امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کلهر: همچنان منتظر باز شدن پیست‌ها هستیم

#1
کلهر: همچنان منتظر باز شدن پیست‌ها هستیم 1

سرمربی تیم ملی پارا اسکی گفت: هر چند اسکی بازان تمرینات خود را در منزل پیگیری می‌کند و تمرینات متوقف نشده است اما بهترین زمان برای تمرینات اسکی فروردین بود که شرایط پیست‌ها از نظر یخ بودن برف‌ها در شرایط مسابقه قرار داشت که متاسفانه از دست دادیم و همچنان منتظر باز شدن پیست‌ها هستیم.

صادق کلهر در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا اسکی بازان معلول تمرینات خود را به طور مداوم در منزل پیگیری می‌کند و سعی می‌کند از نظر بدنی خود را برای شرکت در اردوها و مسابقات آماده نگه دارند. آن چه که برای ما جای تاسف دارد این است که ما فروردین که بهترین زمان برای تمرینات اسکی بازان بود و برف‌ها کاملا یخ زده بود ورزشکاران می‌توانستند در طی یک ماه فروردین تمرینات خوبی داشته باشند که متاسفانه به خاطر این بیماری ما این فرصت را از دست دادیم.

وی گفت: خود من نیز سعی می‌کنم در منزل مرتب تمرینات دراز نشست و شنا انجام دهم تا شرایط بدنی خود را برای حضور در اردوها حفظ کنم.

سرمربی تیم ملی پارااسکی در پاسخ به این پرسش که طولانی بودن تعطیلی اردوها آیا تصور می‌کنید آسیبی به ورزشکاران پارااسکی وارد کند یا خیر افزود: این آسیب شامل همه ورزشکاران دنیا است و تنها خاص ورزشکاران ما نیست. به هر صورت ما تا خرداد فرصت داشتیم در پیست‌های اسکی که در حال حاضر پر از برف هستند و می‌توانستیم تمرینات خوبی را از نظر اسکی داشته باشیم از دست دادیم. و الان نیز منتظر هستم تا ببینم بعد از ۱۵ اردیبهشت ستاد مقابله با کرونا مجوز برپای اردوها را می‌دهد یا خیر تا تمرینات اسکی خود را زودتر آغاز کنیم.

کلهر اضافه کرد: در سال ۲۰۲۱ ما باید در مسابقات کسب سهمیه شرکت کنیم تا بتوانیم در پاراالمپیکی زمستانه ۲۰۲۲ که در چین برگزار می‌شود شرکت کنیم. امیدوارم که شرایط ویروس کرونا به حدی نباشد که ما تورنمنت‌های برون مرزی خود را نیز برای کسب سهمیه از دست بدهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که احتمال کسب چند سهیمه برای پارالمپیک زمستان ۲۰۲۲ وجود دارد خاطر نشان کرد: در پارالمپیک زمستانه ۲۰۱۳ ما در رشته آلپاین ورزشکاری نداشتیم و تنها با ۵ ورزشکار در رشته اسنوبرد و صحرانوردی شرکت کردیم. این بار تلاش بر این است تا بتوانیم تعداد سهمیه خود را تا ۹ سهیمه افزایش بدهیم و حداقل در رشته آلپاین دو ورزشکار زن و مرد نیز در پارالمپیک زمستانه ۲۰۲۲ داشته باشیم.

وی در پایان گفت: در سال گذشته بر این که بتوانیم سهمیه‌های خود را برای پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ افزایش دهیم میزبان مسابقات بین المللی بودیم و حتی برای حضور تیم‌ها جوایز نقدی پیش بینی کرده بودیم که متاسفانه به خاطر شیوع ویروس کرونا مسابقات لغو شد. امیدوارم امسال شرایط خوبی برای حضور در مسابقات کسب سهمیه داشته باشیم. تا بتوانیم امتیازهای خود را برای کسب سهمیه افزایش دهیم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  عمران‌زاده: در این شرایط سخت آماده هستیم
  عباس‌زاده منتظر درخشش در یک جام جدید(عکس)
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  صادقی: درباره شروع لیگ تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم
  بهروزی‌راد: منتظر شروع تمریناتم در آزادی هستم
  رییس موقت IWF: در حال آماده کردن برنامه کامل مسابقات وزنه‌برداری هستیم
  باقر کلهر: علیداد ساوه شمشکی به حرفش عمل نکرد
  مهابادی: منتظر دستورالعمل فدراسیون هستیم
  ویلموتس: منتظر رای فیفا در پرونده تیم ملی ایران هستم
  نیمار: منتظر اشاره پاری سن ژرمن هستم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان