امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال Westworld مشخص شد

#1
تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال Westworld مشخص شد 1


شبکه HBO با انتشار تریلری سرانجام تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال Westworld را تایید و اعلام کرده است.

اواخر تیر ماه امسال و در نمایشگاه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کامیک کان  سن دیگو 2019 بود که دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شبکه HBO  تریلر جدیدی از فصل سوم دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سریال Westworld  (وست‌ورلد) دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
را منتشر کرد  که در این تریلر شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات فصل سوم بودیم. حال در جدیدترین دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اخبار سینما و تلویزیون
، سرانجام تاریخ شروع پخش فصل سوم این سریال تایید و اعلام شده است. شبکه HBO با انتشار تریلری اعلام کرد که پخش فصل سوم سریال Westworld از تاریخ یکشنبه، ۱۵ مارس ۲۰۲۰ (۲۵ اسفند ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد. تریلر جدید فصل سوم دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سریال وست ورلد حاوی تصویر رسمی نیست، اما در طول آن به چندین فاجعه آخر الزمانی در آینده نزدیک اشاره می‌کند که از جمله آن می‌توان به استیضاح ۴۵امین رئیس جمهور آمریکا، آغاز دومین جنگ داخلی در روسیه، بلایای زیست محیطی در سراسر جهان و غیره اشاره کرد.

مانند دو فصل اول، جاناتان نولان و لیزا جوی، وظیفه ساخت فصل سوم سریال وست‌ورلد را نیز بر عهده داشته‌اند که مدتی پیش  کیسی بلویز، مدیر برنامه‌های شبکه HBO دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
از احتمال ساخت فصل چهارم و پنجم این سریال نیز خبر داده  که هنوز سریال Westworld رسما برای دو فصل آینده تمدید نشده است. نولان پیش از این وعده داده بود که در فصل سوم این سریال قرار است شاهد یک دیستوپیا یا ویران‌شهر باشیم که با اینکه از درون فاسد و در حال فرو پاشیدن است، اما از زیبایی‌های خود را دارد. همچنین باتوجه‌به حرفای نولان و این تریلر، به‌نظر می‌رسد که دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فیلم  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Blade Runner  (بلید رانر) یکی از منابع الهام اصلی فصل سوم بوده است. گفته می‌شود که دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فصل سوم سریال Westworld تنها در ۸ قسمت تولید شده است .
ایوان ریچل وود، جفری رایت، تسا تامپسون، تندی نیوتون، اد هریس، لوک همسورث، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آرون پال ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ونسان کسل ، مارشاون لینچ و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لنا وایت ، 
از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Westworld حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فصل سوم سریال وست‌ورلد دسترس نیست و تنها طبق تریلرهای آن می‌دانیم که پارک دوباره بازگشایی شده که شاهد دوره جنگ جهانی دوم خواهیم بود و بخش زیادی از تمرکز فصل سوم نیز احتمالا در شهر است.
ˢᵒᵐᵉ ᵗᶤᵐᵉˢ
 ᵖᵃˢᵗ ʰᵘʳᵗˢ 
ᵃᶰᵈ ʸᵒᵘ ᶜᵃᶰ'ᵗ 
ˡᵉᵗ ᵗʰᶤᶰᵍˢ ᵍᵒ
ᵞᵒᵘ ʲᵘˢᵗ ᵏᵉᵉᵖ ᵈᶤᵍᵍᶤᶰᵍ
 ᵗᶤˡˡ ʸᵒᵘ'ˡˡ ᵈᶤᵉ ᶤᶰˢᶤᵈᵉ 
ˑ ˑ ˑ
پاسخ
 سپاس شده توسط RedSparrow ، SABER
آگهی
#2
بالاخره ..
سریال قوی و دوست داشتنیمون داره برمیگره
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
  سریال Baht Oyunu / بازی بخت
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
Heart سریال (تو در خانه ام را بزن) Sen Çal Kapımı
  معرفی سریال Ginny & Georgia
  معرفی سریال Skam
  معرفی سریال Elite

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان