امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

داستان عجیب انتخاب چهره سال یک رشته ورزشی در پیج اینستاگرام با 1600 فالوئر!

#1
خبر انتخاب ورزشکار برتر هوایی سال که دو روز قبل در برخی سایت های خبری منتشر شد، این رشته ورزشی را از سکوت و بی خبری محض خارج کرده و واکنش قدیمی ها و مربیان معتبری را که سالها در عرصه سقوط آزاد فعالیت می کنند برانگیخته است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
داستان عجیب انتخاب چهره سال یک رشته ورزشی در پیج اینستاگرام با 1600 فالوئر! 1
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی نقدی پری، یکی از مربیان بین المللی سقوط آزاد و عضو انجمن اسکای دایوینگ آمریکا، انتخاب گلمرادی به عنوان ورزشکار برتر هوایی سال را حاصل تخلفات بزرگی می داند که در بی خبری مسئولان ذیربط شکل گرفته است: «از آنجا که فرآیند نظارت بر عملکرد ورزشکاران این رشته آنطور که باید و شاید نیست، هر کسی به خودش اجازه می دهد که ادعایی را مطرح کند. انجمن ورزش های هوایی، تنها مرجع نظارت و رسیدگی به چنین ماجراهایی است و باید دنبال پاسخ این پرسش باشیم که این انتخاب اساسا مورد تائید این انجمن است یا خیر یا اینکه آ یا انجمن ورزش های هوایی این انتخاب را تائید می کند یا ادعای فرد به اصطلاح منتخب کذب و فاقد وجاهت قانونی است؟»

ماجرا از این قرار است که یک صفحه اینستاگرامی با 1600 نفر فالوئر یک نظرسنجی ترتیب داد تا ورزشکار برتر هوایی سال را انتخاب کند. نکته جالب ماجرا اینجاست که در این نظرسنجی نام 9 نفر از پرنده های پا راگلایدر و یک نفر از رشته سقوط آ زاد و وینگسوت به مخاطبان اعلام می شود و دست آخر همان یک نفر به عنوان ورزشکار برتر سال انتخاب می شود.

نقدی پری درباره جزئیات این انتخاب می گوید: «در واقع کاربران از بین یک نفر، یکی را انتخاب کرده اند. بخش جالب تر ماجرا اینجاست که من و سایر پرنده های وینگسوت که سالها در این عرصه فعالیت کرده اند بین گزینه ها جایی نداشتیم و برخی رسانه های آنلاین هم بدون اطلاع و آگاهی از صحت و سقم این انتخاب، خبر انتخاب فردی به نام آقای گلمرادی به عنوان ورزشکار برتر هوایی را منتشر کرده اند. رسانه ها قبل از انتشار خبر باید با این فرد تماس می گرفتند و می پرسیدند که با چه ساز و کاری به عنوان ورزشکار برتر هوایی انتخاب شده و اینکه اصلا رقابتی در کار بوده یا نه؟هیچ رسانه ای این پرسش ر ا مطرح نکرده که آ یا یک صفحه اینستاگرامی مرجع مناسبی برای انتخاب ورزشکار سال است؟متاسفانه رسانه ها بدون استعلام از انجمن ورزش های هوایی نسبت به انتشار این خبر اقدام کرده اند و به همین دلیل ذهنیت منفی برای خانواده بزرگ ورزش های هوایی شکل گرفته است.»


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
داستان عجیب انتخاب چهره سال یک رشته ورزشی در پیج اینستاگرام با 1600 فالوئر! 1
مربی بین المللی سقوط آزاد و پرنده وینگسوت، انجمن ورزش هوایی را مسئول پیگیری و بررسی انتخاب سراسر مبهمی می داند که فضای آرام و بی سر و صدای این رشته ورزشی را ملتهب کرده است: «من مطالبه شخصی ندارم و صرفا در مقام یک مربی نگرانم که این ادعای کذب به پایه و سنگ بنای اتفاقات تلخ در این رشته ورزشی بدل شود. باید به پرونده افرادی که توهم اول بودن دارند رسیدگی کنند.»

انتشار خبر انتخاب ورزشکار برتر هوایی، آرامشی که از سالیان قبل در این رشته ورزشی حاکم بوده را بر هم زده و صدای مربیان قدیمی و معتبری که دست بر قضا برخی از آنها هیچ گونه ارتباطی با انجمن ورزش های هوایی ندارند را به آسمان بلند کرده است. حالا باید دید، این انجمن به عنوان متولی اصلی همه اتفاقاتی که در این رشته ورزشی رخ می دهد چه واکنشی نشان می دهد و با چه تدبیری آرامش را به جامعه ورزش های هوایی کشور بر می گرداند.
123::
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
داستان عجیب انتخاب چهره سال یک رشته ورزشی در پیج اینستاگرام با 1600 فالوئر! 1















پاسخ
 سپاس شده توسط Z_m
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اخبار کوتاه ورزشی!
  طلسم عجیب گواردیولا بالاخره شکست (عکس)
  طلسم عجیب گواردیولا باطل می شود؟ (عکس)
  پایان کلافگی عجیب برای یحیی گل‌محمدی (عکس)
  رکورد جهانی استراماچونی در اینستاگرام
  رکورد عجیب احمد نوراللهی شکست
  روزگار عجیب دانشگر؛ یک‌شبه همه چیز به باد رفت
  رونمایی از عجیب ترین تتوی فوتبالی ایران! (عکس)
  فکری برای نیم فصل دوم تغییر چهره داد(عکس)
  جلسه عجیب فکری با بازیکنان؛ می‌روم تا پول بگیرید!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان