امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

روحانی: ورودی بیمارستان‌ها و فوتی‌های کرونا کاهش داشته است

#1
روحانی: ورودی بیمارستان‌ها و فوتی‌های کرونا کاهش داشته است 1
روحانی: ورودی بیمارستان‌ها و فوتی‌های کرونا کاهش داشته استرییس جمهور در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا گفت: در
این جلسه گزارشی داده شد مبنی بر این که ورودی به بیمارستان‌ها در استانها کاهش پیدا کرده و از آن طرف تعداد فوتی‌ها هم روند کاهشی داشته است که خبر مهمی برای ما بود اقداماتی که تاکنون انجام گرفته، مهم بوده است.

به گزارش عصرایران به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا با اشاره به خانواده‌هایی که به مسافرت رفته‌اند و در حال برگشت به استان یا شهر خود هستند و گفت: مساله بعدی راجع تعداد ماشین‌هایی بود که از مراکز استانها خارج شده‌اند به عنوان نمونه تهران و کرج مثال زده شد تعدادی از این ماشین‌ها این ایام عید از تهران و کرج خارج شده‌اند. البته گفتند شماره پلاک ماشین و شماره موبایل آنها مشخص است.

رییس جمهوری گفت: بهتر است که در آن طرح بسیج ملی از این ماشین‌ها و صاحب آنها همان سوال مربوطه انجام بگیرد و اگر کسی مشکلی دارد از همین حالا دنبال مشکل برویم چرا که در بازگشت و روزهای پایانی تعطیلات تراکم ایجاد می شود با مدل تب سنجی دیگر امکان پذیر نیست که ترافیک های طولانی انجام شود بنابراین از طریق همین غربالگری و تماس با آنها مشخص کنیم و این کار را انجام دهیم.

روحانی تاکید کرد: قبلا مصوبه ما این بود که ماشین‌ها در خروجی‌ها مورد بازرسی و تب سنجی قرار بگیرند. امروز کسی صبح به من مراجعه کرد گفت که از تهران به کرج رفته و برگشته است که در سه نقطه مورد تب سنجی قرار گرفته است. هم زمان خروج از تهران و هم خروج از کرج و هم در وسط راه . این جزو افرادی است که هر روز به کرج می رود و می آید اگر بنا باشد ماشین یک نفر را سه بار نگه داریم و تب سنجی کنیم این چنین مصوبه‌ای نداشتیم من باز از استانداران و فرمانداران خواهش می کنم که همه به مصوبات توجه کنند و ما طبق مصوبات عمل کنیم که کار پیش برود.

رییس‌جمهوری ادامه داد: در این جلسه گزارشی داده شد مبنی بر این که ورودی به بیمارستان ها در استانها کاهش پیدا کرده و از آن طرف تعداد فوتی ها هم روند آن کاهشی است که هر دو خبر، خبر مهمی برای ما بود که اقداماتی که تاکنون انجام گرفته است مهم بوده است.

وی گفت: باز هم از نظام سلامت کشور تشکر و سپاسگزاری میکنیم که با فداکاری این کار مهم و اساسی را انجام می ‌دهند و از مردم تشکر می‌کنیم که آنها هم به توصیه‌ها توجه می‌کنند و آمار و ارقام نشان می‌دهند که اکثریت مردم به همه توصیه ها توجه دارند.

رییس‌جمهوری گفت: یکی از مسایل مهمی که در جلسه مطرح شد این بود که در سیاست‌ها به گونه‌ای حرکت کنیم که اولا زمان لازم را برای درمان در اختیار نظام سلامت قرار دهیم. نباید به گونه‌ای عمل کنیم که با بالا رفتن پیک در یک مقطه زمانی کوتاه امکان درمانی ما کافی نباشد و به کسانی که مبتلا شده‌اند رسیدگی شود.

وی افزود: باید به گونه ای عمل کنیم که تخت‌ها و بخش‌های ویژه مراقبت و پزشکان و پرستاران ما توان و ظرفیت را برای معالجه داشته باشند که البته تا این روزها به این گونه بوده است و ما در بیمارستانی دچار مشکل نشده ایم.

رییس جمهوری گفت: مساله بعدی این است که از لحاظ مراقبت‌های بهداشتی کاری کنیم که این ویروس شیوع پیدا نکند و بتوانیم این زنجیره را بشکنیم. بنابراین در اینجا مطرح شد که یک فرد آلوده اگر تماس عادی داشته باشد چند نفر را آلوده می کند و اگر در حالت قرنطینه قرار بگیرد آن وقت چه شرایطی خواهد بود.
پاسخ
 سپاس شده توسط یلدا 86
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کاهش انتشار گاز متان در سال ۲۰۲۰
  کرونا هوای زمین را خنک کرد
  خرین آمار کرونا: ۲۸۴ فوتی/ حال ۵۷۹۶ وخیم است
  تعیین نوبت دریافت واکسن کرونا دربریتانیا: ملکه در اولویت دوم و نخست وزیر در اولویت نه
  تعرفه آزمایش کرونا اعلام شد
  کرونا؛ واکسیناسیون گسترده در بریتانیا آغاز شد
  این مرد پس از بهبود از کرونا ۱۰۴ سالگی خود را جشن گرفت
Heart  تحریم‌های آمریکا مقابله با کرونا را دشوار کرده است
Heart درس‌های زیادی از کرونا آموختم/ واهمه‌ای از این ویروس ناشناخته نداشته باشید
Heart دانسته‌ها و ندانسته‌های ما درباره ابتلای دونالد ترامپ به ویروس کرونا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان