امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نیسان لیف ارزان می‌شود

#1
نیسان لیف ارزان می‌شود 1
شرکت خودروسازی نیسان موتورز به تازگی اعلام کرده که خودروی برقی نیسان لیف در بازار انگلستان ارزان می‌شود.
به گزارش ایسنا، تازه‌ترین اخبار و گزارش های منتشر شده در وب سایت insideevs نشان می‌دهد که شرکت نیسان موتورز ژاپن به منظور رشد و افزایش میزان فروش خودروی الکتریکی و محبوب خود یعنی نیسان لیف (Nissan LEAF) اعلام کرده است که در بازه زمانی جشن کریسمس و سال نوی میلادی، یک هزار و ۶۵۰ پوند قیمت این محصول را در بازار انگلستان کاهش داده است. بدین ترتیب قیمت آن از ۲۶ هزار و ۳۴۵ دلار آغاز می‌شود.



نیسان لیف بدون شک یکی از محبوب‌ترین خودروهای الکتریکی در جهان به شمار می‌رود که از زمان عرضه سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است.



از دیگر رقبای قدرتمند نیسان لیف در بازار خودروهای برقی آمریکا، می‌توان به تسلا مدل ۳، هیوندای کونا الکتریک (Hyundai Kona electric) و کیا نیرو (Kia Niro) اشاره کرد که از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری از سوی مشتریان آمریکایی برخوردار شده‌اند.



حالا به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو، با تصمیم و اقدام جدید این خودروساز برای کاهش قیمت نیسان لیف در بازار انگلستان به عنوان یک بازار تاثیرگذار و مهم، میزان استقبال مشتریان از آن به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.



بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.



افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.



دولتهای بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مکزیک، چین و هند از جمله پیشگامانی هستند که قصد دارند به منظور جلوگیری از آلودگی هوا، حفظ محیط زیست و کاهش دمای کره زمین، تولید و فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را تا دهه ۲۰۳۰ و نهایتا تا دهه ۲۰۴۰ میلادی (حدودا دو دهه آینده) ممنوع و متوقف اعلام کنند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کاهش قیمت خودرو نیسان LEAF در انگلیس
  معاون ایران خودرو: خودرو در بازار ۱۵ درصد ارزان شد
  نسل بعدی نیسان لیف با محدوده حرکتی بیشتر
  نسخه‌های ارزان‌تر تسلا مدل S
  تولید ارزان‌ترین خودروی برقی اروپا
  تولید ارزان‌ترین خودروی برقی اروپا
  ساخت ساعت سوپر اسپرت مخصوص رانندگان نیسان (عکس)
  خودروی پیشرفته امداد و نجات نیسان (+عکس)
  BladeGlider، کانسپت سه‌نفرهٔ الکتریکی نیسان !
  نیسان ماکسیما 2016؛ سدانی از دیار ژاپن

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان