امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نجاریان: تصمیم‌گیری درباره حذف پلی‌آف فوتسال زود بود

#1
نجاریان: تصمیم‌گیری درباره حذف پلی‌آف فوتسال زود بود 1

مدیرعامل باشگاه شهروند ساری تصمیم‌گیری در خصوص حذف پلی آف از لیگ برتر فوتسال را "بسیار زود و شتاب‌زده" خواند.

سعید نجاریان، مدیرعامل باشگاه شهروند ساری در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به تصمیم هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال ایران مبنی بر حذف رقابت‌های پلی آف از لیگ برتر با بیان اینکه برگزاری مسابقات پلی آف در لیگ برتر فوتسال از سال‌های قبل ابتدا با پیشنهاد او مطرح و در نهایت اجرایی شد، اظهار کرد: تصمیم گیری در خصوص برگزار شدن یا نشدن مسابقات پلی آف در لیگ ۹۹ بسیار زود بود چرا که هنوز تکلیف قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال به دلیل شیوع بیماری کرونا مشخص نشده است، بنابراین لزومی ندارد وقتی در خصوص لیگی که هنوز زمان آغاز و برنامه زمانبندی آن مشخص نشده، تصمیم گیری شود.

او با تأکید بر اینکه هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال برای اتخاذ چنین تصمیمی باید از مدیران باشگاه های لیگ برتری نظرخواهی می کرد، افزود: بنده یکی از موسسان سازمان لیگ فوتسال هستم و معتقدم این نهاد متعلق به باشگاه‌هاست و آنها باید در مورد موضوع مهمی چون پلی آف نظرشان را ارائه دهند.

نجاریان ادامه داد: در دو سال گذشته که پلی آف برگزار شد، مدیران باشگاه ها در جلسه ای دعوت شدند، نظرات کارشناسی‌شان را ارائه دادند و در نهایت پس از تبادل نظرهای مختلف و موافقت اکثریت باشگاه‌ها این تصمیم گرفته شد و به اجرا درآمد.

او یادآور شد: شیوع بیماری کرونا تمامی مسابقات ورزشی در جهان را به تعطیلی کشاند و در فوتسال هم تکلیف برگزاری سه رویداد بین المللی اعم از جام باشگاه های آسیا، جام ملت های آسیا و جام جهانی مشخص نیست و طبعاً زمان آغاز و نحوه برگزاری لیگ برتر فصل آینده فوتسال ما به برگزاری این مسابقات بستگی دارد، بنابراین تصمیم گیری در خصوص حذف پلی آف خیلی زود بود.

مدیرعامل شهروند ساری با تأکید بر اینکه باشگاه ها مهم ترین رکن سازمان لیگ فوتسال هستند، افزود: اگر باشگاه ها وجود نداشته باشند سازمان لیگ و فدراسیونی وجود نخواهد داشت و اصلاً فوتبال و فوتسالی نخواهیم داشت.

نجاریان با بیان اینکه آرش جابری، رئیس سازمان لیگ فوتسال مدیری با تجربه و قانون بلد است، گفت: سال‌ها با ایشان کار کرده ام و می دانم که چقدر به قانون اشراف دارد و قطعاً نظرات باشگاه‌ها را در این مورد مجدداً مورد بررسی قرار خواهد داد.

او در خصوص زمان آغاز لیگ برتر فوتسال در سال ۹۹ نیز بیان کرد: گذشته از بحث شیروع بیماری کرونا و با توجه به برگزاری مسابقات جام جهانی از مدت‌ها قبل مشخص بود که آغاز لیگ در شش ماه نخست سال میسر نیست. اتفاقاً ما در چند سال اخیر شروع لیگ در شش ماهه دوم سال را بررسی کرده بودیم و از نظر من حتی این شرایط بهتر است چرا که موجب کاهش هزینه های جاری تیم ها خصوصاً در در بحث ایاب و ذهاب و اسکان آنها می شود.

نجاریان خاطرنشان کرد: در شش ماهه اول سال در اکثر شهرها هزینه کرایه هتل ها به مراتب بیشتر از شش ماهه دوم است. وضع قیمت بلیت‌های هواپیما و رزرو آن و نیز کرایه اتوبوس ها به همین منوال است. اگرچه سردی هوا در شش ماهه دوم سختی های خاص خودش را به دنبال دارد اما با نگاهی جامع به مسائل، برگزاری مسابقات در این زمان از سال قطعاً بهتر خواهد بود اما اینکه اتمام رقابت های لیگ به سال آینده کشیده شود یا نه به برنامه های تیم ملی بستگی دارد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  محمود فکری و یک تصمیم قابل تامل
Clocket پایان حواشی درباره غیبت آقا کریم در جشن قهرمانی (عکس)
  تصمیم جدید بیرانوند چیست؟
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  پیرلو: کناره‌گیری نخواهم کرد
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  ابهام درباره وضعیت شجاعیان برای بازی با الشرطه
  تئوری عجیب درباره تصمیم جنجالی داور اسپانیایی
  تصمیم گیرنده اصلی تیم ملی والیبال کیست؟ آلکنو یا ...
  تصمیم یحیی گل محمدی در خصوص عیسی آل کثیر/ مهاجم محبوب به مشهد می‌رود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان