امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هیتسفیلد: نویر بهترین دروازه‌بان جهان است

#1
هیتسفیلد: نویر بهترین دروازه‌بان جهان است 1

سرمربی سابق بایرن مونیخ به ستایش از مانوئل نویر پرداخت و او را بهترین دروازه‌بان جهان دانست. او از مشکل بایرن با کواچ هم سخن به میان آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، اوتمار هیتسفیلد از بهترین مربیان تاریخ بوندسلیگا به شمار می‌آید که هم با بایرن مونیخ و هم با بوروسیا دورتموند موفقیت‌های زیادی به دست آورد. این مربی سوئیسی در گفت و گویی که با اسکای اسپورت داشت درباره موضوعات زیادی سخن گفت.

او ابتدا درباره مانوئل نویر و مشکل او با بایرن برای تمدید قرارداد گفت: ما درباره دروازه‌بانی سخن می‌گوییم که بهترین در جهان است. دروازه‌بان‌هایی مانند نویر و اولیور کان هر چه بیشتر عمر می‌کنند بهتر و بهتر می‌شوند. با این حال نمی توان با قاطعیت گفت که آنها تا ۴۰ سالگی می‌توانند بازی کنند. آنچه می‌توانم بگویم این است که نویر می تواند چند سال دیگر در اوج بدرخشد اگر مصدوم نشود. در نهایت این باشگاه است که باید تصمیم بگیرد. امیدوارم که دو طرف به توافق دست پیدا کنند.

سرمربی سابق بایرن مونیخ درباره فلیک، سرمربی جدید این تیم گفت: او از زمانی که بازیکن بوده به خوبی بایرن را می شناسد و این امتیاز بزرگی است. او همچنین دستیار یواخیم لوو در تیم ملی آلمان بوده است و به خوبی با بازیکنان ملی پوش بایرن ارتباط دارد. فلیک تا الان عملکرد بسیار خوبی در بایرن داشته و تیم او هم جذاب است و هم نتایج لازم را کسب کرده است. او به عنوان مربی رابط بسیار خوبی هم با بازیکنان دارد و همین باعث شد تا قراردادش تمدید شود.

هیتسفیلد درباره کواچ هم گفت: کواچ هم به نظرم نتایج خوبی کسب کرد و توانست دو جام برای بایرن به دست آورد. مشکلی که کواچ داشت این بود که ریبری و روبن را نیمکت نشین کرد و نتوانست که جایگزینان خوبی برای آنها انتخاب کند.

سرمربی سابق بایرن مونیخ به ستایش از لوسیان فاوره، سرمربی دورتموند هم پرداخت و گفت: او مربی خوبی است و به نظرم به خوبی فوتبال را می‌فهمد. تیم فاوره جذاب و زیبا فوتبال بازی می کند. او مانند بعضی از مربیان داد و بیداد نمی کند و صدایش را بلند نمی کند بلکه حرفش را در زمین می زند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  اسدی در آخرین بازی فصل بهترین شد
  پاس گل قایدی، بهترین پاس گل هفته
  قایدی، بهترین بازیکن دیدار استقلال - الاهلی
Big Grin دروازه‌ای که 10 سانتی متر بزرگ‌تر بود! (عکس)
  آزمون بهترین بازیکن زنیت شد
  بیرانوند :از اینجا به بهترین باشگاه جهان خواهم رفت.
  هیچ موقع به جدایی بیرانوند فکر نکردم/ بازهم دروازه بان می‌خواهیم
  علی رضا بیرانوند بهترین دروازه بان هفته ۲۱ لیگ بلژیک شد!!!!
  نویر: تیاگو موتور بایرن مونیخ است؛ امیدوار هستم که آخرین بازی‌اش نباشد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان