. در ۳ام ژوئن ۲۰۱۵ تور شمال آمریکای گروه از پورتلند، اورگن شروع شد.

در مدت زمان تور، گروه دو تک‌آهنگ _ جدا از آلبوم جدیدشان_ منتشر کردند. آهنگ «ریشه‌ها» در ۲۵ام اوت ۲۰۱۵ و «من خودم بودم» در ۱۲ام اکتبر ۲۰۱۵ از طریق آی‌تیونز. ایمجین دراگنز همچنین آهنگ «برای همیشه دوستت دارم» گروه ایگلز آف دف متال را برای همدردی با قربانیان حملات نوامبر ۲۰۱۵ پاریس در تاریخ ۱۸ام دسامبر ۲۰۱۵ اجرا کردند. تور جهانی دود + آیینه‌ها در ۵ فوریه ۲۰۱۵ در آمستردام پایان یافت. دن رینولدز در مصاحبه با مجله بیلبورد اظهار کرد که گروه تا پایان سال ۲۰۱۶ یک وقفهٔ کوتاه خواهد داشت «در ادامهٔ سال قصد داریم فعالیتی نداشته باشیم. مثل شش سال گذشته ما متوقف نشدیم. فقط برای یک سال آینده کار جدیدی نداریم»
.
.
.
.
.
.
اطلاعات اعضای گروه:
   دن رینولدز – خواننده و نوازنده سازهای ضربی (۲۰۰۸ تا کنون)
   بن مک کی – باس (۲۰۰۹ تا کنون)
   دنیل وین سرمن - گیتاریست، ویولن سل (۲۰۰۹ تا کنون)
   دنیل پلاتزمن - درام، ویولا (۲۰۱۱ تا کنون)

   اعضای سابق

   اندرو تولمن - درامز، آواز (۲۰۰۸–۲۰۱۱)
   بریتنی تولمن - پیانو، آواز (۲۰۰۹–۲۰۱۱)
   ترزا فلامینیو - پیانو، آواز (۲۰۱۱–۲۰۱۲)
   دیو لمک - گیتار باس، آواز (۲۰۰۸–۲۰۰۹)
   آورا فلورنس - پیانو، آواز، ویالون(۲۰۰۸)
   اندرو بک - گیتار، آواز (۲۰۰۸)
.
.
.
.
.
.
آلبوم‌ها

آلبوم استودیویی

   (Night Visions (2012
   Smoke + Mirrors (2015
   (Evolve (2016
   (Origins (2018

Extended plays

   (Speak To Me (۲۰۰۸
   (Imagine Dragons (۲۰۰۹
   (Hell and Silence (۲۰۱۰
   (It's Time (۲۰۱۱
   (Continued Silence (۲۰۱۲
   (Hear Me (۲۰۱۲
(iTunes Session (۲۰۱۳

ودر نهایت از زیبا ترین اهنگ های این گروه میتوان به radioactive/thunder/believer و..... اشاره کرد
هع


خلاص Exclamation Telegh_59
پاسخ
 سپاس شده توسط SABER ، پسر شاد ، کــــــــــⓐرمَن
آگهی
#2
اتفاقا همین حالا اهنگشو دارم گوش می کنم
its timeاهنگ فوق العاده ای هست




پاسخ
 سپاس شده توسط RADIOACTIVE007 ، ♱ ᴠɪᴄᴛᴏʀ ♱
#3
(23-12-2019، 20:54)پسر غمگین نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
اتفاقا همین حالا اهنگشو دارم گوش می کنم
its timeاهنگ فوق العاده ای هست

دراگنز حرف نداره من خودم هر شب قبل خواب birds رو گوش میکنم Big Grin
پاسخ
#4
من عاشقشونم خیلی خوب اهنگ می خونن صدای خواننده منو دیونه می کنه ایکاش یه عکس ازشون میزاشتی
پاسخ
#5
(12-01-2020، 21:07)aysan666666 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
من عاشقشونم خیلی خوب اهنگ می خونن صدای خواننده منو دیونه می کنه ایکاش یه عکس ازشون میزاشتی

ی مطلب دیگه قراره ازشون بزارم گزاشتم اضاف میکنم عکس بهش
پاسخ
#6
(13-01-2020، 13:44)RADIOACTIVE007 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(12-01-2020، 21:07)aysan666666 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
من عاشقشونم خیلی خوب اهنگ می خونن صدای خواننده منو دیونه می کنه ایکاش یه عکس ازشون میزاشتی

ی مطلب دیگه قراره ازشون بزارم گزاشتم اضاف میکنم عکس بهش

ممنون
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  طرح «پیمان دفاعی امنیتی گروه مقاومت» در مجلس کلید خورد
  قدرت موسیقی برای کاهش استرس
  گروه خونی و دانستنی های جالب و عجیب
Thumbs Up فال گروه خونی!
  چه گروه موسیقی به شما را در تعلق دارد؟
  آموزش رایگان افزایش عضو کانال و گروه تلگرام
  شما کدام عضو گروه زدبازی را دوست دارید؟
  صوتی بسیار جالب گروه جم در سریال شهر قشنگ
  گروه خونی تان را بگویید، شخصیت تان را بگویم!
  گروه کره ای Boy Friend

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان