امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دنیای ناشناخته ی ایموجی ها+ تاریخچه

#1
دنیای ناشناخته ی ایموجی ها+ تاریخچه 1


حدود 10 سال است که ایموجی ها وارد دنیای ما شده اند و ما با ایموجی ها آنقدر خو گرفته ایم که اغلب به جای کلمات و جملاتمان از آنها برای ابراز احساسات استفاده می کنیم. ایموجی ها در واقع همان شکلک هایي هستند کـه در شبکه هاي اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرند. ایموجی ها احساسات رابه متن اضافه می کنند. بواسطه ی ایموجی ها بهتر میتوان منظور حرف هایمان را به طرف مقابل برسانیم.اما در مواردی افراد معنای ایموجی ها را به درستی برداشت نمی کنند . به همین علت در این بخش از فراناز قصد داریم شما را با دنیای ناشناخته ای از انواع ایموجی ها و تاریخچه ی آنها آشنا کنیم.



دنیای ناشناخته ی ایموجی ها+ تاریخچه 1




*تاریخچه ایموجی ها*

ایموجی‌ها سریع ترین راه برای انتقال حرف هایمان هستند و میتوانند بـه شکلی مختصر و مفید روایت‌گر داستان‌ هایي باشند کـه بـه تمامی زبان‌ها قابل فهم هستند. ایموجی در واقع بـه معنای خط تصویری اسـت. کلمه ایموجی در زبان ژاپنی بـه معنای تصویرنگاشت اسـت. این شکلک‌ها متعلق بـه فرهنگ ژاپنی هستند.



مثلا خم شدن «برای عذرخواهی» یا گروهی از شکلک‌ها کـه نمایان‌کننده غذا هاي مشهور هستند؛ مانند نودل کاری ژاپنی، دنگو و سوشی. نخستین ایموجی درسال ۱۹۹۸ یا ۱۹۹۹ را شخصی بنام «شیگه‌تاکا کوریتا» ساخت تا ارتباطات الکترونیکی را ساده کند اما درسال ۱۹۹۷ نیکولاس لوفرانی تجربه کار با «چهره‌هاي خندان» را آغاز کرد.



نیکولاس با این هدف کـه آیکون‌هایي رنگی بسازد کـه مشابه با شکلک‌هاي قدیمی کـه فقط با استفاده از علایم نگارشی ساخته شده بودند، و برای استفاده در فناوری دیجیتالی جذاب‌تر باشند اینکار را شروع کرد. لوفرانی با استفاده از این تجربه‌ها، نخستین شکلک‌هاي گرافیکی را ساخت و یک واژه‌نامه آنلاین شکلک جمع آوری کرد کـه در طبقه‌بندی‌هاي مختلف مانند:



کلاسیک، بیان حالات، پرچم‌ها، جشن‌ها، سرگرمی، ورزشی، آب و هوا، حیوانات، غذا، ملت‌ها، شغل‌ها، سیاره‌ها، صورت‌هاي فلکی، نوزادان مرتب شده بودند و این طراحی‌ها ابتدا در ۱۹۹۷ در دفتر حق تکثیر ایالات متحده کشور آمریکا ثبت شدند و سپس درسال ۱۹۹۸ این آیکون‌ها بـه‌صورت فایل‌هاي گیف بر روی وب منتشر شدند و نخستین شکلک‌هاي گرافیکی شدند کـه دراین فناوری استفاده میشدند.



این شکلک‌ها درسال ۲۰۰۹ در سیستم «ایمیل» و «جی‌میل» پدیدار شدند و بـه سرعت مورد استقبال کاربرانی قرار گرفتند کـه در مکالمات اینترنتی روزانه خود آن‌ها را رد و بدل میکردند. حالا مدت‌هاست همۀ مـا در گپ‌هاي تلگرام، واتس‌آپ، ‌توییتر و… برای یک دیگر ایموجی ارسال می کنیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط Guildfordia214 ، ☪爪尺.山丨几几乇尺☪
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تاریخچه برند محبوب جردن
Lightbulb دنیای تاریک من | my dark world [ عجیب و ترسناک ]
  ردیابی میلیاردرهای دنیای کریپتو
Heart حرفای داغ مشتی .......... نیای واقعا دیگه نمیتونی وارد دنیای واقعی بشی!!!!
  معنی انواع ایموجی قلب
  دنیای ما دخترا :
  نقش پوکه در این دنیای مدرن
Photo کلبه دنیای صورتی
Heart ٭★دنیای دخملونه★٭ ورود پسر ها اکیدا ممنوع ∅
  دنیای وارانه / عاشقش میشید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان