امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی رپر ها (نخونید ضرر کردین)

#11
هیدن....تهی.....بی باک Heart

اینارو عشقست
پاسخ
آگهی
#12
مرسی سپاس
پاسخ
#13
مرسی عالی بود...
بیوگرافی رپر ها (نخونید ضرر کردین) 2
پاسخ
#14
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی گروه باند۲۵

شامل یک زن و شوهر به نام‌های تهمینه ( تامین ) (زادۀ ۱۷ دی ۱۳۶۴ در مشهد) و عادل { ای دل } (زادۀ ۱۹ آبان ۱۳۶۲ در مشهد) است.

۲۵ بند نام یک گروه موسیقی اهل ایران است. این گروه شامل یک زن و شوهر به نام‌های تهمینه ( تامین ) (زادۀ ۱۷ دی ۱۳۶۴ در مشهد) و عادل { ای دل } (زادۀ ۱۹ آبان ۱۳۶۲ در مشهد) است.
عادل و تهمینه زادۀ شهر مشهد هستند و دوران کودکی ، نوجوانی و جوانی خود را نیز در این شهر گذرانده‌اند. اکنون در دبی به‌سر می‌برند. عادل فارغ‌التحصیل رشتۀ مهندسی کشاورزی است. تهمینه نیز فارغ‌التحصیل مهندسی نرم‌افزار است. این گروه کار خود را از ایران شروع کرده و در ابتدا با گروهی متشکل از سه نفر با نام‌های تهمینه، ای-دل (عادل) و اف‌جم (فرجام) به‌صورت زیرزمینی شروع به کار کردند. آنان ابتدا آهنگ « طوس » را ارائه دادند که مورد تشویق یاس (خواننده) قرار گرفت. سپس در سال ۱۳۸۸ فعالیت این گروه به‌پایان رسید و گروهی با نام ۲۵بند تشکیل شد که متشکل از عادل و تهمینه بود. این دو با موزیک ویدیو «آهنگ وقت پرواز» مطرح شدند. این آهنگ که با تنظیم نیما علامه و « شعر تیکتاک » ساخته شده‌بود ، باعث پیشرفت این گروه شد. جدیدترین آهنگ و موزیک ویدیوی این گروه « از پیشم می‌ری » است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد .
این گروه در ابتدا متشکل از سه نفر بود: عادل ـ تهمینه و فرجام (اف جم). در ابتدا این سه نفر کار خود را به صورت زیرزمینی در مشهد شروع کردند. اولین کار سه نفره این گروه با آهنگ طوس با معرفی یاس مورد تشویق قرار گرفت وسپس در سال ۱۳۸۸ این گروه از هم پاشید وگروهی با نام ۲۵بند شکل گرفت که متشکل از عادل و تهمینه بود و با موزیک ویدیو آهنگ وقت پرواز معروف شدند. تنظیم این آهنگ را نیما علامه و شعر آن از تیکتاک بود و همین باعث پیشرفت و شهرت این زوج شد.
در اواخر تابستان ۹۰ برخی از سازندگان ویدیوکلیپ‌های این گروه در مشهد دستگیر شدند.
جوایز و نامزدها
نامزد بهترین گروه موسیقی‌ جهان
نامزد بهترین اجرای‌ زنده
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان