امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی نژاد سگ ها4 (سگ چاو چاو)

#1
Heart 
خببب سگیی ک به شدت عاشقشمممم 31Adore






[rtl]سگ چاوچاو و خصوصیات رفتاری این نژاد: سگ چاوچاو یکی از نژادهای بسيار قديمي از خانواده اشپيتز ها است. دلایل معروف بودن این نژاد زبان آبی، مشکی و پاهای عقبی صاف اوست. اين نژاد 2000 سال قبل در چين پرورش يافته است. این نژاد سگ بخاطر حالت فیزیکی و جسمانی که دارد با نام های ” سگ چاوچاو پاندا ” و ” سگ چاوچاو خرسی ” معروف است.نژاد سگ چاو چاو بسیار محافظه کار و مستقل است که برخلاف ظاهر زیبا و بانمکی که دارد علاقه زیادی به بازی کردن و در آغوش گرفتن ندارد.

سگ چاوچاو و خصوصیات رفتاری این نژاد:

بعضی طبیعت و مزاج چاو چاو را نسبت به یک گربه مقایسه می کند: کناره گیر, کم حرف, خودمختار, باوقار, باهوش و سرسخت بودن او را همانند گربه ها می دانند. با وجود ظاهر اخم کرده، سگ چاوچاو نباید تهاجمی یا خجالتی باشد. چاوچاو تمایل به انجام کارهای خود را دارد و اقدام به کارهای دردسرساز نمی کند.

معرفی نژاد سگ ها4 (سگ چاو چاو) 1اموزش چاوچاو، پانسیون

آنها با افراد آشنا بازی می کنند، اما نسبت به غریبه ها بی تفاوت هستند، تا زمانیکه افراد غریبه بدون دعوت صاحب خود به خانه آنها نزدیک شوند، در این صورت او رفتاری پرخاشگرانه از خود نشان خواهد داد و به دفاع از خانه خود خواهد پرداخت.

با این وجود اگر این دعوت را صاحبش از شخص کرده باشد نسبت به آن شخص مهربان خواهد بود و اجازه لمس کردن بدنش را به او خواهد داد.

برای اینکه سگ چاوچاو در دوران بلوغ سگی آرام و اجتماعی باشد باید از دوران تولگی، آن را نسبت به افراد جدید، سگ ها و موقعیت های تازه آشنا کرد تا یک حیوان خانگی مهربان و اجتماعی شود.

سگ های چاوچاو همیشه کمی خودخواه و مستقل عمل می‌کنند. شدیدا نسبت به آنچه در اطراف‌ آنها می‌گذرد هوشیارند و از اطرافیان‌شان در برابر هر مزاحمتی محافظت می‌کنند. با همه دوست نیستند؛ شاید به نظر سخت‌گیر نباشند اما هر زمان که لازم باشد شجاعت خود را نشان می‌دهند.

سگ های چاوچاو نژاد فعالی نیستند. پیاده روی صبح و عصر برای این نژاد کاملا مناسب است. توله سگ‌ها دو بار در روز نیاز به بازی دارند.
[/rtl]


نقل قول: اموزش به نژاد سگ چاوچاو:
نژاد پرطرفدار و بی‌نظیری هستند. برای آنها تمرین اجتماعی و اهلی شدن در مراحل اولیه ضروری است تا سگ بتواند در سن بلوغ با افراد مختلف به درستی ارتباط برقرار کند. در طول تمرین اجتماعی شدن، باید با افراد در سنین مختلف برخورد داشته باشد.
دقت داشته باشید که به ویژه برای اینکه چاوچاو بتواند با کودکان وارد یک رابطه خوب شود باید آموزش ابتدایی در دوران تولگی این سگ صورت پذیرد. چاو چاو نیاز به صاحبی با تجربه دارد که با خلق و خوی این نژاد آشنا باشد.
سگ چاوچاو خرسی با تمرین اجتماعی شدن، رفتار مناسبی در مقابل بچه‌هایی که با احترام برخورد کنند خواهد داشت ولی ممکن است با سگ‌های دیگر یا حیوانات خانگی خوب نباشد. چاوچاو ها نسبت به غریبه ‌ها محتاط و هوشیارند.

معرفی نژاد سگ ها4 (سگ چاو چاو) 1
معرفی نژاد سگ ها4 (سگ چاو چاو) 1
گاهے اوقات سخت مے گذرد ، ولے مے گذرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط SABER
آگهی
#2
عزیزم میشه پاگ و پکینیز معرفی کنی Heart
جذاب پسریه که...
واسه زندگیش میجنگه....
نه تویی که تو مهمونی
واسه چارتا پلنگ اخم میکنی 14k
پاسخ
#3
Heart 
ممنون بابت معرفی
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان