امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گاو عجیبی که فکر میکند اسب است (عکس)

#1
گاو عجیبی که فکر میکند اسب است (عکس) 1
او یک گوساله نر است که در مزرعه کوچکی در فرانسه به دنیا آمده ، در اصل برای گوشتش پرورش یافته بود، اما پس از تشکیل یک پیوند با مربی اسب، او به یک گاو نر مسابقه ای تبدیل شد.



به گزارش ایران ناز پنج سال پیش، سابین رواس، مربی اسب اهل استراسبورگ، فرانسه، به تازگی اسبی را از دست داده بود که 20 سال از عمرش را با او گذرانده بود و احساس می کرد که دیگر نمی تواند با اسبی پیوند برقرار کند.



به جای آن، او به خانواده ای از گاوها علاقه مند شد، که در یک مزرعه شیر ارگانیک، در آن حوالی زندگی می کردند. یکی از گاوها در آن زمان حامله بود، و سابین معتقد بود که این گوساله ممکن است به صدای او عادت کند،



در حالی که هنوز هم در رحم مادرش است، و پس از تولدش هر وقت که اومی آمد گوساله به دنبال او بود.متاسفانه، کشاورز علاقه ای به نگهداری گاو در مزرعه شیر نداشت، این گوساله در آن زمان M309 نام داشت و قرار بود تنها در سه ماهگی کشته شود ولی اجازه نداد چنین اتفاقی بیفتد.

گاو عجیبی که فکر میکند اسب است (عکس) 1
این مربی اسب مجبور بود با کشاورز مبارزه کند، تا او را از فروش گوساله نر به کشتارگاه منع کند، و زمانی که یک ساله شد، او و مادرش را پذیرفت و آن ها را به اصطبل خودش منتقل کرد در همین حال، رواس کنار سامی بود( یم اسب پونی) و او را به عنوان یک اسب مسابقه تربیت کرد.



این گوساله که به “استون” تغییر نام داده بود، بیشتر وقت خود را با سامی بود و این دو واقعاً به هم نزدیک شدند. “سابین” به SWNS گفت:” من به سامی چند حقه اساسی آموزش داده بودم، و استون متوجهشان شده بود ؛ در آن زمان با او همراه نبودم، اما مثل پیروی از صدایم این کار ها را نیز انجام میداد.



این زمانی بود که من ایده تلاش برای سوار شدن روی او را ایجاد کردم.” استفاده از یک گاو 1.3 تنی کمی پیچیده بود، اما استون کاملاً پذیرا بود و سابین هم با او بسیار صبور بود. او با به کار بردن یک طناب نازک به دور سینه اش و یک پتو نازک روی پشتش شروع کرد و سپس از یک ماده کشسان به دور گردن کلفتش استفاده کرد.
گاو عجیبی که فکر میکند اسب است (عکس) 1
یک سال طول کشید تا استون به راحتی با سابین در پشت خود احساس راحتی کند، اما او از آن زمان برخی از حقه های سوارکاری و پرش را هم فرا گرفت. “استون و سابین” حدود سه سال پیش شروع به اجرا در مراسم های محلی کردند و خبر ورود گاو نر عظیم مانند بمب پخش شد.



امروز این زوج برای نمایشگاه های سوارکاری پرشی در سراسر اروپا سفر می کنند، و حتی اگر استون گاهی کمی عصبی شود، زیرا دوست ندارد بیش از حد از سامی دور باشد، سابین می گوید خیلی خوشحال است.



اگرچه او هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری دارد، اما در حال حاضر بر حقه های سوارکاری مانند یورتمه رفتن، تازیدن، عقب رفتن و چرخش بر روی فرمان تسلط دارد، و با وجود جسم عظیمش، می تواند از موانع 1 متری با سابین بر پشتش بپرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط AMIRMAHDI_AEZAZI
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان