امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

3 سریالی که از دیدنشان پشیمان نخواهید شد

#1
۳ سریالی که از دیدنشان پشیمان نمی شوید

همه ما زمانی که وارد سایت های فیلم و موزیک می شویم، به دنبال دانلود پربیننده ترین ها هستیم. شاید سریالی که بیننده بالایی داشته باشد، در جشنواره های فیلم هم جوایز زیادی نبرده باشد؛ اما از نگاه مخاطبان، بهترین فیلم و سریال باشد. در این مطلب هم ما ۳ تا از پر بیننده ترین سریال ها را به شما معرفی می کنیم که می تواند بهترین تفریح و سرگرمی برای اوقات فراغت شما باشد. البته سریال های پر بیننده تنها برای پر کردن اوقات فراغت نیستند؛ آن ها ذهن شما را در مورد مفاهیم انتزاعی به چالش می کشند و به دنبال بیان حقیقت هایی در قالب فیلم به شما هستند. بنابراین سعی کنید، در زمان های خالی تان، حتما چندین فیلم و سریالی که پرطرفدار است را ببینید. پیشنهاد سایت سلام ساب برای تماشای یک سریال تمام عیار، گزینه های زیر است:

۱. سریال see

۲. سریال vikings

۳. سریال witcher

پس از دیدن این ۳ سریال، سطح توقع شما از کیفیت یک فیلم، جهش چشمگیری خواهد داشت. پس در ادامه با ما همراه باشید تا یک نمای کلی از موضوع این ۳ سریال به شما ارائه دهیم.

سریال see
3 سریالی که از دیدنشان پشیمان نخواهید شد 1
داستان این سریال از آینده خبر می دهد. جایی که هیچ کدام از ما هنوز به آن نرسیده ایم. یک بیماری همه گیر باعث نابودی انسان ها شده و افرادی هم که باقی مانده اند، بینایی خود را از دست دادند.

انسان ها برای ادامه حیات، سبک زندگی خود را تغییر داده اند و به شکل قبیله ای زندگی می کنند. نقطه عطف این سریال زمانی است که دوقلوهای بابا واس (با هنرمندی جیسون موموا) متولد می شوند و این دو بر خلاف سایر افراد، نابینا نیستند. شاید الان بگویید که خب چه عالی! اما این موضوع خطرناک و نگران کننده است و این را تنها کسانی درک می کنند که سریال را دنبال کرده باشند....

سریالVikings
3 سریالی که از دیدنشان پشیمان نخواهید شد 1
اگر عاشق فیلم هایی هستید که علاوه بر تاریخی بودن ژانری اکشن و انتزاعی دارند، ما به شما تماشای سریال واکینگز را توصیه می کنیم. این سریال، داستان زندگی کشاورزی به نام "رگنار" را روایت می کند که به زندگی رعیتی خود مشغول است؛ اما با اتفاقاتی که در جریان فیلم رخ می دهد، تبدیل به وایکینگی می شود که پادشاهان کشورهای همسایه او را رقیب و دشمن سرسخت خود قلمداد می کنند. در ادامه سریال هم، شاهد فتوحات بیشمار هر یک از پسران رگنار در زمان حکمرانی شان هستیم. بخش هایی از سریال وایکینگز، بر اساس اتفاقات واقعی ساخته شده است و یکی از بهترین، پر بیننده ترین سریال هاست که جوایز زیادی را نیز از آن خود کرده است. بازیگرانی که در نقش جنگجویان این سریال حاضر می شوند، تحت تعلیم فنون رزمی بوده اند و تمام صحنه های نبرد به شکلی کاملا طبیعی و ملموس ضبط شده است.

این سریال، محصول مشترک کشورهای کانادا و ایرلند است که فیلمنامه آن توسط مایکل هرست نوشته شده است و شما می‌توانید زیرنویس سریال وایکینگز را از سایت سلام ساب دانلود نمایید.

سریال witcher
3 سریالی که از دیدنشان پشیمان نخواهید شد 1
سریال witcher، از آن دسته سریال هایی است که پیش از تصمیم برای ساخته شدن یا نشدن آن، مردم منتظر آمدن فصل اولش بودند. The Witcher، نام رمانی معروف است که توسط آندژی ساپکوفسکی لهستانی نوشته شده است. در سال ۲۰۰۷ بود که بازی آن ساخته شد و پس از استقبال بی نظیر مردم از سری اول این بازی، سرم دوم و سوم آن نیز ساخته شد. اما مخاطبان به این هم قانع نشدند و منتظر ساخته شدن سریال witcher ماندند.

فیلمنامه سریال از شکارچیانی صحبت می کند که برای اهداف مالی به شکار هیولا می روند و اصطلاحا ویچر نامیده می شوند. گرالت که بازی در نقش اول این سریال را به عهده دارد، از ماهرترین و کم حرف ترین شکارچیان هیولا به شما می رود. ورود او به مناطق مختلف، نقطه عطف این سریال است که اتفاقات گوناگون و عجیبی را برای او رقم می زند.

ویچر برای کسانیست که عاشق صحنه های فانتزی و اغراق آمیز در میدان نبرد هستند...
پاسخ
 سپاس شده توسط ρσєѕɪ
آگهی
#2
see رو تریلرش رو دیدم فقط
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دیوید لینچ احتمالا سریالی جدید برای نتفلیکس خواهد ساخت
  ماجرای نوجوانی که با دیدن «خط باریک قرمز» از سرقت پشیمان شد
  آمازون سریالی بر اساس زندگی جو اگزوتیک با بازی نیکلاس کیج می‌سازد
  ساخت قسمت پیش درآمد و یک انیمه سریالی براساس فیلم Army of the Dead تایید شد
  دستور رئیس صداوسیما برای ساخت سریالی برای کرونا
  فیلم یا سریالی که از دیدنش پشیمونی
Video سریالی براساس بازی The Last of Us توسط شبکه HBO در دست ساخت است
  سریالی به تهیه کنندگی سلنا - Thirteen Reasons Why
  فیلم های جنگی که هرگز فراموش نخواهید کرد
  سریالی که جایگزین «تنهایی لیلا» می‌شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان