امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

واکنش تند سلبریتی ها به سخنان نژاد پرستانه دونالد ترامپ

#1
واکنش تند سلبریتی ها به سخنان نژاد پرستانه دونالد ترامپ 1
آرنولد شوارتزنگر و استیون کولبرت و شماری از هالیوودی‌ها به کریس اوانز و جانل مونائه پیوستند تا با قاطعیت جواب توییت‌های نژادپرستانه ترامپ را بدهند.

به گزارش مووی مگ به نقل از مهر ، انتشار یک توییت نژادپرستانه جدید از دونالد ترامپ با واکنش جدی هالیوودی‌ها روبه رو شده است. توییت‌های ترامپ که آخر هفته خطاب به چهار نماینده زن کنگره منتشر شد، موجب واکنش چهره‌های مشهور هالیوود شده است.

ترامپ در توییت خود چهار زن رنگین‌پوست نماینده کنگره را مخاطب خود قرار داد و به آنها گفت به همان کشورهایی که از آنجا آمده‌اند برگردند. از این چهار زن نماینده، سه زن متولد آمریکا هستند.

در حالی که چهار زن رنگین پوست نماینده کنگره به سیاست‌های مهاجرتی ترامپ انتقاد کرده بودند، این سخنان ترامپ با واکنش‌های وسیعی روبه‌رو شده است.

در پاسخ به این گفته‌های ترامپ، کریس اوانز بازیگر فیلم «انتقام جویان: آخر بازی» نوشت: این نژادپرستی است. تنها چیزی که در عمل بدتر از نژادپرستی و نفرت‌پراکنی است این است که از آن استفاده کنی تا کیش شخصیت سیرنشدنی خودت را تغذیه کنی.

جانل مونائه خواننده هم از ترامپ به عنوان نژادپرست دیوانه یاد کرد که می‌تواند یک نفر را در توئیتر بکشد و همه تلاشش ایجاد تفرقه بین مردم است. وی نوشت: همه‌مان باید با هم کار کنیم تا به این دیوانه پاسخ بدهیم.

راب راینر کارگردان نیز نوشت: غیرقابل انکار است که ترامپ یک نژادپرست است. اگر شما از او حمایت می‌کنید پس شما هم دارید از نژادپرستی حمایت می‌کنید. در این دوره زمانی در تلاش برای دست یافتن به روح ملتمان، باید همه‌مان دست به انتخاب بزنیم. یا نفرت او را پذیرا شویم و یا با گناه بجنگیم. بشریت بین این توازن در نوسان است.

آرنولد شوارتزنگر فرماندار سابق کالیفرنیا و بازیگر مشهور فیلم‌های اکشن هم با انتشار بیانیه‌ای که در «پولیتیکو» منتشر شد درباره توییت ترامپ نوشت: من این آخر هفته دروغین، غیرمنصفانه و ضدآمریکایی واقعاً ناامید شدم.

وی در ادامه افزود: این نفرت‌انگیز، خشن و تفرقه‌برانگیز است. آمریکا همیشه به شما می‌گوید به کجا برسید نه اینکه از کجا آمده‌اید. این همان چیزی است که مایه افتخار من و میلیون‌ها آدم دیگری است که به اینجا کشیده شده‌اند تا با مشارکت خود آمریکا را به بزرگترین کشور دنیا برای واقعی کردن رویاهایمان بدل کنیم.

وی در ادامه نوشته: ممکن است از نظر سیاسی با هم موافق نباشیم – و از من بشنو که مخالفت‌های زیادی با این سیاست‌ها می‌بینم- اما حمله شخصی نباید داشته باشیم.

شوارتزنگر در ادامه یادآور شده که اگر ترامپ یک روز به رزن گاردن می‌رفت تا ببیند مردم چه نظری دارند سعی می‌کرد تا از این پس رئیس جمهور آمریکا باشد نه دونالد ترامپ.

وی افزوده است: می‌دانم این کار آسان نیست و می‌دانم این شغل از تو بزرگ‌تر است و به همین دلیل اکنون زمان آن رسیده که به جای تفرقه انداختن بین مردم به آنها اعتماد کنی و اعتماد آنها را جلب کنی.

استیون کولبرت نیز که مجری شوهای شبانه است گفته است: باید از این زنان در برابر حمله نژادپرستانه دفاع کنیم و این مشکل بزرگی است.

جیمی کیمل هم در برنامه شبانه‌اش در پاسخ به صحبت‌های ترامپ که خواسته است این زنان از کشور بروند، گفت پس وقتش رسیده که ملانیا ترامپ هم سوار هواپیما بشود و کشور را ترک کند.

ایوا دوورنی کارگردان هم با انتشار عکس این چهار زن نوشت: درود بر این زنان. درخشان بمانید. کار کنید و بزنید در گوش این سردسته نژادپرست‌ها و همه دارو دسته‌اش. با هم بمانید. سالم باشید و ما را سراسر غرور کنید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فیلم سینمایی واکنش فرازمینی ها به کارگردانی علی پوراحمد در هالیوود اکران شد
  واکنش منتقدان به فیلم Come True
  سونی به شایعه حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در فیلم Spider-Man 3 واکنش نشان داد
  هالک ستاره ترامپ در هالیوود را تخریب کرد
  واکنش منتقدان به فیلم The Nest - لانه
  واکنش بسیار منفی مخاطبان به فیلم Mulan در IMDB
  واکنش منتقدان به فیلم I’m Thinking of Ending Things
  واکنش منتقدان به فیلم The Personal History of David Copperfield
  واکنش منتقدان به فیلم Bill & Ted Face the Music
  واکنش منتقدان به فیلم Unhinged، اثر جدید راسل کرو

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان