امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جلوگیری از Hک شدن وب‌کم کامپیوتر

#1
با گسترش فناوری اینترنت اشیا و افزایش وسایل متصل به اینترنت، این گونه وسایل بیش از پیش در معرض خطر حملات سایبری قرار دارند و وب کم کامپیوتر شما و سایر وسایل دارای دوربین که به اینترنت متصل هستند، نیز از این قاعده مستثنی نیستند. حتی وب کم کامپیوتر افرادی که در زمینه حملات سایبری اطلاعات و تجربه زیادی دارند، نیز از خطر حملات سایبری در امان نیست.
لازم به ذکر است که Hک وب کم تنها تهدیدی برای نفوذ به اطلاعات شخصی شما نیست، بلکه فردی که وب کم شما را Hک کرده است، می تواند تمام های فعالیت های روزانه شما را زیر نظر داشته باشد و منزل شما نیز بیشتر در معرض خطر سرقت قرار می گیرد.

چگونه وب کم ما Hک می شود؟
هکرها با استفاده از ابزار کنترل از راه RAT می توانند اقدام به Hک وب کم کامپیوتر شما کنند. این ابزار زمانی بر روی کامپیوتر شما نصب می شود که یک ایمیل آلوده را باز کنید و یا روی یک لینک نامعتبر کلیک کنید و یا یک نرم افزار آلوده به تروجان را روی کامپیوتر خود نصب کنید. زمانی که هکرها موفق شدند به کامپیوتر شما نفوذ کنند، می توانند به تمام اطلاعات کامپیوتر شما دسترسی داشته باشند و سایت هایی که از آن ها بازدید می کنید به همراه تمام پیام های شما را مشاهده کنند. هکرها پس از نفوذ به وب کم شما حتی می توانند کامپیوتر را هم ریست کنند.

جلوگیری از Hک شدن وب‌کم کامپیوتر 1

چگونه بفهمیم وب کم ما Hک شده است
یکی از علائمی که نشان دهنده Hک شدن وب کم است، روشن و خاموش شدن چراغ LED کنار وب کم است. چنانچه در حال استفاده از وب کم نیستید و چراغ آن باز هم روشن و خاموش می شود، احتمالا وب کم شما Hک شده است و یک بدافزار در حال کنترل آن است.  قبل از انجام هر کاری سیستم خود را با استفاده از نرم افزار آنتی ویروس خود به صورت کامل اسکن کنید.

اقدامات محافظت کننده جهت جلوگیری از Hک شدن وب کم کامپیوتر شما
برای محافظت از وب کم کامپیوتر بهتر است اقدامات زیر بکار گرفته شود؛ نصب یک نرم افزار آنتی ویروس، فعال کردن فایروال در کامپیوترهایی که به شبکه خانگی متصل هستند، کاملا ضروری است، افزایش امنیت شبکه وای فای چرا که این شبکه یکی از نفوذپذیرترین راه ها برای نفوذ هکرها به کامپیوتر است.، قبل از کلیک باید کمی فکر کنید، از قبول پیشنهاد بخش های پشتیبان کننده ای که هیچ شناختی نسبت به آن ها ندارید، خودداری کنید، غیرفعال کردن ویژگی های کنترل از راه دور (remote access)، پوشاندن وب کم با یک نوار طوری که لنز آن را کاملا بپوشاند.

شما می توانید با انجام یک سری از اقدامات پیشگیرانه، این کار را برای آن ها سخت تر کنید و خطر Hک شدن اطلاعات خود را به حداقل برسانید.
.La mort est le remède
پاسخ
 سپاس شده توسط ρσєѕɪ
آگهی
#2
نوار چسب مشکی .
بهترین راه حل !
پاسخ
 سپاس شده توسط The moon
#3
(28-04-2020، 19:00)ѕмσкє نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
نوار چسب مشکی .
بهترین راه حل !

دقيقا ((:
مورد داشتيم طرف جوگير شده دوربينو با كاغذ كادو و شيش لايه چسب پوشونده *خودم
.La mort est le remède
پاسخ
 سپاس شده توسط امیر‌حسین


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سرقت اطلاعات کامپیوتر شما به هالیوودی ترین روش ممکن
  8 نکته مهم برای جلوگیری از هـک شدن گوشی
  برای جلوگیری از سرقت هویت آنلاین چه باید کرد؟
  آشنایی با رات اندروید و جلوگیری از Hک گوشی
  آموزش جلوگیری از Hک شدن موبایل
  چگونه از Hک شدن وای فای جلوگیری کنیم؟
  امنیت در کامپیوتر های خانگی و لب تاپ
  آموزش جلوگیری ازهک wifi
  افزودن کد امنیتی به صفحه ورود مدیر کل برای جلوگیری از هک
  تغییر نام فایل config.php برای جلوگیری از هک

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان