امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نگاه نظامی ایران به موضوع کرونا

#1
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه «به موضوع شیوع ویروس کرونا نگاه نظامی داریم» تاکید کرد: شیوع این ویروس‌ را چه یک تهدید بیولوژیک و چه یک تهدید شبه‌بیولوژیک حساب کنیم، این موضوع برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارتش یک تمرین و رزمایش مقابله با تهدیدات بیولوژیکی است.


به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه مراسم رژه خدمت روز ارتش که صبح جمعه در مرکز آموزش‌ و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: ما به موضوع شیوع ویروس کرونا هم نگاهی نظامی داریم؛ شیوع این ویروس‌ را چه یک تهدید بیولوژیک و چه یک تهدید شبه‌بیولوژیک حساب کنیم، این موضوع برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارتش یک تمرین و رزمایش مقابله با تهدیدات بیولوژیکی است.

وی با بیان اینکه «اگر رژه امسال روز ارتش به سیاق سالیان قبل برگزار می شد، نیروی هوایی ارتش تجهیزات جدیدی را به نمایش می‌گذاشت» اظهار کرد: ما در نیروی هوایی قرار بود رژه جمع هواپیمای کوثر را داشته باشیم که سال گذشته یک فروندی برگزار شده بود و امسال قرار بود پرواز جمع آن انجام شود.

فرمانده نیروی هوایی خاطر نشان کرد: بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش یکی از مراکز پذیرش بیماران مبتلا به کروناست و آمار ما نشان می‌دهد که روند کاهش ابتلا به کرونا آمار بسیار خوبی است؛ ما هم از لحاظ پذیرش به یک نقطه ثبات رسیده‌ایم و هم از لحاظ تعداد بهبودیافتگان به عدد خوبی دست پیدا کردیم.

در مراسم رژه خدمت امروز ارتش در مرکز آموزش و پشتیبانی شهید فیض‌الله امانی نیروی زمینی در تهران، بخشی از آخرین تجهیزات و سامانه های رفع‌آلودگی، بیمارستان‌های سیار، خودروهای طراحی و بهینه شده و همچنین کمک‌های مومنانه کارکنان ارتش برای امدادرسانی به ملت ایران در مبارزه با ویروس کرونا به نمایش در آمد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، در این رژه، نیروی زمینی ارتش با انواع آمبولانس، ون، ۲۰ دستگاه خودرو رفع آلودگی ارس، پنج دستگاه خودرو رفع آلودگی درخش، خودرو مه پاش و انواع تجهیزات و یکان های رفع آلودگی؛ نیروی پدافند هوایی ارتش با آزمایشگاه و رادیولوژی سیار، درمانگاه متحرک، انواع آمبولانس و خودرو های آتش نشانی، خودرو رفع آلودگی و ش م ر درخش ۷، خودرو ش م ر Dsm، نیروی هوایی ارتش با داروخانه سیار، سامانه قائم ۹۹، آتگو آب و کف پاش، سامانه جبار ۹، درفش ۷، دندانپزشکی سیار و انواع تجهیزات و یکان های رفع آلودگی؛ نیروی دریایی ارتش با انواع آمبولانس و خودرو های آتش نشانی و کامیون های رفع آلودگی، خودرو های واکنش سریع، سامانه های پزشکی سیار؛ از مقابل جایگاه عبور کردند.

 همچنین نیروهای چهارگانه ارتش، با آماده سازی دهها هزار بسته های معیشتی و بهداشتی در راستای همدلی و کمک های مومنانه و لبیک به خواست و فرمان فرماندهی معظم کل قوا، این بسته‌ها را در میان مردم در نقاط مختلف کشور توزیع می‌کنند.

گفتنی است این رژه همزمان با تهران در ۲۴ مرکز استان برگزار و یکان های حاضر در این رژه، بلافاصله پس از عبور از جایگاه، برای رفع آلودگی و ضد عفونی معابر و همچنین اقدامات مردم‌یاری به مناطق کم برخوردار و دورافتاده اعزام خواهند شد.

نگاه نظامی ایران به موضوع کرونا 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ρσєѕɪ ، Faust
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Science فهرست تجهیزات نظامی ساخت ایران
Heart اگر باکو بخواهد از طریق نظامی مساله قره‌باغ را حل کند کنارش خواهیم بود
Heart هیچ راه حل نظامی برای قره‌باغ وجود ندارد/ ترکیه اوضاع را پیچیده می‌کند
Heart آمریکا ۱۵۰۰ نظامی خود را از عراق خارج کرده است
Shocked واکنش دادستان نظامی سیستان و بلوچستان درباره دلایل حادثه ناوچه کنارک !
  سردار سپهر: تردیدآفرینی و متهم‌کردن نظام به پنهانکاری در شیوع کرونا دستور کار دشمن ا
  هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا در صورت بروز جنگ نظامی
  ادعای مقام آمریکایی در مورد اقدام نظامی ایران در خلیج فارس
  نشانه‌های آغاز تقابل نظامی ایران و آمریکا
  فرمانده آمریکایی به توانمندی‌های نظامی ایران اذعان کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان