امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

داستان فتوشاپی که خشم خارجی‌های استقلال را برانگیخت

#1
باشگاه استقلال در چند روز اخیر علاوه بر مشکلات مالی درگیر ماجرای فیش واریزی جعلی برای دو خارجی این تیم بود که باعث دلخوری شدید آن‌ها شده است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
داستان فتوشاپی که خشم خارجی‌های استقلال را برانگیخت 1
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احمد سعادتمند از زمان انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال درگیر مسائل و مشکلات فراوانی بوده است. مشکلاتی که برخی از آن‌ها مربوط به مدیران قبلی استقلال است که سعادتمند باید آن‌ها را حل کنه و برخی دیگر هم دستپخت مدیریت یک‌ماهه او بوده است. یکی از این مشکلات ماجرای فیش واریزی جعلی به شیخ دیاباته و هروویه میلیچ، دو یار خارجی استقلال بود که به خاطر اعتماد سعادتمند به یک فرد خارج‌نشین رخ داد و باشگاه استقلال را با مشکلات زیادی مواجه کرد. او که وعده داده بود تا پایان فروردین بخشی از مطالبات بازیکنان استقلال را پرداخت می‌کند تا به امروز در انجام این امر ناکام مانده است.

ماجرا از این قرار بود که سعادتمند پس از آن‌که در تهیه منابع مالی برای دستمزد دو یار خارجی ناکام ماند به پیشنهاد مشاورانش تصمیم گرفت به فردی خارج‌نشین اعتماد کند تا او مطالبات شیخ دیاباته و هروویه میلیچ را پرداخت نماید.





این شخص که ظاهرا ساکن نروژ است هواداران استقلال را یاد ماجرای جدایی سرور جپاروف و مامه تیام می‌اندازد. او در زمان مدیریت افتخاری در استقلال وعده پرداخت مطالبات این دو ستاره خارجی و حفظ آن‌ها را داده بود و از این طریق در میان هواداران استقلال به شهرت رسید. او قرار بود مبلغ ۱۳۴ هزار دلار را به حساب جپاروف بریزد و فیش آن را هم برای باشگاه فرستاد اما پولی که به حساب هافبک ازبکستانی رفت تنها ۱۳ دلار بود. این امر با عصبانیت جپاروف روبه‌رو شد و با این تفکر که باشگاه استقلال او را سرکار گذاشته‌اند، برای همیشه این تیم را ترک کرد. بعد هم مشخص شد فیش ۱۳۴ هزار دلاری او جعلی بوده است. هوادار خارج‌نشین استقلال فصل گذشته هم با معاون وقت این باشگاه یعنی علی خطیر صحبت کرد تا باز هم با ورود مدیر جدید به استقلال، دوباره خود را به باشگاه نزدیک کند. این فرد به خطیر پیشنهاد داد اسم او را بیاورند تا پس از آن وجهی را به این تیم پرداخت کند اما فتحی، مدیرعامل آن روزهای استقلال پس از شنیدن این نظر، مخالفت کرد و گفت هر موقع پولی ریخت، از او تشکر می‌کنیم.

این دو بازیکن خارجی استقلال تا به امروز مقابل مشکلات مالی این باشگاه سکوت کرده‌اند و با وجود این‌که در نیم فصل می‌توانستند قرارداداشان را با استقلال فسخ کنند به تهران برگشتند ولی رفتار اخیر باشگاه را یک بی‌احترامی نسبت به خود می‌دادند.

در چنین شرایطی سعادتمند با وجود سابقه مشخص این هوادار تصمیم گرفت به او اعتماد کند تا بلکه بخشی از مشکلات مالی استقلال حل شود. سعادتمند پس از این‌که این هوادار به او گفت مبلغ مورد نظر را به حساب میلیچ و دیاباته واریز کرده این خبر را به صورت رسمی در کانال باشگاه استقلال منتشر کرد. او در پیامی جداگانه هم از این هوادار استقلال تشکر کرد ولی غافل از آن‌که اتفاقات رخ داده در ماجرای سرور جپاروف بازهم تکرار شده و فیش واریزی به ستاره‌های خارجی استقلال جعلی بوده است و خارجی‌های استقلال واریز پول به حسابشان را تکذیب کردند. این اتفاق و ارسال رسید جعلی خشم هروویه میلیچ و شیخ دیاباته را هم به همراه داشت؛ این دو بازیکن خارجی استقلال تا به امروز مقابل مشکلات مالی این باشگاه سکوت کرده‌اند و با وجود این‌که در نیم فصل می‌توانستند قرارداداشان را با استقلال فسخ کنند به تهران برگشتند ولی رفتار اخیر باشگاه را یک بی‌احترامی نسبت به خود می‌دادند. با این حال گفته می‌شود میلیچ و دیاباته با شروع تمرینات به تهران برخواهند گشت ولی اتفاقات رخ داده و ارسال رسید جعلی ممکن است روی حضور آن‌ها در استقلال برای فصل بعدی لیگ برتر تاثیر منفی بگذارد. در این بین بازیکنان ایرانی استقلال برخلاف خارجی‌ها شدیدا نسبت به اتفاقات رخ داده در چند هفته اخیر شاکی هستند و استوری مشترک دو شب قبل آن‌ها هم نشان‌دهنده همین موضوع بود که آن‌ها از سعادتمند دلِ خوشی ندارند؛ دلیل این موضوع هم عدم توانایی مدیرعامل آبی‌ها در پرداخت دستمزد آن‌هاست که شدیدا آبی‌پوشان را عصبانی کرده است؛حال باید دید سعادتمند برای پرداخت مطالبات این بازیکن خارجی که مبالغ نسبتا زیادی را هم طلبکار هستند و همین‌طور نفرات داخلی چه خواهد کرد.
123::
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
داستان فتوشاپی که خشم خارجی‌های استقلال را برانگیخت 1















پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  پنج خارجی و یک لژیونر در فهرست تیم‌ملی چین
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد
  شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان