امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مشکلات محصول جدید نتفلیکس در کره جنوبی / آیا « اوکجا » تحریم می شود ؟

#1
مشکلات محصول جدید نتفلیکس در کره جنوبی / آیا « اوکجا » تحریم می شود ؟ 1
بزرگ‌ترین سینمای زنجیره‌ای کره جنوبی از احتمال تحریم اکران «اوکجا» جدیدترین ساخته پونگ ژون هو خبر داد. این فیلم اکشن علمی-تخیلی که به تازگی به عنوان جدیدترین محصول کمپانی «نتفلیکس» در بخش رقابتی جشنواره فیلم کن 2017 حضوری جنجال‌ساز داشت، حالا در آستانه اکران عمومی در سینماهای کره جنوبی هم به مشکل برخورده است. به گفته سخنگوی سینمای زنجیره‌ای «سی جی وی»، وقفه سه هفته‌ای بین افتتاحیه سینمایی و پخش آنلاین به لحاظ تجاری از اهمیت بالایی در کره برخوردار است و تصمیم «نتفلیکس» به افتتاحیه همزمان این فیلم به کل سیستم پخش در کره آسیب خواهد زد.

به گزارش مووی مگ به نقل از آی سینما، فیلم اکشن ماجراجویانه «اوکجا» (Okja) حدود سه هفته پیش در هفتادمین جشنواره فیلم کن روی پرده رفت و با استقبال منتقدان روبه‌رو شد. به گزارش «ورایتی»، این فیلم 120 دقیقه‌ای که با بودجه 50 میلیون دلار و به عنوان محصول مشترک امریکا و سینمای کره جنوبی مقابل دوربین رفته است، از 28 ژوئن (29 ژوئن به وقت کره) در 190 کشور دنیا در دسترس کاربران نتفلیکس قرار خواهد گرفت.

طبق تصمیم این کمپانی، افتتاحیه «اوکجا» در فضای آنلاین، همزمان با اکران این فیلم در سالن‌های سینمای کره جنوبی انجام خواهد گرفت. این در حالی است که نماینده عظیم‌ترین سینمای زنجیره‌ای این کشور در واکنش به چنین نحوه پخشی گفته: «فیلم‌هایی هستند که به طور همزمان با پخش آنلاین‌شان، در سالن‌های سینما هم روی پرده هستند اما تا امروز رسم نبوده، در یک روز افتتاح شوند. اگر این مورد را به عنوان استثنا بپذیریم، به کل سیستم پخش کره آسیب جدی وارد خواهد شد.»

کمپانی «نکست انترتینمنت ورلد» پخش‌کننده کره‌ای «اوکجا» همچنان مشغول مذاکره با سینماهای زنجیره‌ای این کشور است. اما به گفته مسئولان «سی جی وی» بعید به نظر می‌رسد مجوز افتتاحیه همزمان این فیلم در سینماها و فضای آنلاین صادر شود.

نماینده «سی جی وی» در این‌باره توضیح داده است: «جدیدترین فیلم کارنامه فیلمساز سرشناس کره‌ای اصلا با هدف این که ابتدا در سالن‌های سینما به نمایش درآید ساخته نشده است. از آن‌جایی که پونگ ژون هو یکی از مطرح‌ترین کارگردانان حال حاضر سینمای این کشور است،حمایت نتفلیکس از «اوکجا» با هدف افزایش شمار کاربران کره‌ای این کمپانی صورت گرفته است.»

او همچنین یادآور شده: «اگرچه ما هنوز به طور رسمی تصمیم‌مان را در این مورد اعلام نکرده‌ایم، به نظر نمی‌رسد امید چندانی به موفقیت مذاکرات وجود داشته باشد، چرا که نتفلیکس و پخش‌کننده کره‌ای در مورد نحوه اجرای برنامه پخش‌شان بسیار جدی هستند.»

چنانچه «سی جی وی» در مورد تحریم «اوکجا» به تصمیم قطعی برسد، احتمالا چنین اقدامی به نفع «لوته سینما» دومین سینمای زنجیره‌ای کره تمام خواهد شد، خصوصا اگر با افتتاحیه همزمان این فیلم 120 دقیقه‌ای در سینماها و فضای آنلاین موافقت کند. در حال حاضر، لوته حدود 800 سالن سینما را در سراسر کره جنوبی اداره می‌کند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دیوید لینچ احتمالا سریالی جدید برای نتفلیکس خواهد ساخت
  کارگردان فیلم The Avengers از پروژه سریال The Nevers محصول HBO کناره‌گیری کرد
  نتفلیکس اولین پوستر و تریلر فیلم Mank را منتشر کرد
  جیمی فاکس در فیلم مهیج Day Shift شبکه نتفلیکس نقش‌آفرینی می‌کند
  نتفلیکس آماری از محبوب‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های سه ماه گذشته خود را منتشر کرد
  نتفلیکس سریال Away را پس از پخش یک فصل لغو کرد
  Ratched به پر بیننده‌ترین سریال اورجینال جدید نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ تبدیل شد
  نتفلیکس فیلم اکشن Mosul به تهیه‌کنندگی برادران روسو را خریداری کرد
  نتفلیکس تولید سریال The Magic Order را متوقف کرد
  نتفلیکس فیلمی براساس قایقران مشهور استرالیایی می سازد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان