امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

برپایی اردوهای پاراتکواندو بعد از ماه رمضان در صورت صدور مجوز از سوی وزارت ورزش

#1
برپایی اردوهای پاراتکواندو بعد از ماه رمضان در صورت صدور مجوز از سوی وزارت ورزش 1

رئیس انجمن پاراتکواندو گفت: در صورتیکه ستاد عالی مبارزه با کرونا وزارت ورزش و جوانان مجوز برپایی اردوها را بدهد تصمیم داریم با همکاری فدراسیون تکواندو و کمیته ملی پارالمپیک اردوهای خود را بعد از ماه مبارک رمضان برگزار کنیم.

مسعود لشگری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه کلیه مسابقات پاراتکواندو به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی لغو شده است فدراسیون جهانی قرار است اواخر اردیبهشت طی جلساتی که با روسای قاره های مختلف خواهد داشت تقویم امسال را ارائه دهد که بعد از مشخص شدن تقویم ورزشی فدراسیون جهانی برنامه های خود را در سال جاری اعلام خواهیم کرد.

وی گفت: روز گذشته طی جلسه ای که با رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص وضعیت تیم ملی پاراتکواندو و دو ورزشکار پارالمپیکی خود داشتیم به این نتیجه رسیدیم که بعد از ماه مبارک رمضان در صورتیکه ستاد عالی مقابله با کرونا وزارت ورزش مجوز برگزاری اردوها را بدهد اردوهای خود را برگزار کنیم. بنابراین در ماه مبارک رمضان هیچ برنامه ای برای ورزشکاران پاراتکواندو نداریم و ورزشکاران همچنان تمرینات خود را در منزل پیگیری می کنند تا شرایط کشور به حالت عادی برگردد.

وی گفت: اصغر عزیزی و مهدی پور رهنما دو ورزشکار پارتکواندو هستند که برنامه این دو توسط کادر فنی از طریق فضای مجازی ارائه شده و این دو پاراتکواندوکار گزارش عملکرد خود را روزانه به کادر فنی ارائه می دهند. این برنامه ها تنها برای حفظ آمادگی جسمانی ورزشکار است و تمرینات حرفه ای باید با برگزاری اردوها دنبال شود.

لشگری پیرامون این پرسش که در صورت طولانی شدن تعطیلی اردوها آیا تصور می کنید تداوم تمرینات از طریق فضای مجازی آسیبی به ورزشکار وارد نمی کند، گفت: به هر صورت شرایط پیش آمده غیرقابل پیش بینی بود و ما چاره ای نداریم که این نوع روش تمرینات را به همین شکل ادامه دهیم تا ببینیم مجوز برپایی اردوها از سوی وزارت ورزش چه زمانی صادر خواهد شد. ما سعی می کنیم برنامه هایی که به ورزشکاران ارائه می دهیم به جز حفظ آمادگی آنها از نظر تکنیکی و تاکتیکی نیز برنامه های لازم ارائه شود اما به هر صورت انجام کار گروهی با روش کنونی جواب نمی دهد و ورزشکاران ما باید بتوانند با حریفان خود رقابت کنند تا رکورد آنها دچار افت نشود. قطعا تداوم تعطیلی اردوها آسیب زا خواهد بود.

وی در پایان افزود: هر دو ورزشکار پارالمپیکی ما در حال حاضر از نظر رنکینگ جزو چهار نفر اول دنیا هستند و من امیدوارم با برنامه هایی که فدراسیون تکواندو و کمیته ملی پارالمپیک در آینده برای این دو پاراتکواندوکار خواهند داشت ضمن حفظ رنکینگ آنها، این دو ورزشکار را برای پارالمپیک توکیو آماده کنیم. ما برای آماده سازی این دو ورزشکار تورنمنت های برون مرزی پیش بینی کردیم، قطعا بعد از اینکه بحران ویروس کرونا به پایان برسد با هماهنگی فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک این دو ورزشکار اعزام خواهند شد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آزمون: توی صورت بحرینی‌ها خندیدم
  باخت «تاریخی» الاهلی مقابل استقلال در حضور وزیر ورزش عربستان
  درخواست نویسندگی در بخش فوتبال و سایر ورزش ها و زیرشاخه ها
  ورزش جدید اسلم بال
  آشنایی با ورزش لاکراس
  مهدی طارمی؛ پرچم و غرور یک ملت فراتر از ورزش
  کدوم ورزش رو بیشتر می پسندید؟
  ورزش پایه و مادر ۸ ماه بدون رئیس!
  اعلام آمادگی تنها ۲ فدراسیون برای برگزاری اردوهای پارالمپیکی
  تصمیم‌گیری در مورد مسابقات غیرفوتبالی کلید خورد/ ورزش‌های برخوردی فعلا تعطیل!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان