امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Email Forwarding چیست و نحوه استفاده ازآن

#1
Email Forwarding چیست؟
Email Forwarding، به عنوان email redirects و email aliases نیز شناخته می شود، به شما امکان می دهد یک آدرس ایمیل سفارشی ایجاد کنید که ایمیل ارسال شده به آن را به یک حساب ایمیل موجود در اختیار شما قرار دهد.
با استفاده از سرویس Email Forwarding می توانید به سرعت یک آدرس ایمیل به یاد ماندنی و حرفه ای مانند sales@example.com ایجاد کنید.
انتقالات به صورت شفاف اتفاق می افتد به همین دلیل وقتی مشتری به شما ایمیل می زند، تصور نمی کنند که ایمیل آنها تغییر مسیر داده شده است و این امر برای تجارت ایده آل است.

فواید Email Forwarding چیست؟
1-ایجاد و استفاده آسان
کنترل پنل، مدیریت انتقالات ایمیل را آسان می کند. شما می توانید با استفاده از هر دستگاهی در سراسر جهان، یک انتقال دهنده ایمیل را در عرض چند ثانیه ایجاد کنید، بنابراین اگر تازه یک قرارداد جدید را امتحان کرده اید یا خدمتی را اضافه کرده اید، می توانید به راحتی یک فرستنده ایمیل جدید را تنظیم کنید.
چندین آدرس ایمیل را به حساب ایمیل اصلی خود هدایت کنید
شما می توانید تعداد زیادی از فرستنده ایمیل مختلف مانند sales@yourdomain.com ، info@yourdomain.com ، john@yourdomain.com را تنظیم کنید که همه آنها به حساب ایمیل موجود شما ارسال می شوند. حتی می توانید حساب های خاص مشتری را تنظیم کنید. این باعث می شود شرکت شما بزرگتر و حرفه ای تر به نظر برسد و روابط مشتری شما را تقویت کند.
ارائه دهنده ایمیل یا ISP خود را بدون نیاز به تغییر آدرس ایمیل تغییر دهید
فرستندگان ایمیل می توانند به سرعت بروزرسانی شوند تا مقصدی را که ایمیل شما به شما ارسال می شود تغییر دهند. این بدان معنی است که می توانید ارائه دهنده ایمیل یا ISP خود را تغییر دهید بدون اینکه نگرانی در مورد انتقال ایمیل های خود، به روزرسانی کارت ویزیت خود یا به مخاطبین خود در مورد یک آدرس ایمیل جدید بگویید. شما به سادگی آدرس ایمیل سفارشی خود را برای آنها ارسال می کنید.

2-سرویس و پست الکترونیکی را که دوست دارید، نگه دارید
اگر از خدمات Gmail یا Outlook خود راضی هستید اما می خواهید یک آدرس ایمیل سفارشی داشته باشید، لازم نیست آنچه را که می دانید و با آن آشنا هستید تغییر دهید. به سادگی هدایت کننده ایمیل را برای تغییر مسیر ایمیل به سرویس ایمیل مورد علاقه خود تنظیم کنید.
برای ارسال گروهی از مخاطبین ایمیل، یک آدرس ایمیل تنظیم کنید
با تنظیم یک نقطه تماس برای پروژه، تیم یا مشتریان خود در وقت صرفه جویی کنید. برای هدایت ایمیل به چندین حساب ایمیل می توانید از یک فرستنده ایمیل واحد استفاده کنید. بنابراین می توانید team@yourdomain.com را تنظیم کرده و از آن برای ارسال ایمیل به صورت همگانی به کل تیم خود استفاده کنید.

3-نیازی به خرید اکانت ایمیل اضافی نیست
با استفاده از نمایندگان ایمیل برای تنظیم تعدادی آدرس ایمیل در بسیاری از حوزه ها، مانند sales@yourdomain.co ، info@example.com ، joe@yourdomain.co ، برای تنظیم تعدادی آدرس ایمیل در بسیاری از حوزه ها، پس انداز کنید و همه آنها را به جای آن به یک حساب ایمیل هدایت کنید.
با تنظیم چندین حساب ایمیل، در وقت خود صرفه جویی کنید
با کاهش میزان حساب های ایمیل مورد نیاز برای مدیریت و تنظیم در تمام دستگاه های خود، در وقت خود صرفه جویی کنید. با پیش فرضان ایمیل لازم نیست نگران ورود به یک حساب ایمیل باشید، از امنیت و Hک شدن آن اطمینان حاصل کنید و اینکه تمام فضای ذخیره سازی آن استفاده نشده است را بررسی کنید. در عوض می توانید به صندوق پستی مورد نظر خود تغییر مسیر دهید و ایمیل خود را آسان مدیریت کنید.
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  انی دسک چیست و چگونه کار میکند؟
  روتر میکروتیک چیست و چه کاربردی دارد؟
  نحوه تشخیص سایت نیم بها با LinkIrani.ir
  منشن چیست و چه تفاوتی با تگ کردن دارد؟
  محدود کردن استفاده کاربران مهمان از WiFi
  ست اتصال کوتاه یاContinuity Test ، بیزر یا بازر چیست؟
  نحوه ایجاد چراغ اعلان گوشیت
  استفاده از گیف در استوری اینستاگرام
  آموزش نحوه ایجاد کلاس یا Class در HTML
  آموزش نحوه ایجاد آی دی یا Id در HTML

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان