امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی بازی Driver: San Francisco

#1
Wink 


Driver بازی ای بود که می توانستید در آن از ماشین پیاده شده و سوار ماشین دیگر شوید، ولی به لطف پیشرفت تکنولوژی این بار در Driver جدید می توانید از کالبد خود جدا شده و در یک ماشین دیگر ظاهر شوید.
در Driver: San Francisco بخش پیاده روی حذف شده، چون سازندگان اعتقاد دارند این روزها تمام بازی ها به این شکل شده اند. ولی آیا آن ها ایده جدیدی برای جایگزینی دارند؟ در Driver: San Francisco به جای پیاده روی از درون کالبد خود جدا می شوید و به ماشین دیگر تله پورت می کنید. این روزها بازی های ماشین سواری همه نیاز به نو آوری دارند. از Split/Second با انفجارهای بزرگ و تخریب گرفته تا Blur با بخش چندنفره قوی و گیم پلی Arcade مانند و البته Gran Turismo 5 با تاخیر های زیاد! Reflections سازنده Driver این سیستم جدید خود را Shift می نامد که در ابتدا شاید کمی عجیب به نظر برسد. ظاهر شدن در یک ماشین دیگر در حین رانندگی خیلی پیچیده و البته نو آورانه است. Reflections این اتفاقات عجیب را خیلی سریع و البته جالب توجیه می کند. بازی چند ماه بعد از حوادث Driver 3 اتفاق می افتد، اگر Driver 3 را تا انتها دنبال کرده باشید، در آخر می بینید که تنر (Tanner) و جریکو (Jericho) به خاطر حوادثی در یکی از بیمارستان های استانبول بستری می شوند.


جریکو پس از یک تعقیب و گریز طولانی با گلوله تنر را زخمی می کند و هیچکس نمی داند که آیا تنر زنده مانده یا نه، ولی در San Francisco معلوم می شود که تنر و جریکو هر دو زنده مانده اند. تنر در کما است، ولی روح او از بدن خارج شده و حال توانایی زندگی دارد. Shift ایده فوق العاده جالبی است که برای اولین بار در سبک Open-World دیده شده است. با زدن یک دکمه از ماشین پیاده شده و مانند روح در هوا معلق هستید و با انتخاب کردن یک ماشین در دور دست و زدن یک دکمه ناگهان در آن ظاهر می شوید و کنترل ماشین جدید را به دست می گیرید. مارتین ادمونسون (Martin Edmondson) می گوید: "شما فقط وارد یک ماشین نمی شوید، شما در حقیقت با روح خود وارد جسم و فکر صاحب ماشین دیگری می شوید و با استفاده از او رانندگی می کنید". به نظر می رسد که در محصول جدید Reflections به نوعی با فرضیه تناسخ روبرو هستیم. تعقیب و گریز در Driver واقعا هیجانی است. تنر با سرعت می تواند بین چندین ماشین سوئیچ کند و دشمنان خود را از بین ببرد. ولی سوالی که بی جواب می ماند این است که چرا وقتی شما می توانید در ماشین های مختلف ظاهر شوید، قادر به نفوذ در ماشین در حال تعقیب نیستید؟! مراحل خیلی متنوع و جالب هستند و حتی معما هم در بازی وجود دارد.


می توانید یک کامیون حامل سوخت را دزدیده و هر جا را که می خواهید نابود کنید، به این شرط که قبل از برخورد کامیون با هدف تله پورت کنید. قابلیت Shift در ادامه ارتقا هم داده می شود تا این که حتی می توانید 208 مایل را تله پورت کنید. با کارهایی مثل: پرش، چرخش و لایی کشیدن می توانید Shift را ارتقاء دهید. Driver از نظر تکنیکی خیلی عنوان پیشرفته ای است. تله پورت، انفجار و محیط بزرگ همه روی 60 فریم ثابت اجرا می شوند و اصلا افت فریم در آن دیده نمی شود. Reflections روی هوش مصنوعی (AI) هم خیلی دقیق کار کرده که کلا تمام NPCها هوش مصنوعی خیلی بالایی دارند. کمتر بازی Open-Worldی ماشین های لایسنس شده دارد، این در حالیست که Driver 120 ماشین لایسنس شده با نهایت جزئیات دارد که در نسخه دمو 20 عدد از آن ها وجود داشتند. ماشین هایی مثل Fiat 500s ,DeLoreans ,McLaren F1s ,Bugatti Zondas و... در Driver وجود دارند. در ابتدا، کل شهر باز نیست و با ادامه دادن و افزیش Shift خود کم کم مکان های دیگری هم باز خواهند شد. پس از تجربه نه چندان دلچسب با پای پیاده در دو شماره قبل، این بار همانند Driver 1 تمام مراحل اکشن را با ماشین انجام می دهید که خیلی بهتر از تیراندازی به سبک Parallel Lines است. بخش جدید و فوق العاده دیگر، قسمت کارگردانی است.


شما می توانید از بازی کردن خود فیلم بگیرید و سپس آن را Edit کنید، زاویه دوربین مشخص بگذارید و یا صدا را قطع کنید. برای اولین بار بخش چندنفره و حتی Split-Screen هم به Driver اضافه شده اند. قرار است 9 Mod مختلف و جدید برای بازی نهایی آماده باشد. تعداد دو تا شش نفر می توانند در بخش چندنفره باشند که با قابلیت جالب Shift مسلما جذابیت های زیادی دارد. به نظر می رسد که Driver: San Francisco قصد دارد به دوران اوج آقای راننده بازگردد و البته همانند همان نسخه اول نو آوری های زیادی را وارد این سبک کند. این بازی در تعطیلات امسال برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii عرضه خواهد شد.

منبع:پردیس گیم
----------------------------------------------------------------------------------------------
و حالا چند عکس


معرفی بازی Driver: San Francisco 1



معرفی بازی Driver: San Francisco 1




معرفی بازی Driver: San Francisco 1


come back Angry
پاسخ
آگهی
#2
منتظر درایور هستم. امیدوارم بازی توپی باشه.
برای "تشکر کردن" و یا گفتن"خوب و  جالب بود" از دکمه سپاس استفاده کنید

سوالات و مشکلات خود مربوط به انجمن را در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اینجا مطرح کنید، به پیغام خصوصی در این مورد جواب داده نمی شود.
آپلود سنتر عکس اختصاصی فلش خور! عکس خور!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.akskhor.ir
پاسخ
#3
بابا این بازی مال 100 قرن پیش هست ببخشیدا ولی این بازی مال قدیم هست و هارد بالایی هم داره ولی بازی باحالی هست سخت هم هستاااا
خدارو شکر امضام هست
پاسخ
#4
ما که نفهمیدیم بالاخره مال صد قرن پیشه یا هنوز نیومده


پاسخ
#5
نسخه سانفرانسیسکو هنوز نیومده. توی بحث جدول بازی های PC دوستومون تاریخ عرضشو گفته.
برای "تشکر کردن" و یا گفتن"خوب و  جالب بود" از دکمه سپاس استفاده کنید

سوالات و مشکلات خود مربوط به انجمن را در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اینجا مطرح کنید، به پیغام خصوصی در این مورد جواب داده نمی شود.
آپلود سنتر عکس اختصاصی فلش خور! عکس خور!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.akskhor.ir
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  درخواست نویسندگی در بخش معرفی و نقد بازی ها و زیرشاخه ها
  معرفی چند بازی با ژانر های مختلف برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بازی War Brokers
  معرفی بازی ماینکرافت
  معرفی بازی های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارند
  معرفی ۱۰ بازی‌ برای افزایش مهارت برنامه نویسی
  معرفی بهترین بازی های اکشن اندروید (آفلاین)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان