امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بهترین تبلت های 2019 کدام ها هستند؟

#1
معرفی بهترین تبلت های اندرویدی سال 2019
هر چند تولید تبلت های اندرویدی رونق گذشته را ندارد اما هنوز برندهایی محصولات اندرویدی خود ار متوقف نکرده اند. در این نوشتار قصد داریم به معرفی بهترین تبلت های اندرویدی سال 2019 بپردازیم.


1. تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab S4
تبلت Galaxy Tab S4 بهترین تبلت اندرویدی سال 2019 است که در حال حاضر در دسترس است. تبلت گلکسی Tab S4 قیمت بالایی داشته اما به جرات می توان گفت مجموعه ای کامل از قابلیت هایی است که می تواند درصد بالایی از رضایت کاربران را جلب کند.

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S4 همراه با قلم S Pen عرضه می شود و در زیر قاب Snapdragon 835 قدرتمند، 6 گیگابایت رم موجود است که سیستم عامل Android را بر روی صفحه نمایش فوق العاده اجرا می کند.

تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab S4 را می توانید به صفحه کلید و ماوس هم متصل کنید و این دستگاه از طریق Android به یک تجربه رایانه ای عالی نیز تبدیل می شود. این تبلت تلاش می کند تا جایگزین لپ تاپ شما شود و به همان خوبی یک تبلت باقی بماند.

به طور خلاصه، سامسونگ گلکسی تب اس 4 کاربردی ترین و قدرتمندترین تبلت اندرویدی در سراسر جهان است.

2. تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab S3
تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3 اکنون محبوب ترین تبلت اندرویدی در جهان است. این تبلت به لطف یک پردازنده قدرتمند و نمایشگر عالی که برای نمایش محتوای HDR طراحی شده است، دومین تبلت اندرویدی جهان است.

قیمت تبلت Galaxy Tab S3 بالاست، اما با توجه به قابلیت ها و ویژگی های این تبلت مقرون به صرفه است.


3. تبلت ایسوس ASUS ZenPad 3S 10
در ادامه معرفی بهترین تبلت های اندرویدی سال 2019 به تبلت ایسوس Asus ZenPad 3S 10 می رسیم که یک تبلت معمولی برای انجام کارهای روزمره نیست بلکه سومین تبلت اندرویدی در جهان است.

قدرت عالی این تبلت و همچنین صفحه نمایش فوق العاده درخشان و زیبا نگاه کاربران را به سمت خود جذب می کند.

ایسوس زن پاد 3 اس از نظر عمر باتری و کیفیت ساخت در بازار بهترین نیست، اما با توجه به قیمت پایین تر از Samsung Galaxy Tab S4 و Tab S3 می باشد.


4. تبلت هواوی Huawei MediaPad M5 8.4
MediaPad M5 8.4 تبلت قوی اندرویدی است و اندازه کوچک به همراه پوسته فلزی به کار رفته در طراحی آن، این تبلت را جایگزین واقعی برای iPad Mini 4 می کند.

به نظر می رسد که تبلت هواوی Huawei MediaPad M5 8.4 بلندگوهای استریو قابل توجهی دارد که این ویژگی به همراه صفحه نمایش با رزولوشن 1600*2560 آن را تبدیل به یک دستگاه چندرسانه ای کرده است.

هواوی مدیاپد ام 5 برای بازی گزینه مناسبی نیست و پورت هدفون 3.5 میلی متری هم ندارد اما اگر شما می خواهید یک صفحه نمایش بسیار مناسب، سبک و قابل حمل برای پخش فیلم ها و موسیقی داشته باشید، این تبلت گزینه خوبی است.


5. تبلت لنوو Lenovo Yoga Tab 3 Pro
این تبلت دارای قابلیت های اجرای برنامه های چند رسانه ای و ورزشی با طراحی منحصر به فرد و متمایز است. تبلت لنوو Lenovo Yoga Tab 3 Pro هر آنچه که از یک تبلت اندرویدی انتظار دارید، در اختیار شما قرار می دهد.

پروژکتور داخلی تبلت Yoga Tab 3 Pro این امکان را فراهم می کند که شما می توانید از سرگرمی های خود در صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید، با این حال صفحه نمایش این تبلت به اندازه کافی واضح است که شما همیشه نخواهید از پروژکتور استفاده کنید.

همه این تکنولوژی به کار رفته در طراحی یوگا تب 3 پرو باعث می شود که کمتر از اکثر تبلت های موجود در این لیست قابل حمل باشد و البته رابط کاربری آن نیز می توانست بهتر باشد.


6. تبلت هواوی Huawei MediaPad M3 8
بهترین تبلت در رده ارزان قیمت تبلت هواوی Huawei MediaPad M3 8 است که در جایگاه ششم در لیست بهترین تبلت های اندرویدی سال 2019 قرار دارد که صفحه نمایش عالی و قابلیت های مختلف از نقاط قوت این تبلت هواوی به شمار می رود.

این تبلت یک فریم باریک با قاب آلومینیومی دارد که باعث می شود به نظر جذاب بیاید و در عین حال کاربردی نیز باشد.

7. تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab S2
طراحی نازک و سبک، صفحه نمایش عالی با رزولوشن 1536*2048 از مزایای تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab S2 است و اگر به دنبال یکی از بهترین تبلت های اندرویدی اما با قیمت ارزان تر از Galaxy Tab S3 هستید این تبلت گزینه مناسبی است.


خواندن و مرور وب با Galaxy Tab S2 بسیار لذت بخش است، در حالی که صفحه نمایش 4:3 جدید و اندازه و شکل عمومی آن برای بسیاری از قابلیت های دیگر نیز مناسب است.

شما می توانید تبلت تب اس 2 را در نسخه های 8 اینچ و 9.7 اینچی انتخاب کنید.

8. تبلت امازون Amazon Fire HD 10 (2017)
تبلت فایر اچ دی ۱۰ آمازون دستگاه پرچمدار شرکت آمازون Amazon است.

این یک گزینه ارزان قیمت است که هنوز هم از ویژگی های خوبی شامل صفحه نمایش 10 اینچی برخوردار است اما انتظار نمی رود که بهترین ویژگی های موجود در بازار مانند برخی از تبلت ها موجود در لیست را دارا باشد.


صفحه نمایش بزرگ و رزولوشن Full HD از مزایای این تبلت امازون است اما طراحی پلاستیکی و دوربین ضعیف ارزش تبلت امازون Amazon Fire HD 10 (2017) را کم می کند.

منبع: ebpnovin.com

شما چه تلبت هایی دیگری میشناسید که از کارکردن با آنها راضی باشید؟
آگهی
#2
بیکیفیت!!!
123::
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بهترین تبلت های 2019 کدام ها هستند؟ 1

















[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی بهترین برنامه های ضبط فیلم از صفحه برای اندروید
  گلکسی S21 فن ادیشن چگونه می‌تواند به یکی از بهترین گوشی‌های ۲۰۲۱ تبدیل شود؟
  بهترین برند موبایل و بهترین موبایل از دیدگاه شما ؟!
  بهترین موبایل جهان از نظر شما
  راهنمای خرید گوشی دست دوم؛ بهترین انتخاب کدام است؟
  بهترین و گران قیمت ترین گوشی های بازار ایران در سال ۹۸
  بهترین گوشی های میان رده!
  بهترین دوربین های سلفی 2020
  بهترین گوشی های هواوی در سال ۲۰۱۹
  بهترین گوشی ها برای علاقه مندان گیمینگ

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان