امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پاسخ تند باشگاه تراکتور به اظهارت خطیر

#1
پاسخ تند باشگاه تراکتور به اظهارت خطیر 1

مسئول پرونده بازیکنان خارجی تراکتور و ماشین‌سازی در پاسخی تند خطاب به علی خطیرگفت او "حق ندارد به زنوزی توهین کند."

به گزارش ایسنا، بهداد بیات مسئول پرونده‌های بازیکنان خارجی تراکتور و ماشین‌سازی در پاسخ به مصاحبه تند دیروز علی خطیر علیه مالک این دو باشگاه اظهار کرد: صحبت‌های دیروز خطیر یکسری فرافکنی و توهین به مردم آذربایجان و شخص زنوزی بود و با توجه به اینکه روز گذشته خطیر یک‌طرفه روی خط بود، امروز هم حق ماست که به صورت یک‌طرفه و به مدت ۱۳ دقیقه روی خط باشیم.

وی که در برنامه "تهران ورزشی" رادیو تهران صحبت می‌کرد، توضیح داد: زنوزی وقت ندارد برای این آدم‌ها بگذارد و اگر الان من پشت خط با شما حرف می‌زنم، به خاطر توهین‌هایی است که ایشان به تراکتور و مردم آذربایجان کرده‌ است. عشق و مکتب مردم آذربایجان، تراکتور است. وزارت‌خانه‌های مختلف در این شرایط اقتصادی در امورات خود مانده‌اند ولی شخص زنوزی دو تیم را به بهترین شکل اداره می‌کند و مردم آذربایجان این توهین‌ها را توهین به خودشان می‌دانند. همانطور که همه می‌دانند، این آقا دنبال حاشیه است و چند ماهی در باشگاه استقلال بودند و نیازی به گفتن من ندارد و در این مدت با همه، از جمله کاپیتان‌های استقلال درگیر بودند. در این چند روز، ایشان علیه مدیری و برنامه‌ دورهمی و حقیقی شده‌اند و این هم به هربه‌ای تبدیل شده تا همیشه در رسانه‌ها باشند.

بیات ادامه داد: معتقدم باید جایگاه ویژه‌ای در دادگاه برای ایشان و پرونده‌هایشان درست کنند و این هم شیوه‌ای هست که نمی‌شود ایراد گرفت. ایشان به‌جای حرف زدن در رسانه‌ها، هر لحظه که می‌خواهند، شکایت کنند. ما هم استقبال می‌کنیم. معاونت حقوقی باشگاه با ادله و مستندات کافی از ایشان شکایت کرده است.

مسئول پرونده‌های بازیکنان خارجی تراکتور و ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: زنوزی مصاحبه‌ای انجام داد که متن آن در سایت‌ها موجود است و هر کسی بر اساس فهم و شعور خود از آن برداشت می‌کند.

وی افزود: ایشان دیروز معذرت خواهی کرده و شروع به توهین به زنوزی کردند. آقای محترم، آن کسی شرافت ندارد و بی‌شرم است که به سردار کارآفرینی ایران توهین می‌کند که در زمان جنگ و اکنون، نزدیک به سه دهه است که برای گردش چرخ اقتصاد کشور و تولید داخلی، شبانه‌روزی تلاش می‌کند. اکنون ۱۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم از طریق زنوزی روزی حلال کسب می‌کنند. با این حال، ایشان به مالک باشگاه تراکتور توهین کرده و می‌گوید که «شما یک شبه آمده‌اید.» آقای خطیر، غلط را شما انجام می‌دهید که به خودتان اجازه می‌دهید که به چنین بزرگمردی توهین کنید. فرق زنوزی به عنوان سردار کارآفرینی با شما این است که ایشان تنها نفری هستند که از جیبشان برای این فوتبال هزینه می‌کنند و نیازی به فوتبال برای کسب شهرت ندارند چرا که از قبل شهرت دارند و سپس وارد فوتبال شدند. به جمله‌ی «این فوتبال است که به زنوزی احتیاج دارد» شکی ندارم. شماها از این فوتبال ارتزاق می‌کنید که هیچ اشکالی ندارد ولی این را بدانید که باید از راه درست و حلال پیش بروید. باز هم تکرار می‌کنم و تمام مسئولیتش با خودم است آقای خطیر شما غلط می‌کنید، بی‌شرافت و بی‌شرم شمایید.

بیات مطرح کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید» نام‌گذاری شده است، به‌جای اینکه همه و این آقا تلاش کنند تا پول‌ها در کشور و چرخه‌ تولید بماند، برنامه‌ریزی می‌کنند تا این پول‌ها به بانک‌های سوئیس برود. از ریاست قوه قضائیه، نهادهای امنیتی و اطلاعاتی خواهش می‌کنم که به این موضوع ورود کنند. اینجا تنها بحث تراکتور نبوده و پای منافع ملی در میان است. اکنون این مشکلات برای تراکتور و استقلال به وجود آمده و در آینده برای تیم‌های دیگر نیز رخ می‌دهد که منافع ملی ایران به خطر می‌افتد. این اتفاقات، فساد سازمان یافته است که اگر ریشه‌ آن خشک نشود، کل فوتبال ایران را در بر می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه مصاحبه زنوزی، توهین و حرف بی‌ادبانه نداشت، گفت: ایشان متأسفانه دیروز شروع به توهین کردند که فایل صوتی آن موجود بوده و باید جواب پس دهند. من سه روز قبل با خطیر به صورت فنی صحبت کردم که خیلی محترمانه پیش رفتیم. بیایید صحبت فنی کرده و بگویید که این کار را کردم یا نکردم. من لودویچ را می‌شناسم یا نه؟ به جای این موضوعات، چنین حرفایی علیه زنوزی می‌زنید که جای تعجب دارد.

بیات گفت: مصاحبه‌ای انجام شده که متن آن موجود است، هر کسی می‌تواند برداشت مورد نظر را داشته باشد و زنوزی و بنده مسئولیت بررسی فکر مردم را نداریم. افکار عمومی و خود افراد باید راجع به آن فکر کنند. توهینی در آن مصاحبه به شخصی انجام نشده است. آقای خطیر! مگر سه روز قبل نزدیک به یک ساعت با هم حرف نزدیم؟ مگر توهینی انجام شد؟ بحث حقوقی و موضوعاتی مطرح شد که هر دو طرف به آن اشراف داشتیم. نصیرزاده هم حرف زد چرا شما توهین کردید؟ جواب توهین هم متأسفانه توهین است.

وی تأکید کرد: ما هیچ عقب‌نشینی راجع به مصاحبه‌ زنوزی نکردیم و نخواهیم کرد. حرف‌هایی که ایشان زده‌اند، همچنان پابرچاست و هرکس می‌تواند برداشتی داشته باشد ولی برداشت آقایان از این مصاحبه کاملاً اشتباه است. این آقا دیروز درخصوص کوین کنستانت حرف زد که مشکلی در این زمین نبوده و مسئولیت این اتفاق با خود باشگاه است. بحث ما سر پرونده‌های استوکس و اروین است. این وکیل به ترکیه تشریف آوردند و گفتند که در خصوص پرونده استوکس و اروین مستندات شما کاملاً درست است و من ۱۰ سال سابقه دارم و قرارداد خوب امضا کردم. برخلاف وعده‌هایش در روزی که ما با رأی مواجه شدیم، شوکه شدیم. ما لایحه‌ ایشان را به سه وکیل برجسته داخلی و دو وکیل برجسته خارجی دادیم که بررسی کردند و این پنج نفر، به صورت متفق‌القول گفتند که با توجه به مستندات شما، انگار این لایحه‌ از نظر حقوقی، توسط فردی نوشته شده که تنها چهار ما به دانشگاه حقوق رفته و از یک وکیل کارکشته بعید است.

بیات خاطرنشان کرد: تیم ما بازیکنی به نام «کوین فورچونه» داشت، خیلی عجیب است که پرونده‌های ما به صورت هدایت‌شده علیه باشگاه استفاده می‌شود. اکنون شکایتی از ما شده که پرونده فورچونه باز هم به لودویچ رسیده است. در دنیا، این همه وکیل وجود دارد، چرا تمام پرونده‌های باشگاه ما را به دست ایشان می‌دهند؟ چه کسی این کار را انجام می‌دهد؟ کمی فکر کنیم، می‌توانیم به نتایجی دست یابیم.

وی ادامه داد: دوست عزیزی که در تلویزیون مصاحبه می‌کنی، ما و یک تیم دیگر ایرانی درگیر پرونده استوکس هستیم و منافع ملی مطرح است. شما در این شرایط که می‌توانید حتی یک درصد به کشورتان کمک کنید، رفته‌اید باشگاه تراکتور را تخریب می‌کنید و می‌گویید حق با بازیکن است.

مسئول پرونده‌های بازیکنان خارجی تراکتور و ماشین‌سازی در پایان گفت: امیدوارم به جای اینکه علیه هم جبهه بگیریم، خالصانه کمک کنیم. این پول‌ها متعلق به مملکت است و باید در راه تولید خرج شود نه در راه‌های عجیب و غریب. همبستگی ایجاد شود تا پرونده‌های تمامی تیم‌ها، ختم به خیر شود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد
  نقشه راه صعود تراکتور ایران در آسیا
  چاهی که مدیران پرسپولیس برای باشگاه کنده‌اند + سند
  مصدومیت سخت برای مهاجم حریف تراکتور
  شارجه با برد به تراکتور رسید
  سنگ تمام اخباری برای تراکتور
  ارنج سرمربی هلندی برای تقابل با تراکتور
  صعود نیروی هوایی عراق در مکه؛ تراکتور حریف خود را شناخت
  بازیکنان پرسپولیس علیه مدیران باشگاه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان