امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

*کادو های زیبا برا روز مادر*

#1
خب سلام دوستان  Heart اگه کادو برای مادرتون نگرفتین یا نمیدونین چی بگیرین به عکسای زیر ی نگاهی بندازین Exclamation
بهترین هدیه روز زن و روز مادر
برای روز مادر چی بخرم , بهترین هدیه برای روز مادر و روز زن ؟ یکی از دغدغه هاي افراد همیشه این است که برای روز زن و یا روز مادر برای مادر و همسران شان چه چیزی هدیه بخرند.
*کادو های زیبا برا روز مادر* 1
1- عطر بهترین هدیه روز زن برای مادران
شما با هدیه دادن عطر می توانید در قلب و ذهن طرف مقابل جا شوید. عطر برای هدیه روز زن برای مادر شیک و کلاسیک است که هر بار که فرد از رایحه خوش آن عطر استفاده می کند به یاد شما میوفتد و حس و خاطره خوبی در ذهنش تداعی می شود. اما دقت داشته باشید نوع رایحه اي راکه انتخاب می کنید متناسب با روحیات فردی باشد که می خواهید به او هدیه بدهید.



2- مانتو هدیه روز زن برای مادران
طرح ‎هاي برگرفته از نقوش ایرانی قدیم و طبیعت؛ چیزی است که هر زنی را برای خرید وسوسه می کند. اگر مانتوهایی رابا این ویژگی پیدا کردید مورد مناسبی برای خرید است. البته به رنگ و مدل آنها توجه کنید تا با آنچه مادر و همسر شما می پسندند، همخوان باشد.



3- ویژگی های هدیه روز زن برای مادران
اگر مارد و یا همسری که می خواهید به او هدیه روز زن ب بدهید بسیار شیک و سخت پسند است و لاکچری پوش است، می توانید یک دست لباس مخصوص مهمانی بسیار شکیل به همراه کفش مناسبش رابه طرف مقابلتان هدیه بدهید. مسلما این هدیه خانم هاي سخت پسند را بسیار خوشحال می کند.
*کادو های زیبا برا روز مادر* 1
4- پیراهن های مجلسی بهترین هدیه روز زن برای مادران
پیراهن هاي نخی، لینن، ویسکوز و یا هر جنس دیگری که در فصل بهار برای پوشیدن در مهمانی ها و یا استفاده در خانه مناسب هستند نیز، انتخاب هاي خوبی برای هدیه به شمار می‌آیند.



اگر قصد خرید چنین هدیه اي را دارید، مراقب باشید که رنگ آن متناسب با رنگ پوست همسر و یا مادرتان باشد و یا نوع برش آنها با طرح اندام شان هم خوانی داشته باشد.



5- شال روسری هدیه مناسب روز زن برای مادران
نترسید؛ هدیه روز زن برای مادر کوچکی نیست البته اگر جنس، طرح و برند آن رابه درستی انتخاب کرده باشید! عده اي از برندهای خاص شال و روسری، طرح ها و مجموعه هایي رابه شما ارائه می کنند که بسیار تک و منحصر به فرد هستند و این ارزش هدیه روز زن برای مادران شما را دوچندان خواهد کرد. یک روسری شیک و لاکچری می تواند تمام چشم ها رابه خودش خیره کند. روسری برای خانمها یک هدیه روز زن برای مادران بسیار مناسب و کاربردی است. سعی کنید انتخابی چشم نواز و ماندگار داشته باشید. رنگ و طرح روسری را مطابق با روحیات فرد مورد نظرتان انتخاب کنید تا از دیدن هدیه شما خوشحال شود.



شال ها و روسری هایي با چاپ دستی، رنگ هاي دست ساز و طرح هایي غیرتکراری یک مجموعه‌ي کامل برای انتخاب یک هدیه روز زن برای مادران زیبا و به یاد ماندنی برای شما می سازند.



اگر در انتخاب خود کمی صبوری به خرج دهید می توانید مواردی را در برندهای معتبری را بیابید که در چاپ کارهای خود از سمبل کشورها، ملیت ها و آثار باستانی معروف دنیا بهره میگیرد. اگر همسر شما به کشورهایی باستانی مانند مراکش، هندوستان و ژاپن علاقه دارد.



6- زیورآلات هدیه روز زن برای مادران
خانمها مخصوصا خانم هاي جوان اکثرا عاشق زیورآلات هستند. ساعت، دستبند، انگشتر، و گردنبند، از زیورآلات و اکسسوری هاي محبوب خانمها هستند. این زیورآلات همیشه چشم خانمها رابه خود خیره می کند و یک هدیه بسیار خاصی است که برای همیشه به یادگار می ماند.



اگر پیش از این برای او یک لباس زیبا و یا مجلسی مناسب خریده اید، وقت آن است که با زیورآلات رنگی و سنگ هاي درخشان، سِت لباس مهمانی اش را کامل کنید. می توانید لباس ها، مانتو و یا شالی که برای سال نو خریده است را نیز درنظر بگیرید و برای آنها یک سِت گوشواره، گردنبند و یا انگشتر انتخاب کنید.



برای انتخاب این مورد کمی به سلیقه‌ي کسیکه برای او خرید می کنید، توجه کنید. زیورآلات ازآن دسته اجناسی است که باید کاملاً مطابق سلیقه و سبک استفاده کننده ازآن، خریداری شود. بنابر این اعمال نظرهای شخصی و یا اختلاف هاي سلیقه ي مادر و فرزندی را کنار بگذارید ودر انتخاب رنگ سنگ ها، رنگ فلز بکار رفته در آن و اندازه اش، سلیقه‌ي هدیه گیرنده را درنظر بگیرید.



7- حوله های نرم و لطیف هدیه روز زن برای مادران
خانمها همیشه وسایل شخصی بهداشتی نو و تازه رابه قبلی ها ترجیح می دهند حتی اگر چیزی از عمر آنها نگذشته باشد! می توانید حوله هایي شاد با اندازه ها و یا طرح هایي که او همیشه استفاده از آنها را ترجیح می دهد انتخاب کنید و مطمئن باشید که وی را خوشحال خواهد کرد.



در انتخاب این وسایل سعی کنید به سراغ اجناسی با نخ خالص، بدون حساسیت و سازگار با پوست و یا با قابلیت جذب بالای رطوبت بروید.

*کادو های زیبا برا روز مادر* 1
8- لوازم بهداشتی مناسب ترین هدیه روز زن برای مادران
تمام تازه عروس ها هدیه روز زن برای تازه عروس وسایل مراقبت از پوست و مو که ظاهر آنها را زیباتر نشان می دهد، استقبال می کنند؛ البته اگر نظر ما را بخواهید بهتر است برای سلامتی خود، این گزینه را بیشتر برای مادرتان درنظر بگیرید تا همسر!



برای انتخاب درست مواردی که دراین مجموعه قراردارند، باید با برندی که خانمها از آنها استفاده می کنند آشنایی داشته باشید و یا ویژگی هاي موها و پوست آنها رابه خوبی بدانید.



انواع کرم هاي دور چشم که حاوی آنتی‌اکسیدان‌هاي طبیعی هستند، کانسیلرهای سبک و انواع کرم ها و سرمهای ترمیمی پوست و مو، انتخاب‌هاي مناسبی به شمار می‌آیند.



9- ملحفه و روتختی مناسب ترین هدیه روز زن برای مادران
رنگ و لعابی تازه به اتاق خواب او بدهید تا هر وقت خسته وارد آن می شود، فضای زیبا و روحیه بخش اتاق، آرامش رابه او هدیه کند.



می توانید یک سِت لحاف و روتختی زیبا برای او انتخاب کنید و یا یک یا چند سِت روکش لحاف را درنظر بگیرید. برای انتخاب این موارد لازم نیست حتما به سراغ طرح هاي خلوت و رنگ هاي سرد و آرام بروید، طرح ها و رنگ هاي مورد علاقه ي مادر و همسرتان حتی اگر سرد و خلوت نباشد، می تواند برای او یک خواب آرام و آسان بسازد. قاعدتاً او پیش از این بارها درباره‌ي رنگ ها و طرح هاي مورد علاقه‌ي خود صحبت کرده است، مگر این که شما آنرا از یاد برده باشید!





10- کیف هدیه روز زن برای مادران
هیچ بانویی نیست که به یک کیف جدید احتیاج نداشته باشد؛ موضوعی که هیچ ربطی به تعداد کیف هایش ندارد! اصلاً نیازی نیست که بدانید چرا اینگونه است. فقط کافی است بدانید که کیف هدیه روز زن برای مادران مناسبی است. بنابر این فکر کردن به خرید آن هیچوقت دیر نیست. روی کاغذ کادو بنویسید: «امیدوارم دوست خوبی برات باشد، نه مثل بقیه‌ي دوست نماهای توی کمد!»



لوازم خانه و محیط زندگی پیشنهاد ما این است که انتخاب هدیه روز زن برای تازه عروس را از وسایل شخصی آغاز کنید. در هرحال هر شخصی دوست دارد هدیه اي که دریافت می کند برای شخص او خریداری شده باشد به ویژه اگر بهانه ي خرید این هدیه، سال روز تولد او باشد. اما خوب برای مادر ها که عموماً مدیریت خانه را نیز بر عهده دارند، دریافت هدیه هایي که این محیط را برای آنها زیباتر و یا کار در آنرا برای‌شان آسان‌تر کند، خوشحال کننده است.



و.................... Heart
پاسخ
 سپاس شده توسط ρσєѕɪ ، لــــــــــⓘلی
آگهی
#2
ممممممممممممررررررررررررررررررررررررررررررررسسسسسسسسسسسسسییییییییییییییییییییییی​ییییییییییییی Heart نیاز داشتم Big Grin
پاسخ
#3
*کادو های زیبا برا روز مادر* 1

*کادو های زیبا برا روز مادر* 1

*کادو های زیبا برا روز مادر* 1

*کادو های زیبا برا روز مادر* 1

*کادو های زیبا برا روز مادر* 1

*کادو های زیبا برا روز مادر* 1

*کادو های زیبا برا روز مادر* 1

*کادو های زیبا برا روز مادر* 1

*کادو های زیبا برا روز مادر* 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چه هدایای صنایع دستی برای روز مادر مناسب است؟
  عکسای زیبا از لورن گری زیباترین دختر امریکا
Exclamation دختر زیبا و 14 ساله نابغه ایرانی در آلمان + عکس
  شکلک هایی برای زیبا گردن پروفایل ووبلاگ
Heart عکس نوشته های بسیار زیبا مخصوص زمستان :)
  زیبا ترین عکس ها از اسب ها
  مسابقه زیبا ترین و گرانترین نژاد سگ ها :)
Big Grin زیبا ترین عکس از طبیعت ژاپن(جن)
  نقاشی های فانتزی فوق العاده زیبا از حیوانات
Smile با 10 زن زیبا و جذاب دنیا آشنا شوید! (:

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان