امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

واکنش سازندگان « ویچر » به منتقدان این سریال!

#1
Video 
واکنش سازندگان « ویچر » به منتقدان این سریال! 1
سریال "ویچر"در حالی که توانست تحسین بسیاری از بینندگان را برانگیزد، مورد انتقادات زیادی نیز قرار گرفت. لورن هیسریچ، شورانر این سریال، در حساب توییتر شخصی خود به برخی از این انتقادات پاسخ داد.

سریال "ویچر"سرویس Netflix به لطف جدیت در اقتباس دقیق و توجه به‌‌روح شخصیت‌ها و دنیای خیالی بزرگ این سری مورد تمجید گروه بزرگی از بینندگان نتفلیکس قرار گرفته است. "ویچر"بخش قابل توجهی از موفقیت خود را مدیون علاقه‌ی وافر خانم لورن اشمیت هیسریچ، شورانر سریال، به رمان‌های اصلی است. هیسریچ اخیرا در توییتی علاقه‌ی خود را به مسیری که رمان‌های اصلی در حال طی کردن آن هستند، نشان داد.

او گفت: عاشق اتفاقاتی هستم که این روزها در دنیای ویچر رخ می‌دهد.

به گزارش مووی مگ به نقل از زومیت اما در ادامه‌ی همین رشته توییت، برخی طرفداران ضمن ابراز نارضایتی خود از برخی تصمیمات هیسریچ، به انتقاد از برخی تغییرات در داستان اصلی و حذف کردن بعضی قسمت‌ها در فصل اول پرداختند. هیسریچ در پاسخ به یکی از نظرات منتقدان با انتشار رشته توییتی مختصر و مفید توضیح داد که چطور هنگام اقتباس دنیای وسیع و گسترده‌ای همچون ویچر، ناگزیر به گرفتن برخی تصمیمات شده است: من متوجه‌ام که از چه صحبت می‌کنید و ما خودمان بحث‌های زیادی را در این زمینه انجام دادیم. تصمیم نهایی ما این شد که ابتدا چند داستان کوتاه که برای شکل‌دهی و ساخت دنیای اثر از اهمیت بالایی برخوردارند را به تصویر بکشیم و در مرحله‌ی بعد به دیدارهای مکرر سیری و گرالت در رمان شمشیر سرنوشت برسیم. این اقدام به این معناست که ما در سریال سیری را حداقل تا فصل دوم معرفی نخواهیم کرد.

، او افزود: این مسئله واقعا گیج کننده است که بخواهیم به بینندگان بگوییم شکار هیولاها را فراموش کنید و هر آنچه در دو سه سال گذشته تماشا کردید را در گوشه‌ای رها کنید. می‌پرسید چرا؟ آیا آن دختر کوچکی که تازه ملاقات کردید را به یاد دارید؟ او کلید اصلی دنیای این سری است و از این به بعد قرار است مرکز تمام داستان‌ها و ماجراهای پیش رو باشد.

به‌عنوان نویسندگان سریال، ما درک می‌کنیم، حتی با وجود تصمیمات و تفکرات ما، طرفداران ممکن است با این تغییرات موافق نباشند. این مسئله به خودی خود ایرادی ندارد! ما باید تصمیمات مهمی می‌گرفتیم که برخی از آن‌ها بهترین تصمیم ممکن نبودند. اما برای من مهم است که طرفداران بدانند گرفتن این تصمیمات هرگز آسان نبوده است.

هیسریچ نه تنها با دقت و کامل به انتقادات منطقی پاسخ داد، بلکه به صراحت گفت علیرغم گرفتن این تصمیمات مهم و سخت، کاملا از نارضایتی برخی از طرفداران نسبت به تغییرات داستان آگاه است و به آن‌ها می‌اندیشد. چنین بحث‌هایی نشان دهنده‌ی این موضوع است که هنوز برخی افراد در صنعت رسانه درست به اندازه‌ی طرفداران نسبت به آثار و ساخته‌های خود شور و اشتیاق دارند..

هنری کویل، بازیگر نقش گرالت، نیز یک مثال دیگر از افرادی است که علاقه‌ی بسیار زیادی به "ویچر"دارند و تلاش بسیاری می‌کنند تا نقش خود را به بهترین شکل ایفا کنند. کویل اخیرا در یک مصاحبه بیان کرد که او برای حضور در این سریال به‌عنوان گرالت، باید از وفاداری فیلم‌نامه به داستان اصلی تا حد ممکن مطمئن می‌شد و برای او خیلی مهم بود که به‌عنوان یک طرفدار، عشق خود به شخصیت گرالت را به تار و پود سریال بیاورد. او اصرار زیادی داشت که تا حد امکان نشان‌های بیشتر و بیشتری از گرالت در سریال گنجانده شود تا توانایی‌های او به‌عنوان یک ویچر برجسته شوند و مردم بدانند که او قدرت انجام چه کارهای خارق العاده‌ای را دارد.

به‌نظر می‌رسد انتشار این سریال تاثیری مثبتی روی فروش بازی‌های اقتباس شده از این مجموعه داشته است؛ Benji-Sales، تحلیل‌‌گر صنعت بازی‌های ویدیویی، گزارشی منتشر کرد که براساس شواهد، تعداد بازیکنانی که در روز ۲۳ دسامبر همزمان در حال تجربه‌ی بازی "ویچر"3: Wild Hunt، از استودیو CD Projekt RED، در سرور استیم بوده‌اند، از مرز ۵۰۰۰۰ نفر عبور کردند. با استناد به آمار منتشر شده از سوی Steam، این بازی وقتی در ماه می ۲۰۱۵ منتشر شد، بیشتر از ۹۰۰۰۰ بازیکن همزمان داشت. آخرین باری که این بازی توانست دوباره چنین آمار خیر کننده‌ای در تعداد بازیکن همزمان را ارائه کند، مصادف با می و ژوئن ۲۰۱۶ بود که CD Projekt RED اقدام به انتشار Blood and Wine، آخرین بسته‌ی الحاقی این بازی، کرده بود. قبل از افزایش چشم‌ گیر بازیکنان همزمان در ۲۲ دسامبر، تعداد بازیکنان همزمان "ویچر"3 چیزی حدود ۲۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰ نفر گزارش شده‌ است. این آمار در روز ۲۶ دسامبر تا ۷۰۰۰۰ بازیکن تنها روی سرور استیم افزایش یافت. انتظار می‌رود تعداد بازیکنان "ویچر"3 در سایر پلتفرم‌ها نیز افزایش چشم‌گیری یافته باشد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
  سریال Baht Oyunu / بازی بخت
  فیلم سینمایی واکنش فرازمینی ها به کارگردانی علی پوراحمد در هالیوود اکران شد
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
Heart سریال (تو در خانه ام را بزن) Sen Çal Kapımı
  معرفی سریال Ginny & Georgia
  معرفی سریال Skam

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان