امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شرکت برادران وارنر برای مدیریت پروژه‌های خود به‌سراغ هوش مصنوعی می‌رود

#1
Shocked 
شرکت برادران وارنر برای مدیریت پروژه‌های خود به‌سراغ هوش مصنوعی می‌رود 1

برادران وارنر از قابلیت‌های هوش مصنوعی شرکت Cinelytic برای بهبود سیستم مدیریتی خود استفاده می‌کند.

این روزها بحث در مورد دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هوش مصنوعی و توانایی‌های آن روزبه‌روز داغ‌تر می‌شود و دراین‌میان برادران وارنر (دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Warner Bros ) جدیدترین شرکتی خواهد بود که به جمع استفاده‌کنندگان از هوش مصنوعی برای بهبود کارهای مدیریتی خود می‌رود؛ هوش مصنوعی‌ای محصول شرکت Cinelytic که قرار است به وارنر در مدیریت پروژه‌های این غول هالیوودی کمک کند.
طبق این قرارداد، وارنر می‌تواند از این پس با استفاده از این سرویس به تحلیل داده‌ها و پیش‌بینی‌های مرتبط با آثار سینمایی خود از طریق هوش مصنوعی دسترسی پیدا کند تا تصمیمات بهتری برای پروژه‌های خود بگیرد؛ سرویسی که برای مثال ارزش هر ستاره‌ی سینما را در نقاط مختلف دنیا ارزیابی می‌کند و براساس ویژگی‌های هر فیلم سینمایی، ارزیابی خود را بابت فروش احتمالی آن در سالن‌های سینما یا رسانه‌های دیگر ارائه می‌دهد.
پیش از وارنر، شرکت‌هایی مثل STX برای پایان‌دادن به ناکامی‌های تجاری خود به‌سراغ هوش مصنوعی رفته‌اند
Cinelytic چهار سال قبل توسط توبایس کایسر راه‌اندازی شد و به‌مدت سه سال مشغول پشت‌سر گذاشتن تحقیقات و آزمایش‌های اولیه بود. این شرکت توانست در سال ۲۰۱۸ بعد از امضای توافقی با T&B Media Global مبلغی معادل ۲.۲۵ میلیون دلار به‌دست آورد و با شرکت‌هایی مثل Ingenious Media (تهیه‌کننده‌ی فیلم دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Wind River ) و Productivity Media (تهیه‌کننده‌ی فیلم The Little Hours) هم قرارداد امضا کند. همچنین شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
STX که در سال ۲۰۱۹ شکست‌هایی تجاری را با آثار انیمیشن خود یعنی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Playmobil و UglyDolls تجربه کرده بود، در ماه سپتامبر به جمع استفاده‌کنندگان از هوش مصنوعی Cinelytic پیوست.
هرچند این سرویس قرار نیست برای مثال پیش‌بینی کند در آینده چه فیلم دیگری از برادران وارنر مثل جوکر (دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Joker ) به فروش بالای یک میلیارد دلار خواهد رسید، ولی می‌تواند با تحلیل‌های خاص خود باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمانی شود که اعضای شرکت صرف کارهای پیش از عرضه می‌کنند و به آن‌ها کمک خواهد کرد تصمیمات بهتری در زمینه‌ی تبلیغات محصولات خود و نحوه‌ی فروش و بازاریابی و زمان اکران بگیرند.
یکی از مواردی که این سرویس می‌تواند کارایی جالب خود را نشان دهد، زمان برگزاری جشنواره‌های فیلم‌های سینمایی است؛ جایی که در آن شرکت‌های مختلف وارد نبردی سخت برای تصاحب حق امتیاز فیلم‌ها می‌شوند و باید تنها در عرض چند ساعت تصمیم بگیرند چه آثاری را با چه مبالغی خریداری کنند. برای مثال شرکت نیو لاین سینما (دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
New Line Cinema ) که فیلم‌های آن توسط برادران وارنر پخش می‌شود، سال گذشته در جریان دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جشنواره فیلم ساندنس حق امتیاز فیلم دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Blinded by the Light را به ارزش ۱۵ میلیون دلار خرید و درنهایت با فروشی معادل ۱۸ میلیون دلار، در این زمینه ضرر کرد. همچنین در صورتی‌که وارنر زودتر از این‌ها به‌سراغ استفاده از هوش مصنوعی Cinelytic رفته بود، شاید با تغییراتی در نحوه‌ی پخش و بازاریابی آثار خود مثل آشپزخانه (دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
The Kitchen )، شفت (دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Shaft ) و گودزیلا: پادشاه هیولاها (دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Godzilla: King of the Monsters ) می‌توانست به سود بیشتری از آن‌ها دست پیدا کند. به‌گفته‌ی کایسر:
نقل قول: این سیستم می‌تواند پروسه‌ای را که برای تحلیل‌گران انسانی روزها طول می‌کشد تا ارزش فیلم‌ها و ستاره‌های آن‌ها را ارزیابی کنند، تنها در عرض چند ثانیه محاسبه کند.
تونیز کیز، معاون ارشد بخش توزیع برادران وارنر هم می‌گوید:
نقل قول: ما هر روز در حال اتخاذ تصمیماتی سخت و دشوار هستیم که روی محصولات وارنر و نحوه‌ی توزیع آن‌ها در سراسر دنیا تأثیر می‌گذارند. به‌همین دلیل هرچقدر بتوانیم این اطلاعات را بهتر و دقیق‌تر ارزیابی کنیم، در جذب مخاطبان هم موفق‌تر عمل خواهیم کرد.
البته بخش زیادی از هالیوودی‌ها خیلی هم نسبت به این موضوع و افزایش نفوذ هوش مصنوعی در صنعت سینما خوشبین نیستند و برخلاف ساکنان سیلیکون‌ولی (منطقه‌ای که شرکت‌های مرتبط با فناوری‌های پیشرفته در آن حضور دارند) که خود را خیلی زود با امتیازهای هوش مصنوعی همراه کردند، اعضای هالیوود نگرانی‌هایی در این زمینه دارند. از جمله بیکار شدن بخشی از کارمندان صنعت سینمای آمریکا که به‌این ترتیب ممکن است جای خود را به هوش مصنوعی بدهند. ولی کایسر در این زمینه می‌گوید:
نقل قول: هوش مصنوعی شاید چیز ترسناکی به‌نظر برسد، ولی این سیستم در حال حاضر توانایی این را ندارد که تصمیماتی خلاقانه بگیرد. این هوش مصنوعی بیشتر برای انجام کارهای محاسباتی و ارزیابی داده‌های اطلاعاتی عظیم و ارائه‌ی راهنمایی‌هایی به‌کار می‌رود که نیروهای انسانی قابلیت انجام آن را ندارند. ولی شما همچنان برای تصمیم‌گیری‌های خلاقانه و مهم، نیاز به نیروهای انسانی باتجربه‌ای دارید که از غریزه‌ی خود استفاده‌ی درستی کنند.
ˢᵒᵐᵉ ᵗᶤᵐᵉˢ
 ᵖᵃˢᵗ ʰᵘʳᵗˢ 
ᵃᶰᵈ ʸᵒᵘ ᶜᵃᶰ'ᵗ 
ˡᵉᵗ ᵗʰᶤᶰᵍˢ ᵍᵒ
ᵞᵒᵘ ʲᵘˢᵗ ᵏᵉᵉᵖ ᵈᶤᵍᵍᶤᶰᵍ
 ᵗᶤˡˡ ʸᵒᵘ'ˡˡ ᵈᶤᵉ ᶤᶰˢᶤᵈᵉ 
ˑ ˑ ˑ
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کارگردان فیلم The Avengers از پروژه سریال The Nevers محصول HBO کناره‌گیری کرد
  ادی ردمین درباره تأثیر شیوع کرونا روی فیلمبرداری این پروژه می‌گوید
  تمرکز اصلی شرکت دیزنی به جای سینما روی شبکه آنلاین خواهد بود
  نتفلیکس فیلم اکشن Mosul به تهیه‌کنندگی برادران روسو را خریداری کرد
  اسکار قوانین مرتبط با نحوه اکران فیلم ها برای رقابت آن‌ها برای کسب جوایز را آسان کرد
  «سلمان فارسی» یکی از به یادماندنی ترین پروژه های تلویزیون از تاریخ تاسیسش خواهد بود
  فیلم Cherry به کارگردانی برادران روسو از اپل تی وی پلاس منتشر خواهد شد
  ثبت‌نام ۴۹۸ فیلم برای شرکت در جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان!
  مدیریت محافظه‌کار ما بیشترین ضرر را به سینمای دینی زده است
  کیرا نایتلی ستاره سریال درام تازه شرکت اپل خواهد بود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان