امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دانستنی مهم: علت شیطانی بودن عدد ۶۶۶

#1
آسیب شناس اجتماعی در مورد راههای جلوگیری از فعالیت گروههای شیطان پرستی گفت: آگاهی رسانی به نسل جوان و آموزش آنها درباره سرانجام شوم این حرکت ضد فرهنگی از طریق رسانه ها می تواند از گسترش حرکت آنها جلوگیری کرده و در صورت تداوم آنها را ریشه کن کند.

یک متخصص علوم رفتاری و آسیب شناس اجتماعی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب گفت: با توجه به گسترش روزافزون فعالیتهای گروههای شیطان پرست در منطقه کشورهای اسلامی به ویژه ایران خطر این گروهها از نظر فرهنگی و اخلاقی به مرحله بحران رسیده است.

دکتر مجید ابهری در ادامه افزود: از نظر تاریخی گروههای شیطان پرست دارای سابقه ای طولانی در منطقه هستند و سابقه آن در کشورمان بویژه در مناطق شمال غرب ایران به حدود 400 سال پیش باز می گردد.

چندی پیش یک گروه تحقیقاتی نسبت به گسترش شیطان‌پرستی در جامعه هشدار و خبر داده بود که اکنون بیش از 70 فرقه شیطان‌پرستی در کشور فعال هستند.

بر اساس نتایج این تحقیق موقعیت جغرافیایی فعالیت این جریان مخرب و ویرانگر اخلاقی برخی ازشهرهای نقاط مرکزی و جنوب غربی ایران است و خشونت، خونخواری و آدم زدایی از ویژگیهای آن به شمار می رود به گونه ای که برخی از جوانان هوادار این جریانها با آسیب رساندن به خود و دیگران درصدد ارتقای جایگاه خویش در گروه هستند.

تعداد شیطان پرستان شاید به یکهزار نفر نیز نرسد اما گروهی از روی کنجکاوی و یا به خاطر مسائل ضد اخلاقی و بی بند و باری جنسی به سوی آنها کشیده می شوند.

این آسیب شناس اجتماعی تاکید کرد: شیطان پرستان استفاده از مواد مخدر روانگردان و آزادی بی بند و باری جنسی را جزو مراسم هفتگی خود قرار داده و با توجه به اینکه شیطان را مظهر مقاومت در برابر آدم قلمداد می کنند مخالف هر صفت انسانی بوده و اخلاق و امور اخلاقی را بر خلاف باورهای خود می دانند.

به گفته ابهری ستاره 5 پر، انگشترها و گردنبندهای با چهره های وحشتناک و...از جمله علایم شیطان پرستان است و عدد مقدسشان نیز 666 است که به همین تعداد نیز سایت زبان فارسی را فعال کرده اند.

ابهری در مورد راههای جلوگیری از فعالیت گروههای شیطان پرستی افزود: آگاهی رسانی به نسل جوان و آموزش آنها درباره سرانجام شوم این حرکت ضد فرهنگی از طریق رسانه ها بویژه تلویزیون و مقابله قانونی با مبلغان و سرگروههای این تفکر شیطانی در کوتاه مدت می تواند از گسترش حرکت آنها جلوگیری کرده و در صورت تداوم آنها را ریشه کن کنند.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا نیز چندی پیش از برخورد قانونی و قضایی با فرقه‌های مبتذل غربی خبر داده و عنوان کرده بود که با گروهها و فرقه‌های مبتذل شناسایی شده غربی مانند شیطان‌ پرستی، رپ و غیره که در داخل کشور دانسته یا ‌نادانسته و یا به طور سازمان ‌یافته فعالیت می‌کنند برخورد قانونی و قضایی خواهد شد و برخوردهای ناجا با تذکر و آگاه‌ سازی آغاز می‌شود.

سردار روزبهانی دررابطه با ورود گروههای شیطان پرست به کشور اینچنین عنوان کرده بود که متاسفانه اقدامات این گروهها در کشور نسبت به سالهای گذشته روبه افزایش بوده است. بنابراین پلیس امنیت عمومی با اقدامات ریشه ای که انجام می دهد قصد جلوگیری از ورود این گروهها را به کشور دارد.

تشدید فعالیتهای موسوم به «شیطان پرستی» در کشور و به ویژه در میان جوانان مرفه جامعه، به معضلی اساسی و تهدیدی برای امنیت اخلاقی جامعه و جوانان تبدیل شده است.

در ششمین روز از آبان ماه سال جاری در یکی از باغهای اطراف کرج پارتی مختلطی برگزار شده که پس از آگاهی مأموران با مراجعه به محل حدود هشتاد نفر زن و مرد که بیش از دوسوم آنها دختران جوان و زنان بودند دستگیر شده‌اند.

در این پارتی که یکی از بزرگترین پارتیهای مختلط به شمار می‌آمد بیشتر حاضران با مصرف شدید مشروبات الکلی و مواد مخدر حالت غیر عادی داشتند.

مقادیر بسیاری انواع مشروبات الکلی، مواد مخدر، سی دی مستهجن و لوازم فیلمبرداری به همراه نشانه‌هایی که متعلق به گروههای شیطان پرستان بود در این پارتی به دست آمد. همچنین در کشفیات به دست آمده و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که برگزارکنندگان این پارتی از وابستگان و مبلغان اصلی شیطان پرستی در تهران بوده‌اند.

این در حالی بود که پیش از آن نیز یکی از بزرگترین پارتیهای متعلق به گروههای شیطان پرستی در اطراف کرج شناسایی و عوامل آن به دست مأموران انتظامی دستگیر شده بودند.


666 برای ماسونها و شیطان پرستها مقدس است میدانید چرا؟ دلایل متفاوتی دارد از جمله درانجیل در قسمت مکاشفه یوحنا آمده است که 666 عدد شیطان است البته بعضی از مسیحیان میگویند دروغ است وما این عدد را 616 ترجمه میکنیم واینها عمدا" آنرا 666 میکنند در واقع آنها هر چیزی که نمادی در دین باشد آنرا تغییر میدهند وعموما" سعی میکنند آنرا کاملا" برعکس نمایند. دلیل دیگر همین ستاره 6پر (هگزاگرام) است که تشکیل شده از 6 ظلع 6 زاویه 6 مثلث کوچک یعنی سه تا شش 666 به هر حال 666 تحت عنوان شماره تلفن شیطان بعنوان یکی از مهمترین کلیدواژه های ماسونها وشیطان پرستان برایشان مقدس است.فراماسون ها هم یه شعری درست کردن به زبان فارسی خوندن فرستادن ایران که خیلی هم فراگیر شد تا همین عدد 666 رو به زبان مردم بندازن اکثر ما ها هم شنیدیم میگه:666 سه تا شیش داره بقالی سر.... تا حالا فکر کردید چرا 666 اگه فکر کردید دلیلش همینه که گقتیم.
یا علی
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
پاسخ
 سپاس شده توسط SABER ، _leιтo_ ، KᏙ¥றᏙƝ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ☚آیا میدانید و دانستنی های خود را در اینجا قرار دهید☛
  دانستنی های جالب و ترسناک درباره ی مرگ
  دانستنی‌های جالب درباره رنگ چشم فندقی
  ارتباط ناسا و کرونا با ۶۶۶(همون عدد شیطانی معروف) | #sadra_winner
  نماد شیطانی در مکه!!!!!!!!!
  دلیل بدخط بودن نابغه ها
  چند دانستنی دیوانه کننده
Star دانستنی های جالب*-*
  دانستنی عجیب و غریب
  دانستنی علمی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان