امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فرامرزیان: هنوز تصمیمی برای پرداخت حقوق المپیکی‌ها گرفته نشده است

#1
فرامرزیان: هنوز تصمیمی برای پرداخت حقوق المپیکی‌ها گرفته نشده است 1

معاون وزیر با بیان این که هنوز هیچ تصمیمی برای پرداخت المپیکی‌ها گرفته نشده گفت: منتظریم تا ببینیم میزان خسارت ویروس کرونا در ورزش چقدر است و سپس در خصوص نحوه پرداخت حقوق المپیکی‌ها در سال جاری تصمیم نهایی گرفته شود.

ژاله فرامرزیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مصوبه ستاد بازی‌های المپیک بر این بود که حقوق ورزشکاران المپیکی به مدت یک سال پرداخت شود که قبل از سال شش ماه از این حقوق به ورزشکارانی که رکورد آنها برای حضور در المپیک نهایی بود پرداخت شد و قرار بر این بود که در شش ماهی که منجر به المپیک می‌شود مابقی حقوق ورزشکاران المپیکی توسط وزارت ورزش وجوانان پرداخت شود.

وی افزود: در حال حاضر هنوز نمی‌دانیم وضعیت ورزش از نظر میزان خسارتی که ویروس کرونا وارد کرده چگونه است و تصمیمی برای پرداخت حقوق ورزشکاران المپیکی گرفته نشده است. ما منتظر هستیم تا ببینم میزان خسارت وارده ناشی از کرونا بر ورزش به چه میزان است و سپس تصمیم نهایی را در این زمینه خواهیم گرفت.

فرامرزیان تصریح کرد: خسارت وارده ناشی از ویروس کرونا به ورزش وجوانان گسترده است و خسارت جدی به ورزش زده است. تلاش ما بر این است تا سهمی که برای شاغلین ورزش اعم از ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و باشگاه‌ها و غیره می‌شود را طوری مدیریت کنیم که آسیب‌ها به حداقل برسد. من تصور می‌کنم ظرف یکی دو هفته آینده وضعیت میزان خسارت‌ها وارد به ورزش مشخص شود.

معاون وزیر تاکید کرد: تنها کاری که توانستیم این بود که با مصوبه هیات دولت اجاره بهای اماکن ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی در طی دو ماه بخشیده شود و ادامه این بخشودگی بستگی به وضعیت کنترل بیماری کرونا دارد. ما همچنین سعی کردیم با افزایش مدت بهره برداری به روش‌های مختلفی خسارت وارده به اماکن ورزشی و باشگاه‌ها را به نوعی کمتر کنیم.

معاون وزیر همچنین درباره قانون استخدام ورزشکاران مدال آور بازی‌های آسیایی، جهانی و المپیک در وزارت ورزش و جوانان و ادارات کل گفت: هر ورزشکاری که طبق قانون بتواند در بازی‌های آسیایی، جهانی و المپیک موفق به کسب مدال شود می‌تواند در وزارت‌خانه یا ادارات کل هر استان استخدام شود و برای مجوز از سوی وزارت ورزش به ادارات کل استان‌های مختلف داده می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. البته این در صورتی است که وزارت ورزش از سوی معاونت قهرمانی مدال ورزشکار را تایید کند و سپس در صورت تایید شدن مدال قهرمانی ورزشکار او مشکلی برای استخدام در وزارت ورزش و یا ادارات کل استان‌های مختلف ندارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ورزشکاری که شامل این قانون می‌شود در ابتدا تقاضای خود را به وزارت ورزش می‌دهد و پس از تایید شدن مدال وی و مطابق آیین‌نامه‌ای که در وزارت ورزش در خصوص مدال آوران بازی‌های آسیایی، جهانی و المپیک وجود دارد می‌تواند در وزارت ورزش و یا ادارات کل به استخدام دربیاید و در این زمینه هیچ مشکلی برای ورزشکار وجود ندارد و این قانون لازم الاجراست.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
  فینال کم تاثیر است؛ مسی تصمیمش را گرفته
  میزبانی فینال آسیا از پرسپولیسی ها گرفته می شود ؟
  زیدان و بازیکنی که هنوز از جذبش نا امید نشده
  کشتی از سر گرفته می‌شود
  گلایه ملی‌پوش فوتسال زنان از پرداخت نشدن پاداش ۲۲ میلیونی
  حضور۵۲ ورزشکار المپیکی در فاز اول دریافت بسته تمرینی
  جزئیات الحاقیه جدید پرسپولیس و کارگزار/ خبری از تعهد پرداخت نیست!
  جزئیات قرارداد اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال/ امضا به یورو، پرداخت به ریال!
  عجله عجیب سرپرست فدراسیون تنیس برای پرداخت حق‌الزحمه تمدید کارت مربیان و داوران

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان