امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

برای رهایی از شر کرونا؛ مردم را رها کنید و استانداری را بچسبید!

#1
روزی تیم ملی آرژانتین دعوت یکی از تیم‌های محلی ایران را قبول می‌کند و برای بازی به ایران می‌‌آید. مربی تیم محلی قبل از بازی با توجه به قدرت زیاد مارودونا، غضنفر را مامور مهار مارودونا کرد و گفت: به او اجازه نمی‌دهی تکان بخورد.

بازی شروع شد و بعد از چند دقیقه غضنفر دروازه خودی را باز کرد و هنوز نیمه اول تمام نشده بود که گل دوم را هم به تیم خودی زد. مربی که حسابی کلافه شده بود از کنار زمین فریاد زد: مارادونا رو ول کنید غضنفر و بچسبید!

حالا داستان غضنفر و مارادونا شده است، قصه ما. هر روز به مردم می‌گوییم که در خانه بمانید، از خانه خارج نشوید، مسافرت نروید تا در کنار هم کرونا را شکست بدهیم بعد استانداری تهران اعلام می‌کند که «تمامی ادارات و بانک های استان تهران از فردا سه شنبه پنجم فروردین دایر هستند.»
برای رهایی از شر کرونا؛ مردم را رها کنید و استانداری را بچسبید! 1
الان باید مردم را رها کنیم و مسؤولان را بگیریم. باز شدن اداره‌‌های دولتی یعنی حضور مردم در خیابان. همه کارمندان که ماشین شخصی ندارند و مجبور هستند از وسایل نقلیه عمومی برای رفت و آمد استفاده کنند. این رفتار یعنی پخش شدن کرونا.

واقعا چه اشکالی دارد حداقل تا پایان 15 فروردین، اداره‌های دولتی تعطیل شوند؟ همان کاری که با پاساژها انجام دادید با اداره‌های دولتی انجام دهید.

کاش وزیر محترم بهداشت به جای اینکه به مردم التماس می‌کرد تا در خانه بمانند به سراغ همکاران خود در دولت و دیگر نهادها می‌رفت و از آنها می‌خواست دستور بدهند که کارمندان‌شان در خانه بمانند و راهی محل کار نشوند.

همین الان بهانه برای آنهایی که عزم سفر کرده‌اند و یا کرونا را جدی نگرفته‌اند، جور شد. آنها می‌گویند اگر کرونا اینقدر جدی بود، دولت اداره‌های خودش را تعطیل می‌کرد.

دو هفته تعطیلی اداره‌ها و بازارها و مغازه‌هایی که کالاهای اساسی به مردم ارائه نمی‌دهند یعنی کنترل کرونا. اگر تعطیلی اداره‌ها صورت نگیرد با دست خودمان کرونا را دست به دست کرده‌ایم. چه کسی تضمین می‌دهد کارمند یکی از این اداره‌ها کرونا نداشته باشد و به دیگران منتقل نکند.

قرنطینه پیش‌کش، حداقل اداره‌های دولتی را تعطیل کنید. اداره‌ها باز باشد، دیگر نمی‌توانید از مردم انتظار داشته باشید، کرونا را جدی بگیرند و بهداشت را رعایت کنند. کسی که مجبور است برای رسیدن به محل کار خود مترو سوار شود و از جنوبی‌ترین نقطه تهران راهی شمال شهر شود، قطعا در معرض کرونا قرار می‌گیرد.

تعطیلی اداره‌ها یک تصمیم درست در وضعیت بحرانی کرونا است. لطفا با مردم همراه باشیم تا شر کرونا از سر این کشور خلاص شود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بیاید ببینید و قضاوت کنید.ظاهر پرستا اینجا معلوم میشن
  واقعا شما جرأت دارید که از اینجا عبور کنید!! (تصویری)
  کرونا هوای زمین را خنک کرد
  خرین آمار کرونا: ۲۸۴ فوتی/ حال ۵۷۹۶ وخیم است
  تعیین نوبت دریافت واکسن کرونا دربریتانیا: ملکه در اولویت دوم و نخست وزیر در اولویت نه
  تعرفه آزمایش کرونا اعلام شد
  کرونا؛ واکسیناسیون گسترده در بریتانیا آغاز شد
  روزنده: مردم مخالف مذاکره با آمریکا هستند/آراء خاکستری، نگاه جناحی ندارند
  این مرد پس از بهبود از کرونا ۱۰۴ سالگی خود را جشن گرفت
Heart  تحریم‌های آمریکا مقابله با کرونا را دشوار کرده است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان