امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ترکیب سیستم هشدار نقطه کور با نورپردازی داخلی در سئات لئون جدید

#1
ترکیب سیستم هشدار نقطه کور با نورپردازی داخلی در سئات لئون جدید 1
نسل جدید سئات لئون با انبوهی از امکانات و آپشن‌ها به تازگی عرضه شده که می‌توان گفت ایمن‌ترین و پیشرفته‌ترین سئات لئون ساخته شده تاکنون است. علاوه برآن این خودرو از قابلیت‌ اتصال فوق‌العاده‌ای برخوردار است و دستیاران مجازی مختلف راننده را در حین حرکت یاری می‌کنند. امکانات ایمنی جالب توجهی در نسل جدید سئات لئون وجود دارد. یکی از این امکانات به نورپردازی داخلی خودرو مربوط می‌شود. سئات موفق شده قابلیت هشدار نقاط کور را در نورپردازی محیطی ادغام کند. این قابلیت در دیگر برادران سئات لئون نظیر فولس واگن گلف و اشکودا اوکتاویا نیز دیده نمی‌شود، با وجود آن‌که هر سه خودرو از نظر فنی مشابه هستند.



در تصاویر منتشر شده از داشبورد سئات لئون جدید می‌توان دید که یک خط نوری عرض کابین را فرا گرفته و حتی رو پنل درها نیز وجود دارد. این پنل‌ها وظیفه نورپردازی محیط خودرو را بر عهده دارند و البته به راننده نیز برای هدایت بهتر سئات لئون جدید یاری خواهند رساند.
ترکیب سیستم هشدار نقطه کور با نورپردازی داخلی در سئات لئون جدید 1
رنگ‌آمیزی متفاوت سئات

همان‌طور که گفتیم این نورپردازی فقط برای زیبایی کاربرد ندارد. قسمتی از این سیستم نورپردازی زرد رنگ است و وظیفه آن هشدار دادن به عنوان دستیار خودروست. قسمت‌هایی همچون رادار نقاط کور، سیستم هوشمند تغییر مسیر و سیستم خروج از خط به کمک این خط نوری به راننده یاری می‌رسانند.



سیستم نورپردازی داخلی هوشمند بر روی تیپ اکسلنس سئات لئون جدید نصب شده و علاوه برا ایجاد جذابیت بیشتر برای کابین خودرو، یاری‌رسان راننده نیز خواهد بود. به گفته سئات رنگ خط منحنی نوری در شرایط مختلف متغیر بوده و در هر حالت یک رنگ را به نمایش خواهد گذاشت. برای مثال هنگامی که خودرو به تازگی روشن شده باشد، کابین سئات لئون با رنگ آمیزی ملایم به شما خوش‌آمد خواهد گفت. هنگامی که خودرو را بر روی مد اسپرت قرار دهید، شاهد نمایش رنگ‌های تند‌تری خواهید بود.

نکته جالب در خصوص سیستم نورپردازی سئات لئون جدید، عدم نصب آن روی فولکس واگن گلف نسل هشتم است. سئات همواره به عنوان یک فولکس واگن ارزان‌قیمت شناخته می‌شده و حال خودرو ارزان‌تر از خودرو گران‌تر تجهیزات بیشتری ارایه می‌دهد. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که فولکس واگن گلف نسل هشتم و سئات لئون جدید ساختار فنی مشترکی دارند و فول واگن تنها از یک نشانگر LED مرسوم در آینه بغل برای سیستم رادار نقطه کور استفاده کرده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط ρσєѕɪ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نگاهی به طراحی داخلی کیا K8
  چگونگی تاثیر قیمت دلار بر قیمت خودروهای داخلی
  سیستم کروز کنترل یا تثبیت سرعت چیست و چگونه کار می کند؟
  نحوه عملکرد سیستم کنترل کشش یا TCS خودرو
  چرا خودروهای داخلی با افزایش نرخ ارز، گران تر می شوند؟!
  قیمت برخی از خودروهای داخلی و مونتاژی در اوضاع و احوال کرونایی
  قیمت های جدید انواع خودروهای داخلی در بازار اعلام شد+ جدول
  کوییک دنده ای ۹۸ ؛ امکانات ، آپشن و نمای داخلی کوییک دنده ای
  ۱۰ طرح عجیب در سیستم پیشرانه خودروها
  برای خرید سیستم وارد شوید(با راهنمایی)+عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان