امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اتفاق عجیب در جوایز « گلدن گلوب » / فیلم ترسناک « Get out » در بخش کمدی حضور خواهد یا

#1
اتفاق عجیب در جوایز « گلدن گلوب » / فیلم ترسناک « Get out » در بخش کمدی حضور خواهد یا 1
سینمادوستان سراسر جهان هنوز شوخی ریدلی اسکات با پذیرش فیلمش «مریخی» در بخش بهترین فیلم‌های کمدی/ موزیکال جوایز گلدن گلوب را به‌خوبی در یاد دارند؛ اما ظاهراً امسال قرار است این سنت همیشگی حتی به شکل عجیب‌تری تکرار شود!


به نقل از هنر و تجربه، این طور به نظر می‌رسد که در جوایز گلدن گلوب ۲۰۱۸ هم دست‌کم یک نامزد شگفت‌انگیز در این گروه حضور خواهد داشت که فعلاً فیلم ترسناک مستقل جردن پیل با نام « Get Out » است! از قرار معلوم، «هالیوود فورن پرس» مصمم است که درام هجوآمیز و ترسناک پیل را به جای بخش بهترین درام‌ها، در بخش بهترین «کمدی/ موزیکال»های سال نامزد کند؛ موضوعی که از سوی دیگر می‌تواند نشانی از شانس بالاتر فیلم در کسب جوایز مهم این مراسم باشد.

طبق اعلام کارگردان، کمپانی «یونیورسال پیکچرز» که پخش‌کننده‌ی فیلم است آن را به عنوان کمدی به جوایز گلدن گلوب معرفی کرده است و مسئولان مربوطه هم با این‌که امکان تغییر دسته‌بندی را دارند، آن را در همین بخش برگزیده‌اند. در این شرایط، احتمالاً «بگریز» در رقابت با موزیکال موفق در گیشه‌ی «دیو و دلبر»، موزیکال هنوز اکران‌نشده‌ی «بزرگ‌ترین شومن»، کمدی «هنرمند افتضاح»، کمدی‌رمانتیک «ناخوشی بزرگ»، کمدی بلوغی «لیدی برد» و کمدی سیاه زندگینامه‌ای «من، تونیا» قرار خواهد گرفت. این دسته‌بندی شانس بازیگر اصلی «بگریز» یعنی دنیل کالویا را – که بسیار تحسین شده است – برای کسب جایزه بازیگری به‌مراتب افزایش خواهد داد.

شاخه‌های دوقلوی جوایز گلدن گلوب لااقل این فرصت را فراهم می‌کنند که از فیلم‌ها، کارگردانان و بازیگران بیش‌تری تقدیر شود که در نهایت ممکن است در جوایز پرزرق‌وبرق اسکار کم‌تر توجهی به آن‌ها بشود. با وجود این، چنین کلک‌هایی در انتخاب فیلم‌های گلدن گلوب هم به نوبه‌ی خود بحث‌انگیز می‌شوند و حتی به «شیادی» تعبیر شده‌اند. به هر حال بر خلاف برداشت‌های اولیه، اوضاع درباره «بگریز» به وخامت «مریخی» نیست چون فیلم مایه‌های هجو دارد و اگرچه خنده‌های تماشاگرانش می‌تواند عصبی تعبیر شود اما بی‌تردید واقعی است! به هر حال می‌شود به نظرهای دیگری هم استناد کرد و مثلاً این حقیقت را عنوان کرد که لیل رل هاوری سیه‌چرده (از بازیگران مکمل فیلم) هم در فضای مجازی به آن اشاره کرده است: «اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم که برای من خبر عجیبی است… چون نژادپرستی اصلاً مقوله‌ی خنده‌داری نیست… آیا فیلم ما این قدر غیرواقع‌گرایانه است؟»

«بگریز» به عنوان اولین تجربه کارگردانی جردن پیل در ماه فوریه روی پرده سینماها رفت و در طول اولین هفته‌ی نمایشش به فروش چشمگیر و دور از انتظاری (بیش از ۳۳ میلیون دلار) رسید؛ و در نهایت با وجود بودجه‌ی چهارونیم میلیون دلاری‌اش، به فروش کلی بیش از ۲۵۳ میلیون دلار در سراسر جهان دست یافت. نامزدهای هفتادوپنجمین جوایز گلدن گلوب روز دوشنبه ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) اعلام می‌شوند و خود مراسم ۸ ژانویه (۱۸ دی) پخش خواهد شد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شـــقآیــق ، ρσєѕɪ ، *Tamana
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
  سینما کلاسیک:_در یک شب اتفاق افتاد_
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  حضور پررنگ زنان و کودکان در تبلیغات تلویزیون !
  بچه های فیلم ترسناک این روزها چه کار میکنند؟
  آیا شما فیلم ترسناک دوست دارید؟
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  پیتر دینکلیج در بازسازی فیلم Toxic Avenger نقش آفرینی خواهد کرد
  فیلم پینوکیو با بازی روبرتو بنینی در کریسمس ۲۰۲۰ روی پرده سینماهای آمریکا خواهد رفت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان