امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تایکا وایتیتی دو مجموعه انیمیشن از Charlie and the Chocolate Factory می‌سازد

#1
Video 
سلام دوستان Smile



تایکا وایتیتی دو مجموعه انیمیشن از Charlie and the Chocolate Factory می‌سازد

تایکا وایتیتی دو انیمیشن از چارلی و کارخانه شکلات سازی براساس داستان رولد دال برای نتفلیکس تولید می‌کند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تایکا وایتیتی دو مجموعه انیمیشن از Charlie and the Chocolate Factory می‌سازد 1
یک سال قبل بود که خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه نتفلیکس (Netflix) قصد تولید مجموعه انیمیشن‌هایی را براساس کارهای رولد دال دارد؛ نویسنده‌ای که بخش بزرگی از معروفیت او به‌خاطر کار روی آثاری برای کودکان بوده که حال و هوایی متفاوت و با مضامین جالب و گاهی‌اوقات ترسناک داشته‌اند. به‌تازگی مشخص شده است که نتفلیکس برای کارگردانی دو انیمیشن جدید خود به‌سراغ تایکا وایتیتی رفته و او قصد تولید دو مجموعه‌ی جداگانه را براساس یکی از معروف‌ترین آثار دال دارد.

وایتیتی که مدتی قبل جایزه‌ی اسکار بهترین فیلمنامه‌ی اقتباسی را برای فیلم جوجو خرگوشه (Jojo Rabbit) دریافت کرد، به‌زودی به‌سراغ اقتباس‌هایی از کتاب چارلی و کارخانه شکلات سازی (Charlie and the Chocolate Factory) خواهد رفت؛ اثر شناخته‌شده‌ی دال محصول ۱۹۶۴ که تا امروز تعدادی فیلم و بازی ویدیویی هم براساس آن ساخته شده‌اند، از جمله فیلم ویلی وانکا و کارخانه شکلات سازی (Willy Wonka and the Chocolate Factory) که در سال ۱۹۷۱ به‌کارگردانی مل استوارت و بازی جین وایلدر، با وجود استقبال خوب منتقدان به فروش بالایی نرسید.

همین‌طور تیم برتون هم در سال ۲۰۰۵ فیلمی با حضورجانی دپ در نقش ویلی وانکا، کارخانه‌دار عجیب و غریب داستان کارگردانی کرد که با استقبال خوبی مواجه شد؛ اثری که با نامزدی جانی دپ و فردی هایمور (بازیگر نوجوان فیلم) برای کسب جوایز بازیگری در بعضی رویدادها مثل گلدن گلوب همراه بود.

اکنون وایتیتی قرار است در یکی از مجموعه‌های انیمیشنی خود به داستان اصلی کتاب و شخصیت‌های آن مثل ویلی وانکا بپردازد و در مجموعه‌ی دیگر، ماجراهای جدیدی را در ارتباط با Oompa-Loompaها روایت کند؛ انسان‌های کوچکی که از سرزمینی به‌نام Loompaland آمده‌اند و به کار در کارخانه‌ی وانکا مشغول هستند. ملیسا کاب، معاون بخش انیمیشننتفلیکس در مورد این پروژه می‌گوید:

من از کودکی با کتاب‌های رولد دال بزرگ شدم و بخشی از دوران نوجوانی خود را درون دنیاهای جادویی او سپری کردم. بنابراین پیدا کردن فردی مناسب برای روایت داستان‌های ویلی وانکا، چارلی و اومپا لومپاها برای من وظیفه‌ای بزرگ و البته سخت بود... تا اینکه به تایکا وایتیتی رسیدیم و خیلی زود مشخص شد که او دقیقاً همان فردی است که دنبالش بودیم. اگر خود دال شخصیت کارگردانی را خلق می‌کرد که به تولید آثار او بپردازد، شک ندارم که این شخص کسی جز تایکا نبود.

گیدیون سیملوف، مدیر بخش تجاری و سرگرمی شرکت داستانی رولد دال (که وظیفه‌ی عقد قرارداد با سایر شرکت‌ها را در ارتباط با اقتباس‌های آثار دال دارد) هم وایتیتی را فردی کاملاً مناسب برای این پروژه می‌داند:

از حضور تایکا وایتیتی در این پروژه واقعاً خوشحال شدیم؛ کسی که سبک خلاقانه‌ی آثار او و حس طنز فیلم‌هایش کاملاً حال و هوای وانکایی دارد و گزینه‌ای بهتر از او برای هدایت این پروژه‌های جدید نتفلیکس وجود نداشته است.

پیش از این هم وایتیتی ارادت خود را به چارلی و کارخانه شکلات‌سازی نشان داده بود، آن هم در قالب صحنه‌ای از فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) که ارجاع مستقیمی به یکی از صحنه‌های فیلم ویلی وانکا و کارخانه شکلات‌سازی بود:




صحنه‌ای که با الهام از این بخش از فیلم ساخته شده بود:



قرارداد نتفلیکس با مؤسسه‌ی رولد دال تنها به اقتباس از این کتاب محدود نمی‌شود و آن‌ها حق ساخت پروژه‌هایی را براساس تعدادی دیگر از داستان‌های معروف دال هم در اختیار دارند، از جمله چارلی و آسانسور بزرگ شیشه‌ای، ماتیلدا، داروی شگفت‌انگیز جرج و The BFG.


وایتیتی این روزها دوران به‌شدت شلوغی را پشت‌سر می‌گذارد و بعد از جوجو خرگوشه، به‌تازگی کار روی فیلم Next Goal Wins با حضورمایکل فاسبندر و الیزابت ماس را هم به پایان رسانده است. او که کارگردان فیلم Thor: Love and Thunder محسوب می‌شود، در فیلم Free Guy در کناررایان رینولدز ایفای نقش کرده و در جوخه انتحار (The Suicide Squad) اثر جیمز گان هم حضور خواهد داشت. همچنین تهیه‌کننده‌ی سریال علمی‌تخیلی Night Raiders است و در تولید سریال سگ‌های انباری (Reservoir Dogs) برای FX نقش پررنگی دارد و کارگردانی و نویسندگی بعضی از قسمت‌های سریال مؤلف (The Auteur) برای شوتایم هم برعهده‌ی او است.


سپاس یادت نره Big Grin
.Haters  are my greatest  motivators
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16596388991788

پاسخ
آگهی
#2
(24-03-2020، 19:49)زرام O:-) نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
ک اینطور

کاربر محترم
به جای اسپم دادن
میتوانید از دکمه ی سپاس استفاده کنید

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=23489
با سپاس
.Haters  are my greatest  motivators
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16596388991788

پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کدام انیمیشن محبوب را انتخاب میکنید ؟(بروز رسانی شد)
  بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰؛ جذاب و مهیج
  اولین تصاویر از کاراکتر صداگذاری‌شده توسط جانی دپ در انیمیشن Puffins
  اولین تریلر انیمیشن The Boss Baby: Family Business منتشر شد
  تاریخ انتشار انیمیشن Transformers: War For Cybertron Earthrise مشخص شد
  نخستین تصاویر انیمیشن Minions Holiday Special به زمان پخش آن اشاره دارند
  تریلر انیمیشن Once Upon a Snowman ماجراجویی اولاف برای یافتن هویتش را نشان می‌دهد
  نگاهی به انیمیشن لاک پشتهای نینجا+چند عکس زیبا ازشون!
  اولین تریلر انیمیشن سریالی Animaniacs منتشر شد
  انیمیشن سریالی Archer برای فصل دوازدهم تمدید شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان