امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

استعفای بیل گیتس از سمت خود در مایکروسافت + عکس

#1
ب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان روز جمعه شرکت مایکروسافت اعلام کرد که بیل گیتس در حال کناره‌گیری از سمتش در این شرکت است. خود این شخص نیز همچنین اعلام داشت که از مقام خود در Berkshire Hathaway نیز کناره‌گیری می‌کند.



*چرا بیل گیتس از سمت خود در مایکروسافت استعفا داد؟

بیل گیتس در صحبت‌های اخیر خود گفت:‌” من تصمیم گرفتم تا از مقام‌های خودم در مایکروسافت و Berkshire Hathaway کناره‌گیری کنم و زمانم را صرف مسائل بسیار مهم‌تری کنم. این مسائل اولویت‌های بشر دوستانه‌ای مانند سلامت کره زمین، آموزش، پرورش و توسعه فعالیت برای بهبود سلامت این دنیای خاکی است”.فراناز



او در ادامه افزود ” مدیریت دو شرکت مذکور هیچ زمانی به این اندازه قدرتمند نبوده است، در نتیجه این بهترین زمان است تا من کناره‌گیری کنم” لازم به ذکر است او همچنین گفت: ” با احترام به مایکروسافت باید اعلام کنم کناره‌گیری من معنی از دور شدنم از شرکت را نمی‌دهد. مایکروسافت همیشه یک قسمت مهم از زندگی شغلی من باقی خواهد ماند. من تلاش می‌کنم تا همواره با مدیران شرکت در ارتباط باشم تا آن‌ها بتوانند اهداف مورد نظر را عملی کنند. در حال حاضر من بیش از هر موقعی به آینده شرکت امیدوارم و مطمئنم تاثیرات مایکروسافت بر جهان شگفت‌آور خواهد بود”.


استعفای بیل گیتس از سمت خود در مایکروسافت + عکس 1
گفتنی است بیل گیتس و پائول آلن با یکدیگر در سال ۱۹۷۵ شرکت مایکروسافت را بنیان‌گذاری کردند. متاسفانه پائول آلن در سال ۲۰۱۸ در گذشت، بیل گیتس تا سال ۲۰۰۰ مدیرعامل این شرکت بود و پس از آن استیو بالمر سمت وی را به خود اختصاص داد. این سمت در سال ۲۰۱۴ به ساتیا نادلا تعلق گرفت.استعفای بیل گیتس از سمت خود در مایکروسافت + عکس



بیل گیتس تا سال ۲۰۱۴ سرپرست هیات مدیره بود، اما بعد از مدتی تصمیم گرفت تا زمان خود را صرف بنیاد بیل و ملیندا کند. وی یکی از بزرگ‌ترین سهام‌دارای شرکت است و ۱.۳۶٪ از سهام کل شرکت را در دست دارد. گفتنی است این شرکت در سال ۱۹۸۶ سهام خود را به عام تغییر داد و حالا با ارزش کلی ۱.۲۱ تریلیون دلار، از باارزش‌ترین شرکت‌های جهان به حساب می‌آید.
پاسخ
 سپاس شده توسط ρσєѕɪ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  استعفای اجباری هاروی واینستاین از انجمن کارگردانان آمریکا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان