امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تام کروز خبر از ساخت « ماموریت غیرممکن 6 » داد

#1
تام کروز خبر از ساخت « ماموریت غیرممکن 6 » داد 1
تام کروز در آستانه افتتاحیه اکران پنجمین فیلم «مأموریت غیرممکن» از برنامه تولید زودهنگام ششمین فیلم این مجموعه خبر داد.

به گزارش مووی مگ به نقل از آنا،در حالی‌که فیلم «مأموریت غیر ممکن-ملت شورشی» (Mission: Impossible – Rogue Nation) قرار است از فردا (جمعه) به پرده سینما برسد، تام کروز بازیگر نقش اصلی و از تهیه‌کنندگان فیلم اعلام کرد که فیلم بعدی، ششمین قسمت از مجموعه «مأموریت غیرممکن» تا چند ماه آینده جلوی دوربین خواهد رفت.

به نوشته ورایتی، تام کروز از برنامه به صحنه بازگرداندن شخصیت ایتن هانت که خود وی نقش او را در در پنج فیلم «مأموریت غیرممکن» ایفا کرده است، خبر داد و تأکید کرد که فیلمبرداری این قسمت از مجموعه در فاصله‌ای کمتر از یک سال آغاز خواهد شد. این در حالی است که فیلم‌های قبلی مجموعه در فواصل چهار تا شش ساله تولید شده‌اند.

اولین فیلم سینمایی «مأموریت غیرممکن» در سال 1996 اکران گرفت و فیلم‌های بعدی به ترتیب در سال‌های 2000، 2006، 2011 به روی پرده رفتند و اکران فیلم پنجم از امروز در چند کشور آمریکای جنوبی و اروپا و از فردا، 31 ژوئیه (9 مرداد) در آمریکا و قاره‌های دیگر آغاز خواهد شد.

تام کروز سه‌شنبه شب در گفت‌و‌گو با برنامه The Daily Show اعلام کرد: «ما کار روی فیلم ششم مجموعه را از همین الان شروع کرده‌ایم. احتمالاً فیلمبرداری را در تابستان آینده کلید می‌زنیم.» وی همچنین از تولید دنباله‌ای برای فیلم «لبه فردا» با کمک کارگردان دو فیلمی که این روزها در فیلم‌هایشان بازی کرده است، کریستوفر مک‌کواری و داگ لیمان خبر داد.

مجموعه فیلم‌های «مأموریت غیرممکن» تاکنون در مجموع بیش از 2 میلیارد دلار از محل گیشه سینما در سراسر جهان درآمد داشته‌اند. فیلم «مأموریت غیر ممکن-ملت شورشی» با هزینه حدود 150 میلیون دلار تولید شده است و گمان می‌رود که در روزهای آینده صدر جدول فروش سالن‌های سینما در آمریکا و سراسر جهان را به خود اختصاص بدهد. تام کروز علاوه بر بازی در نقش اصلی این فیلم به کارگردانی کریستوفر مک‌کواری، به عنوان تهیه‌کننده در کنار جی.جی.آبرامز، برایان بورک و دیوید آلیسن در پشت صحنه حضور داشته است.

این بازیگر 53 ساله این روزها سرگرم بازی در فیلم «منا» (Mena) به کارگردانی داگ لیمان است، فیلمی کمدی و اکشن درباره بزرگترین عملیات مخفی تاریخ ایالات متحده آمریکا که از یک سو به کارتل کلمبیایی قاچاق مواد مخدر مادلین و از سوی دیگر به مذاکراتی که موقعیت رونالد ریگان رئیس‌جمهور اسبق آمریکا را به خطر انداخت و در ایران به ماجرای رسوایی مک‌فارلین شهرت پیدا کرد، مربوط می‌شود.

فیلم «منا» که فیلمبرداری آن در چندین لوکیشن ایالت جورجیا از جمله در چروکی، کلایتون، دکالب، فالتن، گوینت، مورگان و پیکنز در جریان است، در ژانویه 2017 (دی 1395) به روی پرده خواهد رفت.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ساخت نسخه انگلیسی فیلم Another Round با بازی لئوناردو دیکاپریو
  دیوید لینچ احتمالا سریالی جدید برای نتفلیکس خواهد ساخت
  آهنگساز Far From Home بازگشتش برای ساخت موسیقی متن فیلم Spider-Man را تایید کرد
Video انصراف جلیل سامان از ساخت ادامه سریال "زیرخاکی"
  اسپین‌آف فیلم A Quiet Place به کارگردانی جف نیکولز در دست ساخت است
  سریال لایو اکشن The Addams Family توسط تیم برتون در دست ساخت است
  فیلم‌ها و سریال‌ تلویزیونی جدیدی در ارتباط با مجموعه Power Rangers در دست ساخت است
  فیلم لایو-اکشن Tintin در دست ساخت قرار دارد
  تصاویر Mission: Impossible 7 تام کروز و هایلی اتول را سر صحنه تصادف اتومبیل نشان می‌د
  فیلم Space Mountain توسط نویسنده سریال اوبی وان کنوبی در دست ساخت است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان