امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ناراحتی سوفی ترنر از خشم هواداران « بازی تاج و تخت » / جسیکا چیستن دیالوگ سانسا استار

#1
ناراحتی سوفی ترنر از خشم هواداران « بازی تاج و تخت » / جسیکا چیستن دیالوگ سانسا استار 1
تاکنون بیش از ۱.۲ میلیون نفر با امضای درخواست بازسازی فصل هشتم سریال از نویسندگان آن انتقاد کرده‌اند و این موضوع از نظر سوفی ترنر یک بی احترامی است.

به گزارش مووی مگ به نقل از ایران آرت، فصل پایانی “بازی تاج ‌و تخت” (Game of Thrones) بیش از هر فصل دیگری اعتراضات هواداران را در پی داشت. با پخش هر اپیزود، مخاطبین در مورد یک گره داستانی یا نوع پیشرفت روایت جنجال به راه می‌انداختند، از صحنه‌ ارتباط آریا و گندری گرفته، تا اعدام میساندی توسط سرسی و به آتش کشیده شدن کینگز لندینگ به دست دنریس. این اعتراضات در نهایت منجر به جمع‌آوری امضاء برای بازسازی فصل هشتم شد. این درخواست که به ویژه صلاحیت “دیوید بنیاف” و “دن وایس” را به عنوان “نویسندگان نالایق” زیر سؤال می‌برد، تاکنون توسط بیش از ۱.۲ میلیون نفر به امضاء رسیده است. “سوفی ترنر” بازیگر نقش “سانسا استارک” به تازگی پس از پخش اپیزود پایانی در مصاحبه با نیویورک تایمز این اقدام هواداران را نکوهش می‌کند.


ترنر می‌گوید: “تمام این درخواست‌های جمع‌آوری امضاء و چیزهایی از این دست – به نظر بی‌احترامی به عوامل سریال، نویسندگان و فیلمسازانی است که ۱۰ سال بی‌وقفه زحمت کشیده‌اند و ۱۱ ماه برای فیلمبرداری فصل آخر وقت صرف کرده‌اند. مثلاً پنجاه و چند شب [متوالی] فیلمبرداری داشته‌اند. افراد زیادی برایش سخت کار کرده‌اند، بنابراین بی‌احترامی است اگر مردم بی‌ارزشش شمارند تنها به این دلیل که آنچه می‌خواسته‌اند مشاهده نکرده‌اند.”


ترنر می‌گوید از این جنجال‌ها غافلگیر نشده است: “مردم همیشه در مورد اینکه یک سریال باید چگونه تمام شود حرف می‌زنند و ایده‌هایی در ذهن دارند. بنابراین وقتی از آن خوششان نیاید در موردش شروع به حرف زدن می‌کنند و می‌شورند.”


ترنر اضافه می‌کند: “مسئله‌ی شگفت در مورد “بازی تاج‌وتخت” این است که همیشه گره‌های داستانی عجیب و دیوانه‌واری داشته، درست از فصل ۱ با گردن زده شدن “ند استارک”. بنابراین تبدیل شدن دنریس به چیزی مانند “ملکه‌ی دیوانه” نباید واکنش‌هایی منفی از سوی هواداران به دنبال داشته باشد. مطمئناً بهت‌آور است، اما به نظر من علت [اعتراضات] این است که سریال مسیری را که می‌خواستند در پیش نگرفت.”

ترنر علاوه بر این به دیالوگ جنجالی خود در اپیزود چهارم از فصل پایانی نیز اشاره می‌کند. در آن صحنه سانسا به “سندور” (روری مک‌کان) می‌گوید آزارهای جنسی گذشته موجب شده‌اند او امروز چنین زن قدرتمندی باشد: “بدون لیتل‌فینگر و رمزی و بقیه، تمام عمر یک پرنده‌ی کوچک باقی می‌ماندم.”


“جسیکا چستین” همبازی ترنر در “ققنوس تاریکی” (Dark Phoenix) یکی از مهمترین افرادی بود که از نویسندگان سریال برای نوشتن چنین دیالوگی انتقاد کرد و نوشت: “تجاوز ابزاری برای قدرتمندتر ساختن یک شخصیت نیست.”


ترنر در مورد این صحنه به نیویورک تایمز می‌گوید: “طبیعتاً فکر می‌کنم که باید به این پیام اعتقاد داشت. اما بعید می‌دانم نیت چنین چیزی بوده باشد. غرض این بود که او علی‌رغم تمام اتفاقات وحشتناکی که از سر گذرانده قوی مانده است، نه اینکه بوسیله‌ی آن‌ها قوی شده باشد. او از همان ابتدا به رغم تمام اتفاقات ناگوار بردباری می‌کند. سانسا شخصیتی بردبار، شجاع و قوی است و این هیچ ارتباطی به افرادی که از او سوءاستفاده کردند ندارد.”
پاسخ
 سپاس شده توسط ρσєѕɪ ، **MAHAK
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دیالوگ های زیبا کلاه قرمزی و پسرخاله
  دیالوگ های ماندگار فیلم های معروف !
  دیالوگ های ماندگار و خنده دار باب اسفنجی
  دیالوگ‌های ماندگار Rick and Morty
  جسیکا چستین در سریال Scenes From a Marriage جایگزین میشل ویلیامز شد
  لیزی کاپلان، آنتونی استار و کلوپاترا کولمن به بازیگران فیلم Cobweb پیوستند
  دیالوگ های زیبای سریال ✘شــــﮫرزإد✘
Star ۩ ♠تعدادی دیالوگ از بهترین فیلم های سینما ۩ ♠
  دیالوگ های ماندگار و عاشقانه فیلم کازابلانکا
  دیالوگ جوکر{تصویری}

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان