امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ویروس کرونا باعث توقف تولید اکثر فیلم‌ های لایواکشن دیزنی شد

#1
Video 
سلام دوستان Smile


ویروس کرونا باعث توقف تولید اکثر فیلم‌ های لایواکشن دیزنی شد

شرکت دیزنی تولید و پیش-تولید آثار لایو-اکشن خود را به‌دلیل افزایش نگرانی‌های حاصل از شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآورد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویروس کرونا باعث توقف تولید اکثر فیلم‌ های لایواکشن دیزنی شد 1
مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت دیزنیاعلام کرد که تولید و پیش-تولید فیلم‌های The Last Duel (آخرین دوئل)، The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو)، Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه‌ی ده حلقه)، ریبوت Home Alone (تنها در خانه)، Nightmare Alley (کوچه‌ی کابوس)، Peter Pan & Wendy (پیتر پن و وندی) و Shrunk (آب‌رفته) برای مدت کوتاهی متوقف شده است. دیزنی با انتشار بیانیه‌ای گفت:

با اینکه هیچ مورد ابتلا به ویروس کرونا در عوامل تولید ما تایید نشده است، اما باتوجه‌به شرایط کنونی و برای مصلحت بازیگران و تولیدکنندگان تصمیم گرفتیم تا تولید برخی از فیلم‌های لایو-اکشن‌مان را برای مدت کوتاهی متوقف کنیم. ما به ارزیابی شرایط ادامه می‌دهیم و در اسرع وقت مجدداً کار تولید و فیلمبرداری این آثار را آغاز می‌کنیم.

کار فیلمبرداری فیلم «پری دریایی کوچولو» قرار بود هفته‌ی آینده در لندن آغاز شود. مراحل فیلمبرداری فیلم «آخرین دوئل» به کارگردانی ریدلی اسکات نیز از ماه فوریه‌ در ایرلند آغاز شد، اما مدیران اجرایی با در نظر گرفتن شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های مسافرتی در اروپا به این نتیجه رسیدند که بهترین اقدام برای حفظ سلامتی تمام افراد دخیل در پروژه تعویق فیلمبرداری آن تا زمانی نامعلوم است. هنوز معلوم نیست که فیلمبرداری فیلم The Last Duel چه زمانی به پایان می‌رسد و آیا تعویق مراحل فیلمبرداری روی اکران آن در تاریخ ۵ دی ۱۳۹۹ (۲۵ دسامبر ۲۰۲۰) تاثیر می‌گذارد یا خیر.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویروس کرونا باعث توقف تولید اکثر فیلم‌ های لایواکشن دیزنی شد 1
سکان هدایت فیلم «آخرین دوئل» که مت دیمون، آدام درایور، جودی کومر، بن افلک، هریت والتر و ناتانیل پارکر را در گروه بازیگرانش دارد، در دستان ریدلی اسکات قرار دارد. وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه‌ی این فیلم درام تاریخی برعهده‌ی بن افلک، مت دیمون و نیکول هولوفسنر بوده است و جنیفر فاکس در کنار ریدلی اسکات، کوین والش و نیکول هولوفسنر به‌عنوان تهیه‌کننده آن فعالیت می‌کند. همچنین مت دیمون، بن افلک، درو وینتون و کوین هالوران تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم The Last Duel هستند. این فیلم داستان یک شوالیه را روایت می‌کند که پس از بازگشت از جنگ متوجه خیانت دوستش می‌شود و این نبردی را بین آن‌ها شکل می‌دهد که تنها یک نفر می‌تواند از آن جان سالم به در ببرد.

این اتفاق گریبان‌گیر فیلم «کوچه‌ی کابوس» به کارگردانی/نویسندگی گیرمو دل تورو نیز شده است کهبردلی کوپر، کیت بلانشت، تونی کولت، رونی مارا، ران پرلمن و ویلم دفو در آن به نقش‌آفرینی می‌پردازند. مراحل فیلمبرداری این فیلم ترسناک از بهمن‌ماه امسال رسماً آغاز شد، اما هنوز تاریخ اکران آن اعلام نشده است. فیلم Nightmare Alley براساس رمانی به قلم ویلیام لیندزی گرشام ساخته می‌شود که در گذشته توسط فاکس قرن بیستم مورد اقتباس قرار گرفته بود. این رمان در مورد کلاهبرداری با نام استانتون کارلایل است که از ترفندهای مختلف تجارتی برای معرفی خودش به‌عنوانِ یک معلم مذهبی استفاده می‌کند و با این کار قصد دارد تا افراد ثروتمند و ضعیف را طعمه‌ی خود قرار دهد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویروس کرونا باعث توقف تولید اکثر فیلم‌ های لایواکشن دیزنی شد 1
کار تیم اول تولید فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings پیش از این موقتاً به حالت تعلیق درآمد. ماجرا از این قرار بود که دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم که اخیراً صاحب فرزندی شده است، برای احتیاط بیشتر آزمایش ابتلا به ویروس کرونا داد و تا اعلام نتیجه‌ی آن به یک مکان ایزوله رفت که این موضوع باعث توقف فیلمبرداری تیم اول تولید شد. با اینکه تصور بر این بود که به‌زودی تولید فیلم از سر گرفته می‌شود، اما شرکت دیزنی نهایتاً تصمیم گرفت تا در کار سایر تیم‌های تولید فیلم نیز وقفه ایجاد کند. فیلم « شانگ-چی و افسانه‌ی ده حلقه» برای اکران در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ (۱۲ فوریه ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده است و سیمو لیو و تونی لیانگ در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم‌های Peter Pan and Wendy و Shrunk در مرحله‌ی پیش-تولید به سر می‌برند و جستجوی بازیگر برای نقش‌های باقیمانده‌ی آن همچنان ادامه دارد. بااین‌حال، شرکت دیزنی تصمیم گرفت تا پیش از آن‌که این آثار به مرحله‌ی تولید نزدیک شوند، در کار آن‌ها وقفه ایجاد کند. کارگردانی فیلم «پیتر پن و وندی» برعهده‌ی دیوید لاوری است که به توبی هالبروکس در نگارش فیلمنامه‌ی این فیلم نیز کمک می‌کند. این فیلم قرار نیست در زمینه‌ی انتشار مثل فیلم Lady and the Tramp (بانو و ولگرد) عمل کند و علاوه‌بر پخش از طریق شبکه‌ی دیزنی پلاس، در سینما نیز اکران می‌شود. 

این آثار اولین قربانی ویروس کرونا نیستند و پیش از این اکران فیلم‌های No Time to Die (زمانی برای مردن نیست)، A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: قسمت دوم)، Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین ۹)، Peter Rabbit 2: The Runaway (پیتر خرگوشه ۲: فراری)، Mulan (مولان)، The New Mutants (جهش‌یافته‌های جدید) و Antlers (انتلرز) به تعویق افتاد. این ویروس همچنین فیلمبرداری سریالThe Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) در پراگ و فیلم Mission: Impossible 7 (ماموریت غیرممکن ۷) در ایتالیا را تحت تاثیر قرار داد و باعث توقف تولید آن‌ها شد. چندی قبل نیز اعلام شد که تست کرونای تام هنکس و همسرش مثبتاعلام شده است و این دو در قرنطینه به سر می‌برند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجیدر میان بگذارید. 



سپاس یادت نره Big Grin
.Haters  are my greatest  motivators
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16596388991788

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  نگاهی دیگر به کرونا به بهانه مستند"لمس مرگ"/کسانی که "مرگ"برایشان عدد نشد!
  سه بازیگر جدید برای بازی در نقش‌های اصلی به سریال Willow شبکه دیزنی پیوستند
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  ادای احترام مارول به چادویک بوزمن در لحظات آغازین نسخه دیزنی پلاس فیلم بلک پنتر
  کارگردان Ex Machina یک فیلم ترسناک جدید و کم هزینه را تولید خواهد کرد
  تولید دنباله فیلم Extraction از سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود
  تولید Black Panther 2 از جولای ۲۰۲۱ آغاز می‌شود
  فیلم Mortal Kombat به‌خاطر شیوع کرونا تا مدت نامعلومی با تاخیر مواجه شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان