امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی فیلم وارثان

#1
سریال وارثان یک سریال محبوب محصول کشور کره جنوبی است که در سال ۲۰۱۳ از شبک SBS کره تولید و پخش شده است. شخصیت های اصلی این سریال ۲۰ قسمتی را دو بازیگر مطرح کره به نام های لی مین هو و پارک شین هه بازی می کنند که در ادامه به معرفی این دو هنرمند می پردازیم.

سریال کره ای وارثان یکی از سریال های خوش ساخت و موفق با ژانری مدرسه ای، کمدی و عاشقانه است به طوری که در زمان پخش خود حدود ۳۰ درصد بیینده را از کشور کره به خود اختصاص داده است. در ابتدا قرار بود تا برخی از قسمت ها و سکانس های این سریال پرطرفدار در کالیفرنیا ضبط شود اما با تغییر برنامه ریزی های انجام شده فیلمبرداری بخشی از سریال در شهر های لس آنجلس و مالیبو اتفاق افتاد. همچنین این سریال درام در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ با شرکت در جشنواره های مختلف نامزد دریافت جایزه در ۴۹ رشته شد که توانست ۲۳ جایزه از این جوایز را از آنِ خود کند.

کارگردانی سریال کره ای وارثان را کانگ شین هیو و تهیه کنندگی آن را یون ها ریم و چویی مون سوک برعهده داشته اند. همچنین فیلمنامه این سریال توسط کیم ایون سوک به نگارش درآمده است.معرفی فیلم وارثان 1
خلاصه داستان سریال وارثان
سریال وارثان دوستی، رقابت و زندگی عاشقانه یک پسر جوان و ثروتمند به نام کیم تان (لی مین هو) و یک دختر جوان به نام چا یون سان (پارک شین هه) را روایت می کند. بر خلاف کیم تان، شخصیت اصلی دختر سریال یعنی یون سانگ زندگی ای عادی داشته و در طبقه ضعیف جامعه بزرگ شده است.

چا یون سان با ۱۸ سال سن همراه مادرش در کره زندگی می کند. کار مادر او خانه داری است و یون سان نیز برای کمک به مادرش کارهایی را به صورت نیمه وقت انجام می دهد. یک روز خواهر بزرگتر یون سان (یون جین سئو) که در ایالات متحده آمریکا زندگی می کند، به آنها اطلاع می دهد که قرار است ازدواج کند. مادر یون سان از او می خواهد تا مقدار پولی را که پس انداز کرده است برای خواهرش بفرستد اما یون سان از این موضوع ناراحت شده و تصمیم می گیرد تا به آمریکا سفر کند تا ببیند می تواند در کنار خواهرش زندگی بهتری داشته باشد یا نه. زمانی که یون سان به آمریکا می رسد متوجه می شود که ….

کیم تان دانش آموز معمولی دبیرستان نیست بلکه یک وارث خوش تیپ، خوش اندام و زیبا از یک خانواده ثروتمند است. کیم تان پسر دوم رئیس گروه ثروتمند امپراطوری است که همیشه دیگران او را به این دلیل که فرزند همسر دوم پدرش است تحقیر می کنند. از این رو این پسر سعی دارد تا خود را فرزند همسر اول پدرش جا زده و کسی متوجه حقیقت نشود. کیم تان به اجبار پدرش مجبور می شود بر خلاف میل خود با دختری نامزد کند اما کیم تان با چا یون سون در آمریکا آشنا شده و به او علاقمند شده است…معرفی فیلم وارثان 1
معرفی فیلم وارثان 1
بازیگران سریال وارثان
از جمله بازیگران این سریال می توان به لی مین هو (در نقش کیم تان)، پارک شین هه (در نقش چا یون سان)، کیم وو بین (در نقش چوی یانگ دوو)، کانگ مین هیوک (در نقش یون چان یانگ)، چوی جین هیوک (در نقش کیم وون)، کانگ ها نئول (در نقش لی هیو شین)، جونگ سو جونگ (در نقش لی بو نا)، کیم جی وون (در نقش راچل یو)، پارک هیون سیک (در نقش جو میونگ سو)، جئون سو جین (در نقش کانگ یه سول)، لیم جو یون (در نقش جئون هیون جو) و کیم سانگ ریونگ (در نقش هان کی آئه) اشاره داشت.
معرفی فیلم وارثان 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Ɗєя_Mσηɗ ، لــــــــــⓘلی ، shghyegh ، red_Queen
آگهی
#2
وارثان بهترین فیلمی بود که دیدم
فوق العاده است..
سپاس اجی Heart
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16293567424736
پاسخ
 سپاس شده توسط کــــــــــⓐرمَن
#3
وارثان خیلی خووووووبه crying Heart
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
=/
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
/=

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ناشناس -_-
پاسخ
 سپاس شده توسط کــــــــــⓐرمَن


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان