امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دادرس: سپاهان بازی را مهندسی کرده و تهمت می‌زند؟

#1
دادرس: سپاهان بازی را مهندسی کرده و تهمت می‌زند؟ 1

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال می‌گوید "سپاهانی‌ها با مهندسی اتفاقات سعی کردند در بازی با پرسپولیس به میدان نروند و حالا به قضات کمیته استیناف تهمت ناروا می‌زنند."

به گزارش ایسنا، پس از روزها بحث و جدل درباره رای نهایی دیدار برگزارنشده سپاهان و پرسپولیس در لیگ برتر، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای کمیته انضباطی این فدراسیون (نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس) را تایید کرد. پس از آن،‌ مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره این رای صحبتی کرد که به مذاق سپاهانی‌ها خوش نیامد. از این روز باشگاه سپاهان هم امروز (سه‌شنبه) در بیانیه‌ای - بدون ذکر نام دادرس - از خجالت او درآمد و مسائلی را به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال نسبت داد.

مهدی دادرس، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بیانیه باشگاه سپاهان مبنی بر شکایت از او به علت جانبداری از پرسپولیس در صدور آرای بازی با سپاهان و همینطور بی احترامی به این باشگاه و هوادارانش گفت: بروند شکایت کنند. آنها دو محکمه را باخته‌اند و الان می‌خواهند شکایت کنند. من به کسی نمی‌گویم شکایت نکند.

وی ادامه داد: من به این تیم توصیه و راهنمایی کردم که زمان و وقت خود را با مراجعه به CAS تلف نکند. به استقلال هم این راهنمایی را کرده بودم. احکام ما طبق قوانین انضباطی است و مو لای درزشان نمی‌رود.

این عضو کمیته استیناف درباره بیانیه سپاهان علیه خودش اظهار کرد: مسئولان سپاهان جنجال به راه انداختند و بازی را برگزار نکردند و سپس در دو محکمه باختند. آنها به جای اینکه به مدیران ارشد کارخانه، هواداران و کارگران سپاهان پاسخگو باشند، جنجال درست می‌کنند. اگر حرف ما نادرست است چرا مدیرعامل تیم استعفا داد؟ برای آنها پذیرش اشتباهشان سخت است.

دادرس تاکید کرد: کلمه منحوسی به فوتبال ما آمده است که همه طوطی‌وار تکرار می کنند و مدعی مهندسی شدن هستند. این مسئولان سپاهان بودند که مهندسی کردند و به میدان نرفتند. چرا تهمت می‌زنند؟ به من تهمت می‌زنند و من چیزی نمی‌گویم اما به قضات دیگر هم تهمت زدند. اگر من عادلانه حکم نداده باشم، نفرات دیگری هستند که آرای خود را عادلانه صادر کردند. آنها به قضات توهین کردند.

وی افزود: من از حق خودم می‌گذرم و شکایتی ندارم ولی از حق قضات دیگر نمی‌گذرم. آنها تهمت زدند که اتفاقات این بازی مهندسی شده است. به چه حقی به قاضی‌ها می‌گویند در این پرونده از تیمی جانبداری شده است؟

دادرس یادآور شد: اگر من ادعای سپاهانی‌ها در این کمیته را اعلام کنم، نیروی انتظامی به خاطر تهمت‌های ناروا از آنها شکایت می‌کند. حالا ما نجابت به خرج می‌دهیم و چیزی نمی‌گوییم و حتی ادعای آنها را هم به علت نادرست بودن درباره نیروی انتظامی در پرونده نیاوردیم.

وی گفت: شما (سپاهان) مهندسی کردید تا بازی را بپیچانید، حالا به ما می‌گویید مهندسی کردیم؟ شما مدیرعاملتان را مجبور کردید استعفا دهد. حالا هم گناهکارهای اصلی کنار رفتند. من حتی بیانیه این تیم را ندیدم، نخواندم و نمی‌خوانم چون ارزش ندارد. این بیانیه هیچ ارزشی برایم ندارد و جوابش را هم نمی‌دهم. آنها دارند فرار رو جلو می‌کنند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خشم سپاهان با ۹گل سر آلمالیق خالی شد!
  صید بزرگ سپاهان؛ غفور راهی اصفهان شد
  آرزوی موفقیت سرمربی سابق سپاهان برای حریف پرسپولیس
  گل‌گهر و استقلال به سپاهان اضافه شدند
  خبر خوش مرزبان برای هواداران سپاهان
  طارمی: بازی با ریوآوه برای من بازی خاصی بود.
  کانال هواداران سپاهان
  کرنر عجیب سپاهان، سوژه بین‌المللی شد (عکس)
  عالمی: شروع لیگ برتر کار اشتباهی است/ چرا سپاهان بازیکن خارجی بگیرد و استقلال نگیرد؟
  خاطره‌بازی با مهاجرانی درباره بازی ایران و فرانسه/ تقابل پلاتینی و ستاره‌های ایران +

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان