امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سلبریتی های ایرانی هم سرانجام برای حمایت از مردم در دوران کرونا دست به کار شدند!

#1
سلبریتی های ایرانی هم سرانجام برای حمایت از مردم در دوران کرونا دست به کار شدند! 1
حمایت هنرمندان از اقشار کم درآمد در این روزهای کرونایی تقریبا به یک اپیدمی در سراسر دنیا تبدیل شده‌است و حالا هر چند کمی دیر اما هنرمندان ایرانی نیز دست به‌کار شدند تا از اقشار کم درآمد حمایت کنند.

کرونا ویروس که پیر و جوان، فقیر و غنی، عامی و مسئول نمی‌شناسد حالا تا همه جای دنیا نفوذ کرده، اما حتما در تمام دنیا هستند افراد روزمُزدی که به دلیل مبارزه با کرونا و قرنطینه اجباری نمی‌توانند کار کنند و به سختی گذران زندگی می‌کنند و در این بین نخستین افراد هنرمندان چینی بودند که به یاری هم وطن‌های آسیب پذیر خود شتافتند تا با تخصیص مبالغ قابل توجه از این افراد حمایت کنند.


به گزارش مووی مگ به نقل از ایرنا، این فرهنگ خیلی زود به الگویی در تمام دنیا تبدیل شد و پس از آنکه کرونا مرزهای تمام کشورها را درنوردید هنرمندان آن کشورها نیز به یاری مردم خود آمدند.


در ایران البته این فرهنگ در میان تمام توده‌های مردم باب است و همواره در بلایای طبیعی ماند زلزله یا سیل نشان داده‌اند که دست یاری به یکدیگر می‌دهند و در وقایع اخیر نیز شاید نخستین هنرمند ایرانی که خیلی زود به یاری مردم شتافت هدیه تهرانی بود. این بانوی بازیگر سینمای ایران به تنهایی و با حمایت مردمی از ابتدای حضور نامیمون کرونا همواره در روستاهای مختلف به کمک مردم شتافته است.


پرویز پرستویی هم که حالا کمی از هم صنف‌های خود فاصله گرفته چند وقتی است که با همکاری برخی از پهلوانان کشتی ایران به یاری قشر ضعیف جامعه آمده است.


در این بین اما انگار هنوز جای کمپینی منسجم از هنرمندان برای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه خالی بود که روز گذشته ویدئویی از اشکان خطیبی در فضای مجازی منتشر شد که از هنرمندان ایرانی خواسته بود مانند هنرمندان بقیه دنیا نشان دهند پشت مردم‌شان هستند و از آنها حمایت می‌کنند و به پویش «حمایت هنرمندان از مردمِ در قرنطینه» بپیوندند.


خطیبی با انتشار ویدئدویی با هشتگ «#من_باهاتم» (imwithyou) به هنرمندان گفت که «روی صحبتم با شما دوست و همکار هنرمند و عزیزم است. شما هم دوست دارید مانند هنرمندان بقیه کشورهای دنیا نشان دهید که پشت مردم‌تان هستید؟ البته می‌دانم ۹۰ درصد هنرمندان ایرانی خواب چنین دستمزدهایی را هم نمی‌بینند. ولی ما هم می‌خواهیم از قدم‌های کوچک شروع کنیم، خیلی راحت‌؛ مثل همین کشور دوست و همسایه، ترکیه. هدف‌مان هم خیلی مشخص است. هر هنرمندی که ابراز تمایل برای همکاری کرد می‌تواند مخارج زندگی یک یا چند خانواده را تا پایان فصل بهار تقبل کند. یا اگر ملکی دارد که آن را اجاره داده حداقل تا پایان بهار اجاره‌بهای آن را از مستأجرش نگیرد. فقط یک چیزی؛ مردم عادی خیلی زیاد ابراز تمایل برای همکاری کردند، یک وقت عقب نمانید!»


در ادامه نیز رامبد جوان در پاسخ به دعوت اشکان خطیبی با انتشار ویدئویی گفت که «اشکان کاری رو پیشنهاد کرده که میشه یک مسئولیت اجتماعی که خیلی باحاله من هستم، بودم و خواهم بود».


جوان در ادامه پیام خود از هنرمندانی چون رضا گلزار، حامد بهداد، بهرام رادان، بهرام افشاری، رضا عطاران، الناز شاکردوست، الناز حبیبی، مهران مدیری، نوید محمدزاده، هوتن شکیبا، جواد عزتی، لیندا کیانی، امیر جدیدی و امیر جعفری برای حضور در این کمپین دعوت کرده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط ρσєѕɪ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دلیل پیر نشدن بازیگر مشهور ایرانی +عکس
  نگاهی دیگر به کرونا به بهانه مستند"لمس مرگ"/کسانی که "مرگ"برایشان عدد نشد!
  ۶ بازیگر جدید به سریال لایو اکشن Cowboy Bebop اضافه شدند
  فیلم Mortal Kombat به‌خاطر شیوع کرونا تا مدت نامعلومی با تاخیر مواجه شد
  مراحل تولید فصل دوم سریال ویچر به علت مثبت شدن تست کرونا چندین نفر متوقف شد
  ادی ردمین درباره تأثیر شیوع کرونا روی فیلمبرداری این پروژه می‌گوید
  تشدید محدودیت‌های حاصل از کرونا در لیورپول تأثیری روی تولید فیلم The Batman نداشته
  مرور زندگی اسرای ایرانی دوران جنگ با بازپخش «نبردی دیگر» از شبکه افق سیما
  تریلر و پوستر فیلم Minamata با نقش‌آفرینی جانی دپ پخش شدند
  اسکار قوانین مرتبط با نحوه اکران فیلم ها برای رقابت آن‌ها برای کسب جوایز را آسان کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان