امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی انجلینا جولی

#1
Heart 
سلام دوستان Heart
براتون از عشقم بازیگر مورد علاقه ام گذاشتم Heart
بیوگرافی انجلینا جولی 1
نجلینا جولی : U45345itle342125Angelina Jolie

تاریخ تولد : 4 ژوئن 1975 در لس آنجلس ، آمریکا

مهمترین افتخارات : برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم « دختر آشفته » ، نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای فیلم « Changeling »



بیوگرافی کوتاه :

آنجلینا جولی در 4 ژوئن 1975 در شهر لس آنجلس آمریکا در خانواده ای کاملاً سینمایی دیده بر جهان گشود. پدرش جان وویت ، بازیگر اسکاری سینما بود و به همین دلیل آنجلینا خیلی زود به دنیای سینما علاقه مند شد و از کودکی تصمیم گرفت تا بتواند روزی بازیگر بزرگی شود. آنجلینا جولی به واسطه پدرش، توانست در سن 11 سالگی در کلاس های بازیگری لی استراسبرگ ثبت نام کند و دانش خود را در زمینه بازیگری ارتقا ببخشد و همچنین به عنوان بازیگر چندین بار بر روی صحنه های تئاتر نقش آفرینی کند.

وی در سن 16 سالگی در مسیر بازیگر شدن، تصمیم گرفت که یک مدل نیز باشد اما این دوران برای او دستاورد مهمی نداشت و باعث شد که وی از دنیای مدلینگ فاصله بگیرد. وی در دهه ی 90 میلادی در چندین نقش کوتاه در آثار مختلفی همچون « روباه آتشین » و « هکر » ایفای نقش کند اما نقش آفرینی او در فیلم تلویزیونی « جورج والاس » ( 1997 ) باعث شد که وی جایزه گلدن گلاب را دریافت کند و نامش را به عنوان یک بازیگر مستعد بر سر زبانها بیندازد. پس از موفقیت های فیلم « جورج والاس » برای آنجلینا جولی، وی در سال 1998 در فیلم « جیا » که درباره زندگی یک مدل واقعی به نام جیا کارانگی و زندگی بی بند و بار او و در نهایت مرگش بر اثر بیماری ایدز بود، بازی تاثیرگذاری از خود به نمایش گذاشت و موفق شد تا دومین جایزه گلدن گلاب خود را نیز بدست آورد.

اما نقطه عطف دوران بازیگری آنجلینا جولی زمانی رقم خورد که وی در سال 1999 در فیلم « دختر آشفته » در کنار وینونا رایدر در نقش بیماری روانی به ایفای نقش پرداخت. نقشی که تحسین فراوان منتقدین را به همراه داشت و در نهایت باعث شد که آنجلینا جولی بتواند اولین اسکار خود در رشته بهترین بازیگر نقش مکمل زن بدست بیاورد. جولی پس از دریافت جایزه اسکار تصمیم گرفت در آثار پرفروش و اصطلاحا، گیشه ای هالیوود نیز خودی نشان دهد به همین جهت در سال 2000 پذیرفت که در فیلم اکشن « لارا کرافت : مهاجم مقبره » ایفای نقش کند. « لارا کرافت : مهاجم مقبره » علی رغم نقدهای بدی که در زمان اکران دریافت کرد اما در گیشه اثری موفق تلقی می شد و آنجلینا جولی ثابت کرد که می تواند چه در اثار درام و چه در اکشن، یکی از بهترین بازیگران هالیوود باشد.
بیوگرافی انجلینا جولی 1
نکاتی که احتمالاً درباره آنجلینا جولی نمی دانید :

به جهت اینکه پسرش مدوکس به تیم باشگاه فوتبال لیورپول علاقه مند است، باعث شده تا آنجلینا جولی هم علاقه مند به لیورپول باشد.

گفته از اینکه کسی را در آغوش بگیرد بیزار است!

موهایش بطور طبیعی بلوند هست اما گفته که از کودکی علاقه مند بوده که موهایش را تیره کند.

پس از اینکه دوقلوهایش در سال 2008 متولد شدند، وی توسط بازیهای آنلاین مربوط به کنسول بازی Nintendo DS توانست وزن خود را کاهش دهد!

وی در زمان کودکی دو مار به نامهای ولادمیر و هری دین استانتون داشت!

تمام جوایزی را که دریافت کرده به مادرش اهدا کرده است و گفته که نیازی به آنها ندارد.

شخصیت محبوبش از کمپانی دیزنی، دامبو است.

وی همچنین یک گواهینامه خلبانی خصوصی هم دارد.
بیوگرافی انجلینا جولی 1
وی همچنین یک گواهینامه خلبانی خصوصی هم دارد.anff338

آنجلینا جولی زمانی که کودک بود بسیار علاقه مند بود تا بتواند روزی خون آشام شود! اما بعدها علاقه اش به خون آشام شدن به مامور مراسم کفن و دفن شدن تغییر پیدا کرد!

گفته " جنا رولاند " الهام بخش او برای بازیگر شدن بوده است. وی در فیلمهای « بازی با قلب » و « گرفتن زندگی ها » با او همبازی شده است.

اولین نقش آفرینی اش را در سن 7 سالگی و در یکی از آثار پدرش به نام « Lookin' to Get Out » ایفا کرد.

وی زمانی که در دوران نوجوانی کار مدلینگ انجام می داد، دچار افسردگی شدیدی شد و حتی اقدام به خودکشی کرد که در این راه ناموفق بود.

اولین ازدواجش با جان لی میلر بود در سال 1996 رخ داد اما این دو در سال 1999 از یکدیگر جدا شدند. دومین همسرش بیلی باب تورنتون بود که در سال 2000 با وی ازدواج کرد اما این ازدواج هم 3 سال طول کشید.

زمانی که با بیلی باب تورنتون ازدواج کرد، هردوی آنها خون یکدیگر را در داخل شیشه ای قرار قرار دادند و به گردنشان آویزان کردند؛ آن دو معتقد بودند که این کار نمادی از عشق است!

وی همچنین در سال 1996 زمانی که با جانی لی میلر ازدواج کرد، در مراسم عروسی شلوار چرمی مشکی و تیشرتی سفید بر تن کرد و با خون خودش روی تیشرتش نام شوهرش را حک کرد!

در سال 2004 زمانی که به همراه برد پیت در فیلم « آقا و خانم اسمیت » بازی می کرد، عاشق برد پیت شد و این دو از آن زمان تا به امروز در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

زمانی که فرزند مشترکش با برد پیت به نام " شیلو " به دنیا آمد، عکاسی که اولین عکسها را از فرزند آنها گرفت موفق شد 10 میلیون دلار از این راه کسب درآمد کند. آنجلینا جولی و برد پیت هم سهم خودشان را به موسسه های خیریه بخشیدند.

سالها پیش به دلیل اختلافات عمیقش با پدرش، نام خانوادگی خود را به " جولی " تغییر داد.

وی چپ دست می باشد.

از سال 2001 به عنوان سفیر ویژه سازمان ملل به نقاط مختلف دنیا سفر کرده و توانسته کمک های بین المللی زیادی را uang23y2yبرای نقاط مختلف دنیا جمع آوری کند.

آنجلینا جولی به همراه برد پیت علاوه بر داشتن سه فرزند طبیعی خودشان، سرپرستی مدوکس که اهل کامبوج بود، پکس که اهل ویتنام بود و زهرا که دختر یتیم اهل اتیوپی بود را نیز برعهده دارند.

در سال 2013 اعلام شد که وی به دلیل دارا بودن یک ژن معیوب، به احتمال 87 درصد به سرطان سینه و 50 درصد به سرطان تخمدان مبتلا خواهد شد. به همین جهت وی طی یک عمل جراحی، سینه های خود را برداشت تا احتمال ابتلایش به سرطان سینه به 5 درصد برسد.

در سال 2010 سال spoof که در زمینه انتشار مطالب طنزآمیز فعالیت می کند، اعلام کرد که براساس اطلاعات منتشر شده از ویکیلیکس ، آنجلینا جولی جاسوس سازمان CIA می باشد! نکته جالب درباره این خبر این بود که علی رغم تاکید سایت مذکور بر طنز بودن این نوشته، بسیاری از رسانه های فارسی زبان این خبر را بصورت جدی انعکاس دادند!

رابطه بسیار نزدیکی با برادرش دارد.

" جولی " به معنای " زیبا " در زبان فرانسوی می باشد.

از سال 2002 تا 2005 نامزد تمشک طلایی بدترین بازیگر بوده اما هربار جایزه به فرد دیگری رسیده است.

جایگزین چارلیز ترون در فیلم « توریست » شد.

زمانی که بازی در فیلم « چوپان خوب » را به پایان رساند، 6 ماهه باردار بود.

در سال 2000 گفته شده بود که وی قرار هست یکی از اعضای بازیگران فیلم « فرشتگان چارلی » باشد اما وی اعلام کرد که ارتباطی با فیلم برقرار نمی کند به همین جهت از پروژه خارج شد.

برای بازی در فیلم « جاذبه » پیشنهاد شده بود اما نقش به سندرا بولاک رسید.



فیلمهای مهم آنجلینا جولی:angelina-22

Gia

Girl, Interrupted

Lara Croft: Tomb Raider

Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life

Sky Captain and the World of Tomorrow

Alexandre

Mr. & Mrs. Smith

The Good Shepherd

A Mighty Heart

Beowulf

Changeling

Wanted

Salt

Maleficent



بیوگرافی انجلینا جولی 1

بیوگرافی انجلینا جولی 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ρσєѕɪ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بیوگرافی سیدنی سوئینی(Sydney Sweeney)
  بیوگرافی بازیگران hollywood `
  بیوگرافی الکساندرا داداریو Alexandra Daddario
  بیوگرافی تام هالند (Thomas Holland)
  بیوگرافی زندایا (Zendaya Maree )
  بیوگرافی جسیکا باردن (Jessica Barden)
  بیوگرافی جنا اورتگا (Jenna Ortega)
  بیوگرافی جنیفر لارنس (اJennifer Shrader Lawrence)
  بیوگرافی مَریلین مونرو (Marilyn Monroe)
  بیوگرافی اینگرید برگمن(Ingrid Bergman)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان