امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ساخت سریال Chucky رسماً تأیید شد

#1
ساخت سریال Chucky رسماً تأیید شد 1


شبکه Syfy که حق امتیاز پخش سریالی اقتباسی از مجموعهٔ Child's Play (بازی بچگانه) را خریداری کرده بود، حال به‌صورت رسمی دستور به‌ساخت این سریال داد.

طبق گزارشی که سایت دِدلاین سال گذشته منتشر کرده بود، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شبکه Syfy  حق امتیاز پخش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سریال Child's Play (بازی بچه‌گانه) را خریداری کرده بود و تصمیم به‌ساخت اقتباسی تلویزیونی از این عروسک شرور داشت و حال در خبری جدید، شبکه Syfy به‌صورت رسمی دستور به‌ساخت این سریال داده است؛ خبر ساخت سریال اقتباسی Chucky (چاکی) در کنفرانس مطبوعاتی NBC Universal در مراسم انجمن منتقدان آثار تلویزیون (TCA) اعلام و تأیید شد.

ساخت سریال Chucky رسماً تأیید شد 1

تقریباً یک سال پیش، دن مانچینی طی گفتگوی کوتاهی به‌گزارشگر سایت خبری Bloody Disgusting اعلام کرد که او و دیوید کرشنر که تهیه‌کننده بیشتر قسمت‌های مجموعه فیلم‌های Child’s Play بوده، با یکدیگر تشکیل تیم داده‌اند و قرار است با کمک هم یک مجموعهٔ تلویزیونی برای این شخصیت بسازند. او درباره سریال ترسناک خود گفت که داستان این مجموعه تلویزیونی قرار است درست بعد از داستان آخرین فیلم این مجموعه جریان داشته باشد. همچنین او در این مصاحبه اشاره کرد که سبک این سریال تاریک است. در گزارشی دیگر از این سایت عنوان شده بود که صداپیشه شخصیت چاکی، یعنی براد دوریف قرار است به‌این تیم بیاید و باری دیگر این شخصیت را صداپیشگی کند. با‌این‌حال در خبر جدید اشاره‌ای به‌جزئیات داستانی سریال «چاکی» نشده است و در این رابطه باید منتظر اخبار آتی بمانیم.
مجموعه فیلم «بازی بچه‌گانه» داستان یک عروسک به‌نام چاکی را روایت می‌کند که توسط روح یک قاتل زنجیره‌ای که خالق آن نیز بوده،‌ تسخیر شده و حال این عروسک به‌یک قاتل زنجیره‌ای تبدیل شده است. اولین قسمت این مجموعه در سال ۱۹۸۸ به‌کارگردانی تام هالند اکران شد و پس از آن ۷ قسمت دیگر از این مجموعه تولید و منتشر شده است. پنج فیلم اول مجموعه Child's Play در مجموع کمی بیش از ۱۷۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند و فیلم Curse of Chucky (نفرین چاکی) و فیلم Cult of Chucky (فرقه چاکی) که دو قسمت بعدی این مجموعه بودند، تنها در بازار خانگی منتشر شدند.
آخرین نسخهٔ این مجموعهٔ ترسناک نیز فیلم Child’s Play بود که شرکت اوریون پیکچرز (Orion Pictures) تولید‌کنندهٔ آن بود و به‌دست لارس کلوبرگ، نویسنده و کارگردان نسخه کوتاه و بلند فیلم Polaroid (پولاروید) و همچنین فیلم کوتاه The Wall (دیوار)، ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی چون گابریل بیتمن در نقش اندی بارکلی، مارک همیل در نقش چاکی، آبری پلازا در نقش کارن بارکلی، برایان تایری هنری در نقش کارآگاه مایک نوریس، تیم ماتسون در نقش هنری کاسلان، مارلون کازادی در نقش عمر، بئاتریس کیتسوس در نقش فلین، تای کانسیگلیو در نقش پاگ، دیوید لوئیس در نقش شین، ترنت ردکاپ در نقش گیب، نیکول آنتونی در نقش کارآگاه ویلیس و کارلیس برک در نقش دورین نوریس حضور داشته و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم با بودجهٔ ۱۰ میلیون دلاری، فروشی ۴۵ میلیون دلاری در گیشه داشت.
ˢᵒᵐᵉ ᵗᶤᵐᵉˢ
 ᵖᵃˢᵗ ʰᵘʳᵗˢ 
ᵃᶰᵈ ʸᵒᵘ ᶜᵃᶰ'ᵗ 
ˡᵉᵗ ᵗʰᶤᶰᵍˢ ᵍᵒ
ᵞᵒᵘ ʲᵘˢᵗ ᵏᵉᵉᵖ ᵈᶤᵍᵍᶤᶰᵍ
 ᵗᶤˡˡ ʸᵒᵘ'ˡˡ ᵈᶤᵉ ᶤᶰˢᶤᵈᵉ 
ˑ ˑ ˑ
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
  سریال Baht Oyunu / بازی بخت
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
Heart سریال (تو در خانه ام را بزن) Sen Çal Kapımı
  معرفی سریال Ginny & Georgia
  معرفی سریال Skam
  معرفی سریال Elite

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان