امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اختصاصی خانوم ها (اقایون داخل نشید )

#1
سلام دختر خانوم ها  Smile
من براتون مطالبی برای سلامتی پوست و سایر چیز هایی که برای دخترا مهمه میزارم
شما هم اگر اطلاعاتی خوب در این باره دارید بزارید تا بقیه استفاده کنند



#زیبایی
#لب_های_نرم

برای اینکه لب هایتان نرم شود، یک چای کیسه ای را در آب داغ فرو ببرید. چای را خارج کرده و اجازه دهید حرارتش کم شود. سپس حدود 3 دقیقه چای را بر روی لب های خود بگزارید. این کار در نرم کردن لب هایتان معجزه خواهد کرد


#زیبایی

#درمان_جوش
اولین درمان سریع جوش یخ است،

یخ را در تکه ای پارچه گذاشته و روی بخشی که در حال جوش زدن است به مدت چند ثانیه نگه دارید.
چند دقیقه فاصله بگذارید و مجدد مرحله‌ی قبل را تکرار کنید




#زیبایی

#رفع_سیاهی_دور_چشم
ماساژ دادن دور چشم با روغن نارگیل روشی مؤثر و طبیعی برای برطرف کردن سیاهی دور چشم است
با توجه به خاصیت مرطوب‌کنندگی این روغن، استفاده از آن باعث نرمی پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک  است و خطوط زیر چشم را محو می‌کند
روغن نارگیل خالص را زیر چشم‌تان بمالید و آن را ماساژ دهید
بگذارید چند ساعت بماند بعد آن را پاک کنید.
این کار را روزی ٢ الی ٣ بار، به مدت چند هفته تکرار کنید تا به نتیجه‌ی دلخواه برسید.



نکاتی  درباره  مانتو برلی افراد نسبتا کوتاه قد❌


قد بلند نقش مهمی در زیبایی دارد. اگر  قدتان نسبتا کوتاه است یا دوست دارید اندامتان بلندتر و کشیده تر به نظر برسد، نکات زیر را در انتخاب مانتو، شلوار و کفش رعایت کنید:
۱- مانتو و لباس بلند برای قد کوتاه مناسب نیست. طول مانتو را تا زانو یا حداکثر زیر زانو انتخاب کنید. مانتوهای مدل کتی برای قد کوتاه عالی است. 
۲- علاوه بر مدل راسته، مانتوهایی که در پایین دامن برشی نامتعارف دارد، به طوریکه اختلاف قد ایجاد می کند، پاها را بلندتر و اندام را کشیده تر نشان میدهد. 
۳- مدل های یقه هفت، یقه پنج، یقه انگلیسی و به طور کلی هر مدل یقه که به صورت مورب باشد، بالاتنه و گردن را بلند میکند.
۴- مدل های مختلف شلوار خوب است به شرط آنکه طول بلندی داشته باشد و کوتاه نباشد.
۵- اگر رنگ کفش و شلوار مانند هم باشد، قد بلندتر نشان داده میشوید. 
۶- قد و طول بازوها همیشه تناسب دارد. به همین دلیل برای آنکه قد بلند نشان داده شوید، آستین سه ربع نپوشید. چون بازو و ساعد دست را کوتاه نشان میدهد. 
۷- به کار بردن پارچه های راه راه عمودی و استفاده از خرج کار که به صورت خطوط عمودی روی مانتو دوخته شده باشد، قد را بلندتر میکند.
۸- کفش پاشنه بلند یا لژدار باید در نظر گرفته شود، حتی کفشی با پاشنه سه سانتیمتر نیز میتواند موثر باشد 



#محو_چروک_چشم
پوره سیب زمینی با یک قاشق عسل ترکیب و زیر چشم بمالید بعداز۲۰دقیقه با آب بشویید. تیرگی اطراف چشم و چین و چروک های ریز بعد از چند هفته از بین میرود.




#سلامتی 

یکی از دلایل نازک شدن موها فقر آهن است. مقدار دریافت آهن خود را با استفاده از اسفناج و بروکلی نخود عدس لوبیا قرمز گوشت قرمز تقویت کنید.



#دخترا_باکلاس

-❤️- همیشه مرتب و تمیز باشید مهم نیست خونه باشه یا بیرون سعی کنید همیشه لباساتون رو بشورید و یه روز در میون برید حمام و عطر خوشبو بزنید

-- به پوستتون اهمیت بدید از ماسک های خونگی و صابون های گیاهی استفاده کنید

-- به موهاتون رسیدگی کنید از روغن های گیاهی(روغن زیتون روغن کرچک روغن نارگیل و...)

-- ناخن هاتون نقش مهمی توی زیبایی دستتون داره پس حواستون باشه بهش برسید سوهان بکشید و زیرش رو تمیز کنید و وایه تقویتش میتونید از اب لیموی تازه استفاده کنید

- واسه این که دندوناتون سفید بشه از خمیر دندان زغالی استفاده کنید ولی حواستون باشه یک بار در هفته استفاده کنید چون اگه بیشتر بزنید دندوناتون سیاه میشه

-- بهداشت شخصیتون رو رعایت کنید خودتون رو دوست داشته باشید و همیشه بخندید و مثبت باشید

-❤️- اهنگ شاد گوش کنید و برقصید که هم واسه لاغری خوبه و هم روحیتون رو عوض میکنه

-- به اندامتون اهمیت بدید از خوردن غذا های چرب و قند دار دوری کنید و حتما ورزش کنید.



#زیبایی
سفیدشدن فوری پوست

ارد برنج روباعسل واب مخلوط کنید وطوری که مایع یکدستی ایجادشود وبه پوست خودبمالید وپس از 10دقیقه صورت خودرا با اب ولرم بشویید ومرطوب کننده بزنید(3باردرهفتهـ)



باقی ماندن آرایش و آلودگی روی پوست نه تنها منجر به خشکی پوست می‌شود بلکه کاری می‌کند پوست‌تان شوره بزند (همان پوسته‌های سفیدی که گاهی روی پوست صورت حس می‌کنید.) دکتر مکرین الکسیادس آرمناکاس (Macrene Alexiades-Armenakas) استادیار متخصص پوست در دانشکده‌ی پزشکی ییل آمریکا معتقد است: «اکثر مواد آرایشی حاوی نوعی مولکول قندی است که می‌تواند موجب رشد قارچ‌ها در طول شب بشوند.» فراموش نکنید آرایش چشم‌ را نیز خوب پاک کنید. به نظر دکتر وو «باقی ماندن آرایش چشم، موجب جوش ‌های اطراف چشم، خارش و پدید آمدن جوش‌های ریز سفید موسوم به کیست میلیا می‌شود.» برای پاکسازی چشم از مواد آرایشی می‌توانید از انواع پاک‌‌کننده‌های آرایش چشم که در بازار وجود دارد، استفاده کنید.



در مطالعه‌ای در بریتانیا مشخص شد برس‌‌ها و اسفنج‌های آرایشی می‌تواند محل تجمع و رشد باکتری‌های ایجاد کننده‌ی انواع آلودگی باشد، با وجود این، ۷۲درصد زنان هرگز برس و اسفنج آرایشی خود را نمی‌شویند. جسیکا وو (Jessica Wu) متخصص پوست در لوس‌آنجلس و نویسنده‌ی کتاب «تغذیه صورت» (Feed Your Face) می‌گوید: «هر دو یا سه هفته یک بار باید برس و اسفنج‌های آرایشی خود را بشویید.» چند قطره مایع تمیزکننده‌ی صورت یا شامپو را با مقداری آب‌ِ ولرم در یک فنجان یا لیوان مخلوط کنید و برس‌های خود را در لیوان تکان دهید تا تمیز شوند. سپس آنها را با آب ولرم بشویید، به آرامی تکان بدهید تا آب اضافی آنها خارج شود و بعد کنار بگذارید تا کاملا خشک شوند.





موضوع به عنوان اولین نکته ممکن است حوصله‌ی شما را سر ببرد، اما استفاده از کرم ضدآفتاب آسان‌ترین راهی است که پوست شما را جوان‌تر نشان می‌دهد. خوب است بدانید ۹۰ درصد چین و چروک‌ها در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید به وجود می‌آیند، و همیشه پیشگیری بهتر و آسان‌تر از درمان است. پس سعی کنیم با استفاده‌ی مداوم از کرم ضدآفتاب مانع ایجاد چین و چروک‌ها و خطوط عمیق روی پوست بشویم. شاید خیلی‌ها ندانند اما آسیب‌ ناشی از نور آفتاب در زمستان‌ها هم به اندازه‌ی دیگر فصل‌ها سلامت پوست را تهدید می‌کند و اشعه‌ی خورشید در این فصل هم به اندازه‌ی فصول آفتابی می‌تواند قوی و آسیب‌رسان باشد، اشعه‌ی خورشید حتی از ساختمان‌ها و خیابان‌ها هم می‌تواند روی پوست صورت ما منعکس شود.



وسایل ضروری برای دختران جذاب و خوش تیپ

هر دختری باید وسایلی را همراه خود داشته باشد که زیبایی و جذابیت وی را دو چندان کنند مانند برخی از زیورآلات یا کیف ها،ما در این مطلب نکات جالبی برای شما خواهیم داشت. همه‌ی استایل این است که شما خود را چطور نمایش می‌دهید. استایل شما، شخصیت شما را نمایان می‌کند. و بدون اینکه نیاز باشد بلند و رسا بگویید، بیان می‌کند در هر لحظه چه احساسی دارید. فشن هم، جدیدترین و محبوبت ترین سبک از لباس پوشیدن، مو، تزئینات و یا رفتار است. یک استایل و ظاهر شیک، ترکیبی از آخرین زیورآلات فشن و استایل است.

 



محبوب بآشیم(مدرسهـ و دآنشگآه)


- سعۍ کنید درستون خوب بآشهـ و کآرهآتون رو بهـ موقع انجآم بدید چون بآ گرفتن نمره ۍ بد بهـ هیچۍ نمیرسید
- خجآلتۍ نبآشید ولۍ خیلۍ هم پررو و مغرور نبآشید و منم منم نکنید
- فک نکنید با فوش دآدن خیلۍ بآ کلآس میشید مودب بآشید ولی از نوع بآحال
- اگهـ دیدید یکۍ دآره بهتون زور میگهـ یا اینکهـ بهتون میپره حسآبشو برسید طورۍ نبآشهـ کهـ تو سرۍ خور بآشید و هر کۍ هر کآرۍ کهـ دلش خوآست بآهآتون بکنه
- فرد فعآل مدرسهـ بآشید ولۍ طورۍ نبآشهـ کهـ بهـ درستون لطمه وآرد شهـ از این طریق میتونید بآ افرآد بیشترۍ آشنا و دوست بشید اگهـ انجمنۍ، مسآبقه اۍ چیزۍ هست شمآ هم شرکت کنید




سپاس و نظر فراموش نشه  Smile

 
.Haters  are my greatest  motivators
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16596388991788

پاسخ
 سپاس شده توسط کــــــــــⓐرمَن ، لــــــــــⓘلی ، ρσєѕɪ
آگهی
#2
دخترا پس نظر را و کوشن Huh
.Haters  are my greatest  motivators
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16596388991788

پاسخ
#3
اختصاص خانوم ها
حالا که دارم نگاه می کنم واقعا خیلی خوب بود و به درد بخور Heart
پاسخ
#4
لوسیون خیار برای دایره های تیره زیر چشم
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اختصاصی خانوم ها (اقایون داخل نشید ) 1
احتمالاً قبلاً در مورد فواید پاک کردن صورت خود با یخ شنیده اید. با این حال ، این تأثیر بر روی پوست ظریف صورت ممکن است خیلی خشن باشد. این روش یک جایگزین ملایم و مفید دارد ، که برای آن شما فقط یک خیار معمولی نیاز دارید.

لازم است که پوست خیار گرفته شود و به قطعات ریز خرد شود ، سپس در مخلوط کن قرار دهید ، یک قاشق آب اضافه کنید و خوب میکس کنید. مخلوط حاصل را درون قالب یخ بریزید و آن را برای حدود 4-5 ساعت در فریزر بگذارید. متعاقباً ، در صورت نیاز به خلاص شدن از شر حلقه های تیره و تورم  و سیاهی دور چشم  باید یک مکعب یخ زده را برداشته و صورت خود را با آن ، به خصوص ناحیه زیر چشم را ماساژ دهید.

 

ماسک عسل و نارگیل برای درمان موهای آسیب دیده
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اختصاصی خانوم ها (اقایون داخل نشید ) 1
روغن نارگیل مدتهاست که در زیبایی شناسی مؤثر شناخته شده است. این ماده در محصولاتی برای بدن ، صورت ، ناخن ها مورد استفاده قرار می گیرد ، اما بیشترین تأثیر را روی مو دارد و از همان اولین اقدامات برای نرم تر شدن موها ، ماسک از روغن نارگیل و عسل تهیه کنید.

 

4 قاشق غذاخوری روغن نارگیل سرد شده را درون یک کاسه بریزید و به مدت 20 ثانیه در مایکروویو گرم کنید. سپس 2 قاشق غذاخوری عسل را به آن اضافه کرده و مخلوط کنید تا یکدست شود. ماسک را روی موهای کمی مرطوب بمالید و حداقل 40 دقیقه بگذارید و سپس آن را با شامپو بشویید. هفته ای یک بار از این ابزار استفاده کنید - و نتایج شگفت انگیز آن را مشاهده کنید.

 

ایده جالب برای حمل پد آرایشی
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اختصاصی خانوم ها (اقایون داخل نشید ) 1
شما نمی دانید چگونه و در کجا می توانید پد آرایشی را هنگام مسافرت قرار دهید ، یا فقط می خواهید با خود ببرید تا بتوانید آرایش را اصلاح کنید؟ راه حل یافت شد: یک نمونه مشابه را با یک فرم پلاستیکی با اندازه مناسب خریداری کنید. (و فراموش نکنید که چند سوراخ را در قسمت بالای درب بچسبانید تا پد آرایشی بوی بد نداشته باشد).

 

 

روش درست برای ایجاد فرهای موج دار با اتوی مو
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اختصاصی خانوم ها (اقایون داخل نشید ) 1
برای ایجاد فرهای موج دار ، باید موهای خود را به رشته های ضخیم یا نازک (بسته به اینکه به چه تأثیری می خواهید برسید) بپیچانید و آنها را گرم کنید. و به گونه ای که برجسته تر هستند ، نوارهای معمولی 3 رشته را بهم بچسبانید ، آنها را پیچانده و همچنین اتو کنید. چه نتیجه ای می توان بدست آورد ، در عکس مشاهده می کنید.

 

 

حذف موثر نقاط سر سیاه با ژله نفتی
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اختصاصی خانوم ها (اقایون داخل نشید ) 1
برای خلاص شدن از شر نقاط سر سیاه نیازی به استفاده از ترفندهای زیادی نیست. اما ، همانطور که مشخص شد ، حتی ژله نفتی معمولی نیز می تواند در این امر کمک کند.

ما یک لایه نازک از ژله نفتی را روی پوست خشک میمالیم و آن را با فیلم چسبناک می پوشانیم. یک حوله را با آب گرم مرطوب کنید ، آن را کمی فشار دهید و روی فیلم را بپوشانید. بنابراین ، پوست تبخیر می شود ، و منافذ باز می شوند ، که باعث می شود تمیز کردن آنها بسیار آسان تر شود. بعد از مدتی حوله و فیلم را بردارید ، پوست را تمیز کنید ، با آب خنک بشویید و یک لوسیون مرطوب کننده بمالید. نکته مهم: هر روز از این روش استفاده نکنید ، زیرا منافذ ممکن است منافذ به همین دلیل باز شود
.Haters  are my greatest  motivators
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16596388991788

پاسخ
#5
Heart 
واقا خوب بود 2929
ممنون عزیزم Heart
مغـرور نیستـَـم!
وَلـے لُــزومـے نَداره با هـَمـه مِهـربون باشـَـم خـُبـ ?!
پاسخ
#6
مرسی نفسی عالی بود عزیزم Heart
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16293567424736
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  جذاب ترین خانوم ها از نظر شما
  درب های کشویی داخل منزل
Heart زیباترین رقاص اختصاصی ناصر الدین شاه+عکس
  نحوه صحیح چیدن لباس داخل کمد
  سوالات متداول خانم ها..... پسرا بیاین یاد بگیرن در آینده بیچاره نشید
  اهای دخملا بیاین داخل (کلی عکس ها و نوشته های دخترونه )
  یه دختر خوب.....(اقایون بفرمایین تو)
  هر وقت اتفاقی واستون میوفته عصبانی نشید و این مطلب را بخونید تا بفهمید چرا !
  نامه ی باحال دختر خانوم به مدیر مدرسه
Heart عاشقا بیاین داخل

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان